![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En die medewerkers in de luchthavens hebben hun plicht gedaan mijn beste, zij volgden de procedures en hebben NORAD verwittigd zoals het hoort én voorgeschreven staat.... Als ik U was zou ik uw post aanpassen en bij de schuldigen ook nog de ontwerpers van die vliegtuigen plaatsen aangezien zij het hebben mogelijk gemaakt om op zulke manier aanslagen te kunnen plegen,en vergeet dan ook de passagiers niet te vermelden aangezien zij totaal niets hebben gedaan om zulks te voorkomen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6362 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daaruit blijkt dan weer dat de lapzwans die U bedoeld van U zelf afkomstig is mijnheer... Mag ik dus besluiten dat U absoluut géén crack bent op het gebied van lezen... Maar tja wat men niet heeft kan men uiteraard niet gebruiken, het zij U vergeven..... ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 10 september 2008 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6363 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Spreek ik ergens tegen dat zij hun plicht niet hebben gedaan? Wie zegt dat ze bij Norad hun plicht ook niet hebben gedaan? Plicht heeft niets te maken met fouten maken onder stress. Je snapt niet wat ik bedoel. Believers hebben beweerd dat het toestel zonder passagiers was, dat het nr niet klopte,...kortom een hoop dingen over het toestel en de vlieghaven. Alle mensen die op de betrokken luchthaven werkten en deze info dus bezitten om deze foutieve info tegen te spreken MOETEN in het complot hebben gezeten. Als een vluchtnr door de overheid is verzonnen samen met de inzittenden dan kan degene die de vlucht heeft ingechecked verifieren of deze info klopt of niet...snap je het plaatje. De vluchtleiding kan verifieren of zij idd deze vlucht hebben laten vertrekken...allemaal in het complot? Dacht het niet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6364 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JIJ zegt dat ze genoeg geoefend hebben om in dergelijke situaties te functioneren en geen fouten maken. Jij zegt dat het onmogelijk is dat ze fouten hebben gemaakt. GEEN FOUTEN MAKEN BETEKENT WAT VOLGENS JOU? NIET PERFECT MISSCHIEN? Lees misschien eerst wat je zelf schrijft ok. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dit stukje van de discussie is heel makelijk op te lossen. Antwoord op de volgende vraag. Er werken enorm veel mensen bij NORAD, is het mogelijk dat er mensen tussenzaten die fouten hebben gemaakt? Ja of nee? Maar ik vrees dat je niet zult antwoorden op deze vraag en persoonlijk gaat beginnen of rond de pot te draaien...ben benieuwd welke het is.
Laatst gewijzigd door illwill : 10 september 2008 om 20:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6365 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt écht niet op hoor mijn beste dat al jouw posts onder diezelfde noemer die jij veracht mogen geklasseerd worden... Hieronder doe je het namelijk wéér.... Citaat:
Ik zeg dus wel dat ze genoeg oefenen,het leger doet namelijk niets anders dan situaties oefenen om zo paraat mogelijk te zijn in crisissituaties.... Ik heb dus niet gezegd dat ze géén fouten maken.... Ze hebben er namelijk wél gemaakt,en het waren er van het kollosale type... NORAD zelf geeft namelijk niet toe dat er géén fouten gemaakt zijn,anders zouden diegenen die fouten hebben gemaakt heus wel publiekelijk ter verantwoording zijn geroepen én worden overgeplaatst naar een andere eenheid.... En dat is nu nét het geval niet.... Misschien eerst maar Uw regel op U zelf toepassen mijn beste.... ![]() Citaat:
Bekijk de kapingen één voor één..... flight 11: 8:14 :vliegtuig negeert bevel van vluchtleiding om te stijgen... radio én transponder vallen uit... 8:20 :radicale koerswijziging van het vliegtuig.... 8:21 :melding van stewards over vliegtuigtelofoon dat het toestel zeker is gekaapt... 8:28:vliegtuig zet koers naar NY... 8:35 :melding van FAA aan NORAD wat dit toestel betreft..... 8:46 : toestel vliegt in noord toren... flight 175: 8:42 : uitvallen van radio én transponder... 8:43 :melding van FAA aan NORAD wat dit toestel betreft... 8:53 :toestel vliegt in zuid toren... flight 77: 8:46 : toestel wijkt verschillende minuten aanmerkelijk van zijn koers.. 8:56 : uitvallen van radio én transponder... én verdwijnt het toestel van het radarscherm van de luchtverkeersleider in Ohio..... 9:25 : toestel wordt door luchtverkeersleiders van het vliegveld Dulles opgemerkt.... 9:33 :toestel passeert capitol beltway ,passeert het pentagon én begint aan zijn ingewikkeld draai en daalmaneuver... 9:38 : toestel vliegt in pentagon.... hoezo mijn beste tussen de aanslag op de zuid toren en de aanslag op het pentagon liggen méér dan 40 minuten en dit terwijl men al van voor negen uur wist dat er minstens een derde gekaapt toestel rondvloog aangezien het dezelfde werkwijze van uitschakelen van radio en transponder op nahield... En ze slagen er niet in om onderscheppingsvliegtuigen in de lucht te krijgen en het vliegtuig op te sporen met hun gesofisticeerde pave paws radarapperatuur... Blijf dan maar dromen mijn beste,als je écht denkt dat de heren getrainde militairen géén fouten hebben gemaakt die ze normaal gezien niet zouden mogen maken omdat gekaapte vliegtuigen nog altijd onder standaardprocedures thuishoren.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 10 september 2008 om 22:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6366 |
Vreemdeling
|
![]() Dus de mensen die op dat ogenblik aan het werk waren bij FAA of NORAD waren volgens u niet stressbestendig (paniek) en niet voorbereid op 'wat te doen' bij vliegtuigkapingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6367 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Interessante cijfers... en rechtstreeks antwoord op de vraag van enkele dagen geleden. Blijkbaar is het aantal mensen die niet in 9/11 geloven globaal gezien behoorlijk omvangrijk. Dit is weer een deuk voor de debunkers die beweren dat 9/11 truth een marginaal fenomeen is.
D:\fotos\PhotoResize1024.exe "-c<ROOT>\resize\<NAME>.JPG" -^1000 Citaat:
http://www.newsmeat.com/news/meat.ph...tcom&buid=3281
![]() |
![]() |
![]() |
#6368 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6369 | |
|
![]() Een franse komiek heeft zich uitgesproken voor 9/11 inside job, maar de dag erachter verandert hij plots zijn mening en excuseert hij zich. Komt het omdat hij een vriend is van Sarkozy? Op de vingers getikt?
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6370 | |
Gouverneur
|
![]() D. R. Griffin's laatste inbreng, geen enkel bewijs dat moslims verantwoordelijk waren.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6371 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6372 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie maken ervan dat het opzet was...dat zul je dan moeten aantonen. De rest van je posting zijn beweringen meer niet, ga ik dus ook niet op reageren. Of ik nu verderdroom of niet, de feiten blijven dezelfde.
![]() |
![]() |
![]() |
#6373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat er een groot verschil is tussen enkelen en ALLE mensen die daar werkten e.
![]() |
![]() |
![]() |
#6374 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 11 september 2008 om 16:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6375 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, de feiten blijven gewoon.
Er is niets briljant aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#6377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, gisteren nog iemand gezien bij Pauw en Witteman die mee in he complot zat.
De eigenaar van de firma die de terroristen vliegles heeft gegeven. Ale ja, dat beweerd hij natuurlijk ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 11 september 2008 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() grappig doch ook zielig tja zulke mensen moeten er ook zijn zeker
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6379 |
|
![]() Mooie foto's van de wrakstukken 7 jaar geleden... of neen, geen wrakstukken, de Boeing is verdampt, niet?
![]() |
#6380 |
|
![]() Heerlijk, die IKKWILL in mijn negeerlijst ...