![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6441 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het merendeel wel hoor ik lach namelijk graag
|
|
|
#6442 |
|
Gouverneur
|
Don't worry. Bij het wijzer worden zal dat stilaan verminderen.
|
|
|
|
|
|
#6443 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6444 |
|
Europees Commissaris
|
neen, niet tegen "de" joden. wel tegen de ashkenazis. en dat heeft niks met racisme te maken- dat maakt gij ervan omdat dat goed uitkomt.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 14 september 2008 om 21:34. |
|
|
|
|
|
#6445 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6446 |
|
Europees Commissaris
|
niet meer dan jullie tegen de palestijnen dan.
|
|
|
#6447 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ok. Ten eerste wie zijn "jullie", ik spreek zelf voor één persoon: mijzelf. Nu terug na mijn vraag wat heb jij tegen Ashkenazim, je zegt dit duidelijk in je post. Ik wil het graag weten. En net zo veel als jullie tegen de "palestijnen" is nogal een verdraaiing.
Wellicht lag het aan mijn woordkeuze, ik hoop dat ik het nu goed formuleer: Wat heb je tegen de Ashkenazim? |
|
|
|
|
|
#6448 |
|
Burger
|
De Joden. De Palestijnen. De Negers. De Indianen. De Amerikanen. De Arabieren. De Moslims. De Vlaamsgezinden. De Belgicisten. De Complotters. De Anticomplotters. De Goeden. De Kwaden.
Laatst gewijzigd door terzijde : 14 september 2008 om 21:53. |
|
|
|
|
|
#6449 |
|
Europees Commissaris
|
Om te begrijpen wat hier gebeurt, moet ge eerst eens naar de volgend draad (NWO) kijken.
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=20110 Bekijk de posten er net boven en onder op dezelfde draad en u zal begrijpen wat ik bedoel.
|
|
|
#6450 |
|
Gouverneur
|
Als u conspiracysites bezoekt om meer te weten te komen over 9/11 is dat uw probleem. En antisemietisme komt overal voor. Dat u dit argument nu gebruikt kan voor velen aanzien worden als ... op zijn bek gaan...
|
|
|
|
|
|
#6451 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6452 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Lees misschien - zoals ik op de NWO draad al gezegd heb - wat IK juist gezegd heb hier. Ge moet niet beginnen met uw vuile truuks kameraad. Ik heb nergens gezegd dat IK iets tegen een bevolkingsgroep heb. Hierboven wordt gezegd dat conspiracybelievers iets tegen "de joden" hebben. Ik heb daarop geantwoord dat conspiracybelievers (en ik ben zelf niet eens een die hard believer, ik discussieer enkel in die draad) eerder iets tegen de acties van de Ashkenazis hebben. EN HOPLA, BenIsaac maakt er handig gebruik van om hier de zaken die ik gezegd heb totaal verkeerdelijk in een andere (zwartmakende) context te plaatsen. Lees wat er staat BenIsaac. Ik heb u nu al op 3 zeer bedenkelijke praktijkskes betrapt op 30 minuten tijd. 1. denigrerende en beledigende uitlatingen. 2. vragen om een mening te mogen hebben, terwijl ge geen mening hebt neergezet. Enkel geridiculiseer. 3. de zaken die gezegd zijn om te draaien. Laffelijk en zeer bedenkelijk. Leer eerst respect voor andere meningen hebben vooraleer te komen janken als ge op uw plaats gezet wordt. En vervolgens misschien wat elementaire eerlijkheid aan de dag leggen. Begrepen?
|
|
|
|
#6453 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ofwel zijt gij bijzonder dom, ofwel bijzonder oneerlijk en laf. Als ge op een eerlijke volwaardige manier wil verder discussieren, erken dat eerst dat ge mij misquoted hebt en het incident is wat mij betreft vergeten.
|
|
|
|
#6454 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#6455 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6456 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Morgen passeer ik toevallig door duffel - centrum, ik zal wel eens wuiven... |
|
|
|
|
|
|
#6457 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
maar als ge wilt weten hoe de ashkenazim door sommige conspricacygroepen besproken worden, dan leest ge best de NWO draad door. Maar ge zegt zelf dat ge geen 1000 blz gaat doorlezen - maw ge komt efkes een potje schelden en onnozel doen op een draad terwijl ge niet eens weet wat er gezegd werd/wordt?
|
|
|
|
#6458 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet niet of je thuis bent in juridische terminologie maar wat vrij toepasselijk is, is de term : 'reasonable doubt'. Bekijk het eens. Laatst gewijzigd door parcifal : 14 september 2008 om 22:58. |
|
|
|
|
|
|
#6459 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gniffel. Laatst gewijzigd door parcifal : 14 september 2008 om 23:00. |
|
|
|
|
|
|
#6460 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Edit:Let wel op dat ik de laatste tijd een beetje last heb van winderigheid in mijn darmen..Maar tja ,dat zal U als lastdier zéér waarschijnlijk niets uitmaken aangezien U momenteel al zowat alles snuift wat er in Uw omgeving gelost wordt... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 september 2008 om 23:23. |
|
|
|
|