Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2008, 09:21   #81
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Ja hoor, en dat doen ze al 30 jaar. Al 30 jaar verwacht iedereen dan ook de Grote Doorbraak...
Overal hoor je tegenwoordig over de PVDA spreken: op 't werk, bij de bakker, bij de melkboer, in de cinema,...

Oud 18 september 2008, 10:24   #82
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

..inderdaad. bij diezelfde bakker hoor je aan de andere kant de buurvrouw klagen dat we terug moeten naar een blank Europa
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 11:34   #83
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Kijk dit bedoel ik nou met dat de antifa wereld ook hypocriet en nep is, waarom alleen tegen blanke racisten.

Waarom alleen tegen blanke racisten ? omdat jullie in het echt helemaal niet tegen racisme zijn net zoals dat de neonazi skinhead wereld in het echt helemaal niks geven om hun ras.
Wel, hier scoort u goede punten. Anderzijds hebt ge het sommige hier op het forum m.a.w de wereldverbeteraars het wel extreem moeilijk gemaakt. U doorprikt de ballon waar ze zich achter verschuilen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 11:59   #84
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Niets dan bewondering voor antifa's.
Zij nemen het tenminste nog op tegen de steeds onverdraagzamer wordende maatschappij.
Nultolerantie voor racisten!

Bedoelt u dan dat ze het ook opnemen tegen zichzelf? Want personen met een andere mening dan die van hun en die van "U", worden toch niet aanvaard in hun en "UW" samenlevingsbeeld hé. Of hoe ziet u dat?

Even een hint, wat personen van uw slag verstaan onder verdraagzaamheid is zeer goed gekend en geweten hoe deze zich gedroegen tijdens de ant-apartheidszever. Mensen de vrije aankoop van bepaalde producten aan warenhuizen verhinderen. Indien er tegenkanting werd verwacht zelf op de achtergrond blijven en overgaan tot "kindermisbruik"en deze de de job verder laten klaren. Dus wat betreft onverdraagzaamheid, staat U en UW partij op de voorste lijn.

Oud 18 september 2008, 12:00   #85
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk dit bedoel ik nou met dat de antifa wereld ook hypocriet en nep is, waarom alleen tegen blanke racisten.

Waarom alleen tegen blanke racisten ? omdat jullie in het echt helemaal niet tegen racisme zijn net zoals dat de neonazi skinhead wereld in het echt helemaal niks geven om hun ras.
Waar staat er dat het alleen maar tegen blank racisme zou zijn?
Oud 18 september 2008, 12:34   #86
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Waar staat er dat het alleen maar tegen blank racisme zou zijn?
Geef dan eens voorbeelden van het tegenovergestelde.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 12:50   #87
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Geef dan eens voorbeelden van het tegenovergestelde.
http://forum.politics.be/showthread....78#post3689078

iedereen verenigd in de strijd tegen racisme, los van elke huiskleur.
Oud 18 september 2008, 14:41   #88
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Eén woord: naïef.
Oud 18 september 2008, 14:50   #89
Metternich

Standaard

Citaat:

Neenee, er zijn genoeg protesten geweest tegen White Power. Toon mij eens de protesten tegen Black Power etc...?

Oud 18 september 2008, 15:02   #90
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Deze topic gaat over neonazi-skinheads en antifa-punkers, niet over mij of het Vlaams Blok. Maar ik zie dat u niet ten gronde op mijn stelling reageert, wat mijn stelling enkel bevestigd. Communisten zijn enkel nog bezig met hun 'strijd' tegen het zogenaamde racisme en fascisme, in plaats van zich op het apatride kapitalisme te richten. Geen nood, wij nationalisten zullen die rol wel van jullie overnemen.
Ik zei: nultolerantie voor racisten.
Jij noemt dat "hersenspinsels uit de vorige eeuw", wat natuurlijk nonsens is, omdat de topic zelf gaat over racisten in de tegenwoordige tijd.
Ik zie niet in waar ik niet "ten gronde" op je post heb gereageerd, maar waarschijnlijk had je weer een excuus nodig om op Communisten te schelden.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 15:04   #91
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:

Waar heb ik ooit gezegd dat enkel blanke racisten aangepakt moeten worden?
Een racist is een racist.
Nultolerantie voor racisten is nultolerantie voor racisten.

Oud 18 september 2008, 15:06   #92
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Bedoelt u dan dat ze het ook opnemen tegen zichzelf? Want personen met een andere mening dan die van hun en die van "U", worden toch niet aanvaard in hun en "UW" samenlevingsbeeld hé. Of hoe ziet u dat?

Even een hint, wat personen van uw slag verstaan onder verdraagzaamheid is zeer goed gekend en geweten hoe deze zich gedroegen tijdens de ant-apartheidszever. Mensen de vrije aankoop van bepaalde producten aan warenhuizen verhinderen. Indien er tegenkanting werd verwacht zelf op de achtergrond blijven en overgaan tot "kindermisbruik"en deze de de job verder laten klaren. Dus wat betreft onverdraagzaamheid, staat U en UW partij op de voorste lijn.
Racisme is discriminatie op basis van ras of huidskleur.
Over meningen heb ik niks gezegd, maar "meningen" die racisme betekenen, moeten inderdaad bestreden worden.
Dat soort "meningen" zijn niets anders dan een misbruik van het recht op vrije meningsuiting.

Oud 18 september 2008, 15:07   #93
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Neenee, er zijn genoeg protesten geweest tegen White Power. Toon mij eens de protesten tegen Black Power etc...?
Black power betekent niet dat het zwarte ras superieur is.

Oud 18 september 2008, 15:08   #94
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Ja hoor, en dat doen ze al 30 jaar. Al 30 jaar verwacht iedereen dan ook de Grote Doorbraak...
Overal hoor je tegenwoordig over de PVDA spreken: op 't werk, bij de bakker, bij de melkboer, in de cinema,...

Persoonlijk hoor ik over politiek in het algemeen al weining praten.
Hopen dat ze het dan ook nog over de PVDA hebben, is ijdele hoop.

Oud 18 september 2008, 15:10   #95
Metternich

Standaard

Citaat:
Black power betekent niet dat het zwarte ras superieur is.
Dus met White Power heb jij an sich geen probleem als het wordt losgekoppeld van nazisme?

Oud 18 september 2008, 15:12   #96
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Dus met White Power heb jij an sich geen probleem als het wordt losgekoppeld van nazisme?
White power betekent wel dat het blanke ras superieur zou zijn.

Oud 18 september 2008, 15:27   #97
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

/me geniet.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 15:32   #98
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En waar is de black power beweging in Belgie juist actief?
Oud 18 september 2008, 16:16   #99
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Racisme is discriminatie op basis van ras of huidskleur.
Over meningen heb ik niks gezegd, maar "meningen" die racisme betekenen, moeten inderdaad bestreden worden.
Dat soort "meningen" zijn niets anders dan een misbruik van het recht op vrije meningsuiting.
Meningen die "racisme" betekenen? Wat is dan uw "mening" over een bepaalde gewelddadige sekte dat door sommige een religie genoemd wordt, die zich te pas en te onpas te buiten gaan aan geweld tegenover personen die geen aanhanger zijn of willen zijn van hun sekte en oproepen tot geweld tegenover deze, door bv.: een heilige oorlog?

Indien u zo graag over racisme spreekt en er tegen strijd, wat met een bepaald volk dat zich verheven voelt boven andere aangezien ze zichzelf verkopen als zijnde, "het uitverkoren volk"? Is dit racisme volgens uw woordenboek of wat denkt u. Aangezien zij uitverkoren zijn wil dit dus toch zeggen dat andere volkeren een ietsje pietsje minderwaardig zijn, of niet. Of vind u dat speken over racisme met betrekking op dit volk ongepast is, aangezien dat men dan glad ijs betreedt. Het is maar dat ik graag weet in hoeverre de bestrijding van racisme van toepassing is of waar deze stopt.

Dat er personen zijn die hun twijfel hebben bij de haalbaarheid van hetgeen u en vrienden noemen "multicultureel" en u deze het zwijgen wilt opleggen, aangezien hun twijfels volgens u misbruik zijn van de "vrije meningsuiting", zegt dit veel over wat u verstaat onder het uiten van de vrijheid van mening. Zou het kunnen dat zulke ideëen voortkomn uit hetgeen men noemt communisme? Daar achter de muur heeft men met vrijheid van mening ook altijd een probleem gehad nietwaar en dit zelfs met geweld bestreden, iets wat hier ook gebeurt bij bepaalde betogingen wel niet imet zulke extreme middelen als toendertijd daar maar toch!

Oud 18 september 2008, 16:27   #100
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Meningen die "racisme" betekenen? Wat is dan uw "mening" over een bepaalde gewelddadige sekte dat door sommige een religie genoemd wordt, die zich te pas en te onpas te buiten gaan aan geweld tegenover personen die geen aanhanger zijn of willen zijn van hun sekte en oproepen tot geweld tegenover deze, door bv.: een heilige oorlog?

Indien u zo graag over racisme spreekt en er tegen strijd, wat met een bepaald volk dat zich verheven voelt boven andere aangezien ze zichzelf verkopen als zijnde, "het uitverkoren volk"? Is dit racisme volgens uw woordenboek of wat denkt u. Aangezien zij uitverkoren zijn wil dit dus toch zeggen dat andere volkeren een ietsje pietsje minderwaardig zijn, of niet. Of vind u dat speken over racisme met betrekking op dit volk ongepast is, aangezien dat men dan glad ijs betreedt. Het is maar dat ik graag weet in hoeverre de bestrijding van racisme van toepassing is of waar deze stopt.

Dat er personen zijn die hun twijfel hebben bij de haalbaarheid van hetgeen u en vrienden noemen "multicultureel" en u deze het zwijgen wilt opleggen, aangezien hun twijfels volgens u misbruik zijn van de "vrije meningsuiting", zegt dit veel over wat u verstaat onder het uiten van de vrijheid van mening. Zou het kunnen dat zulke ideëen voortkomn uit hetgeen men noemt communisme? Daar achter de muur heeft men met vrijheid van mening ook altijd een probleem gehad nietwaar en dit zelfs met geweld bestreden, iets wat hier ook gebeurt bij bepaalde betogingen wel niet imet zulke extreme middelen als toendertijd daar maar toch!
Ik ga ervan uit dat je doelt op de islam en het jodendom.

Ik heb niks tegen islamieten of joden, maar wel tegen hen die zich uitverkoren en superieur voelen.

Raciale superioriteitsgedachtes zijn extreem gevaarlijk, van welke kant ze ook komen. Vanuit mijn sterk antiracistische en antinationalistische standpunt ben ik dan ook tegenstander van zowel de fascisten als de islamitische extremisten en de zionisten.

Het is echter perfect mogelijk om jood of moslim te zijn zonder extremistisch gedachtegoed, en de meerderheid van de moslims en de joden doen dit ook.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be