![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6521 |
Parlementslid
|
![]() Als iemand gewoon aan kanker sterft of een natuurlijke dood, ik denk aan Aaron Russo dan zeg je dat erbij als familie.
Nu is dit net als met die Minot Barksdale people een gehiem zeker? Als ik gewoon sterf is dat geen geheim hoe ik sterf. Alleen wanneer het te maken heeft met dreigementen en zelfmoord en de familie bang wordt, wordt er gezwegen over de manier waarop en komt men later met een flutverhaal. Mind my words. Ik heb geen familie. Makkelijk zat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Way to go! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op... zeg nog eens dat de NWO niet humaan is. Ze hebben die gevaarlijke getuige toch maar 7 jaar laten leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6524 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We vinden dit in ieder geval bizar, maar waar zegt iemand dat het bewezen is dat hij vermoord is? Lege blabla, as usual. Way to go! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6525 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 18 september 2008 om 18:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6526 |
Gouverneur
|
![]() lol.
Julle zijn toch straf hoor. Je zegt 'hij trok zijn verhaal terug omdat hij geen toestemming gaf'. Ik toon je aan dat hij wel toestemming gaf en dat dat de reden niet is waarom hij dit terugtrok. Hij legt het NB uit in uw zogeliefde BBC reportage. En nu komt je af met dit gewringel. lol. Ik weet dat je hier bent om te 'lachen' maar probeer toch consequent te blijven bij je 'commentaar'. PS: BJ kwam niet voor in Loose Change Final Cut, dus LC gasten hebben hun woord gehouden. Laatst gewijzigd door eti1777 : 18 september 2008 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6527 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is alles wat ik zeg. Vind het wel vreemd dat wanneer er geen enkel feit bekent is jij wel suggereerd alsof het een moord is gepleegd door de bedenkers van een inside job.
![]() |
![]() |
![]() |
#6528 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Post dan ergens bij koetjes en kalfjes dat er iemand gestorven is die toch niemand kent. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6529 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nochtans zie ik vaak berichten in kranten en andere media over "prominente" personen die zijn overleden en waar evenzeer geen verdere doodsoorzaak bij wordt vermeld. Lijkt me logisch dat sommige families dit soort informatie als prive beschouwen. En sommige manieren van heengaan zijn trouwens niet altijd erg menswaardig ook al is het een natuurlijke dood. Als familie ga je dat dan niet van de daken schreeuwen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die "We" zo treffend voor de NWO-believers die hiermee tonen dat ze dezelfde kuddegeest hebben als het volkje dat alles opzuigt wat de main stream media vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6532 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere dood is nochtans perfect verklaarbaar.... Of bent U niet slimmer om dit te weten,Details hierover zijn uitsluitend voor zijn famillie als het een natuurlijke doodsoorzaak betreft... Daar maken wij ons niet druk om,uitgezonderd U om Uw geleuter te kunnen voortzetten als er een site zijn dood bekendmaakt.... Het is niet omdat U alles geloofd wat er uit de officiële hoek verschijnt dat U het recht gééft om te denken dat wij alles geloven wat er vanuit de conspiracyhoek verschijnt.... De vraag is nu ,bewijs het maar,anders lul je uit je nek,wat je trouwens kéér op keer doet,om vervolgens hetgeen U uit uw botten slaat proberen af te schuiven naar Uw opponent.... Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Een tacktiek die heel eigen is aan forumtrollen.... Als U niet op een normale manier kan debatteren zonder voortdurend alle feiten te verdraaien en Uw eigen uitspraken aan anderen toe te schrijven,laat zien dat U niet in staat bent om op een normale wijze te debatteren.... ![]() En trouwens mijn beste, geef mij dan als bewijs de quote waar ik zogezegd die suggestie maak .... ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6533 |
Gouverneur
|
![]() U heeft natuurlijk het recht dit te vinden. Ik had idd beter ik gebruikt, maar gezien de post van Exodus en de reactie van Svennies leek het me dat "we" dit bizar (unusual) vonden. De rest van de zin zegt eigelijk meer over uw manier van denken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6534 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6521 Misschien volgende keer beter lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6536 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Over lezen gesproken... ![]() Kunnen jullie echt niet zonder leugens debatteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6537 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit hier plaatsen door believers is enkel bedoeld om te suggereren dat er iets meer aan de hand is. Niet meer en niet minder en dat weet je goed genoeg. Wat geloof ik dan dat er uit officiele hoek komt? Euhm, ik heb WEL het recht om te denken wat ik wil en daar ga jij helemaal niets aan veranderen. ![]() Probleem bij jullie is dat jullie domweg NIETS geloven van wat er uit officiele hoek komt. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit wie wat zegt, wel wat er aangetoont word en voorlopig is er nog helemaal NIETS aangetoont van de verhalen vanuit de believers hoek. Wat moet ik bewijzen dan? Zoals ik al zei, wat doet dit bericht dan hier? Zet het bij koetjes en kalfjes ok. Als iemand sterft die ook maar enig verband heeft met 9/11, moet dit dan hier gemeld worden? Van alle nog levende hulpverleners tot getuigen tot weet ik veel wie...is dit de enige persoon die zal gestorven zijn? Denk het niet. Zoals ik al zei, door het artikel hier te plaatsen. ![]() Met persoonlijke aanvallen kom je niet ver hoor. Hoe meer en meer duidelijk word dat believers onzin spuien hoe meer en meer ze met persoonlijke aanvallen beginnen. Zegt genoeg en is ook eigen aan forumtrollen
![]() |
![]() |
![]() |
#6538 |
Parlementslid
|
![]() ik ben geen hij
alleen dat al hoe vaak heb ik dat al moeten zeggen dat jullie een unisex wereldbeeld hebben zegt al genoeg van je eenzijdig beeld Ik zeg voortaan van iedereen dat het een zij is tot bewijs van tegendeel tot je geboorte waren alle mannen ook een zij. hahahahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#6539 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6540 |
Burgemeester
|
![]() Andras Szekely, een joodse immigrant hoorde 11 maanden voor de aanslagen in New Jersey toevallig een gesprek tussen 3 mannen in het Hebreeuws:
"The Americans will learn what it is to live with terrorists after the planes hit the twins in September... The Arabs are so stupid. They don't even imagine that we are using them." Hij contacteerde de FBI, maar werd daar aan het lijntje gehouden. http://www.muckrakerreport.com/id387.html Maar ja, waarschijnlijk weer zo'n fantast, nietwaar. Net zoals Aaron Russo, die van Rockefeller een niet mis te vertane hint kreeg. Of al die getuigen die ter plaatse waren die zich vergisten: zoals Jennings, die in WTC7 explosies hoorde en over lijken stapte vóór de torens instortten zoals de first responders die in de twin towers explosies meemaakten in de kelderverdiepingen zoals de reddingswerkers die het aftellen hoorden voor het instorten van WTC7 Enz. enz. enz. Het lijstje fantasten en getuigen die niet weten wat ze zagen/hoorden wordt steeds groter. Ontstaat er nu nooit een greintje van twijfel bij de believers in de officiële conspiracy-theorie? |
![]() |
![]() |