![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit lijkt op de effecten van psychedelica; (ook) hashgedrogeerden vinden zichzelf tijdens het uitstoten van hun wartaal meest "geestverruimd" en anderen "geremd".
![]() |
#1102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verder is hij dus niet echt de expert om er vervolgens bij die data stil te staan daarom werd er besloten tot een onderzoek door ene professor (natuurkunde) Auguste Meessen die aanvankelijk tot een vrij bizarre conclusie kwam na een analyse : ufo's met meer dan waarschijnlijk een niet-aardse herkomst blijkbaar had hij zijn werk maar halfslachtig aangevat gebasseerd op totaal verkeerdelijk geïnterpreteerde signalen en geen benul van mogelijke andere feiten die nacht die grotendeels voor een verklaring konden zorgen echter uit een parallel uitgevoerd onderzoek door ene kolonel Salmon (toen nog majoor) en door ir. Gilmard bleek dat er grove fouten zijn gemaakt bij de interpretatie van de radaropnamen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die dan bovendien nog tot een conclusie komt zo onwaarschijnlijk en eveneens geen opheldering levert voor de totaal onwaarschijnlijke verschijnselen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 | |
|
![]() Tja, Auguste Meessen ....
http://fr.wikipedia.org/wiki/Vague_belge_d%27ovnis Citaat:
![]() |
![]() |
#1105 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want hier suggereer je meteen dat het om hetzelfde object ( of verschijnsel ) zou handelen dat is niet gezegd dien avond zijn er tal van zaken gebeurd die 't één en 't ander aan visuele waarnemingen kunnen verklaren en laten we niet vergeten dat sobeps nogal een bedenkelijke rol heeft gespeeld tijdens het begin en voor die golf Citaat:
Citaat:
en omdat er geen geluid was besluit e dan maar weer dat het om ongekende technologie gaat ? Citaat:
het doet me denken aan die Meisters footprints die steeds weer bovengehaald worden door allerhande creationisten om aan te tonen dat de mens al sinds het begin op de aarde rondliep... waarbij ze voorbijgaan ( al of niet opzettelijk ) aan het simpele feit dat het helemaal niet om een voetafdruk gaat maar om een natuurlijk iets dat er op trekt |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch ook een veronderstelling wat logisch is daar er nog steeds wat onverklaarbare zaken zijn wat betreft die periode ( maar lange niet zo veel als jij blijft beweren ) Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is inderdaad ook één van de mogelijke hypotheses waarom de luchtmacht zelf pas later met die radargegevens naar de pers stapte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bovendien erken je geen scheiding van waarnemingen maar blijf je erbij dat het om één en 't zelfde ging ( je gaat dus duidelijk al uit van een voorveronderstelling ) anders zou je zulke opmerking ivm met die snelheid nooit maken Laatst gewijzigd door praha : 16 september 2008 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Generaal, Kolonels of überhaupt officieren zaten toen natuurlijk nooit voor al die radarschermen, daar zaten toen onderofficieren (luchtverkeersleiders) en korporaals (assistent-luchtverkeersleiders), of het nu in de bunker was of op de toren van die luchtmachtbasissen.
(enkele jaren geleden zijn er ook jonge lagere officieren bijgekomen, meestal dezelfde bevorderde onderofficieren, wegens het verantwoordelijkheidsprincipe) Natuurlijk verzinnen die allemaal tegelijkertijd leugens over die radarecho´s die ze toen op hun schermen zagen "bewegen"... (analoge -real time- raw echo´s hé) ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 16 september 2008 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
alternatieven die zelfs best haalbaar zijn van zodra dat ge inziet dat die hele ufo-hetze van weleer gecombineerd met de foutieve interpretaties en achteraf onbjectieve beoordeling van de getuigenissen toch niet zo heel veel heeft opgeleverd dan het steeds weer wordt voorgesteld al blijven er wel wat bijzonderheden Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Mmm, ik sta op mijn beurt serieus perplex van wat je nu allemaal zegt, want blijkbaar ga jij uit van tal van zaken /vooroordelen die er - zeker wat mij betreft - hoegenaamd niet zijn... ik zal verduidelijken en laat me beginnen met een eerdere quote van mij:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- als iedereen + de verschillende radars het zien vliegen, dan vliegt het he... - de waarde van de belgische waarneming is het feit dat ze zeer goed gedocumenteerd is. meestal hoort men de klacht dat alles verzonnen is. nu IS er heel wat "officieel" vastgesteld en zelfs geregistreerd en het is weer niet goed... Citaat:
Citaat:
aangezien ik, nogmaals, duidelijk hoger reeds vermeld heb: Citaat:
Dus, praha, misschien zelf iets minder vooringenomen zijn ? ![]()
![]() |
![]() |
#1114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nergens is sprake van dat tegen onderzoek of van andere conclusies. De Brouwer geeft nog altijd zijn oorspronkelijke versie. Vreemd...
![]() |
![]() |
#1115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie jullie (jij + fallen angel) nu wel meer veronderstellingen en hypotheses geven dan de meest fervente conspiracy aanhangers die jullie normaal zo graag onderuit willen halen.
![]() |
![]() |
#1116 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is zeer zwaar bij de haren getrokken kiko believers vragen meestal enkel om een open geest aan de dag te leggen. niet omdat ze zich geroepen of uitverkoren voelen (zoals o.a. parcifal hoger beweerd heeft), wel omdat de onderwerpen die ze willen aanbrengen bijna per definitie onbespreekbaar zijn om tal van redenen, ongemakkelijk maken of moeilijk liggen. Dat is de reden. disbelievers (niet allemaal uiteraard) daarentegen komen eerder ridiculiseren, denigreren of doen de moeite niet eens van het onderwerp een kans te geven. Je voelt dat zo aan. Enneuh, afgaande op wat sommige braindead nitwits op andere draden te vertellen hebben (en dan even komen lullen of ventileren in een "believer" draad") blijkt dat die in feite geen reden hebben om zo hoog van hunne toren te blazen. enfin, soit, voor mij niet gelaten hoor, maar je hebt oenen aan beide kanten he kiko.
![]() |
![]() |
#1118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ervan uitgaande dat het om vergevorderde technologie zou gaan, met de mogelijkheden hoger beschreven, dan is het absoluut niet ondenkbaar en eerder hoogst waarschijnlijk dat die technologie tal van andere toepassingsvelden heeft (op zijn zachtst en braafst gezegd, want ik vind het nogal vreemd dat gij schijnt aan te nemen dat het alleen om luchtvaarttechnologie gaat en dat er geen vertakkingen naar andere disciplines zou zijn) ik denk aan energieverwekking (als het bv om zero gravity zou gaan), aandrijving, mechanica, milieu, transport en logistiek, bereikbaarheid, tijdsinkorting, geneeskunde, mijning, exploratie etc etc. om maar enkele te noemen... bv in tijden waar olieprijzen de pan uit swingen en men oorlogen begint om (beperkt voorradige) olie te bezitten zou het wel eens interessant kunnen zijn niewaar ?
![]() |
![]() |
#1119 |
|
![]() Het schiet doorgaans weinig op om de ene fantasterij aan te roepen als bewijs voor de andere.
![]() |
#1120 | |
|
![]() Citaat:
Net alsof dat ook maar het minste aantoont of verandert. Ik sta 100 % open voor UFO's, de beschaving van Atlantis, telepathie en reptielen in de Britse Koninklijke familie. Maar dan wel op basis van redelijke argumenten, geen duistere hush hush zaken van de plotseling héél competente regering en zeker geen eeuwenoude complotten, want hoe leuk ze ook zijn, veel geloof hecht ik er niet aan. Maar sterke verhalen spreken nu éénmaal veel meer tot de verbeelding dan de soms saaie realiteit, dat is eigenlijk de oorsprong van de meeste complottheorieën, en dat zal nooit veranderen. |
|
![]() |
![]() |