![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Inderdaad, 't is beter dat je separatistische partijen meteen verbiedt. Je kunt er toch niets mee aanvangen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Minister-President
|
De Belgische "democratie" is al twifjelachtig en jij wil ze helemaal afschaffen? Goed voor mij als het gebeurt, ik denk dat Vlaanderend an wel eens snel onafhankelijk zou kunnen zijn.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
als dedecker nu wat slimmer had geweest had hij nog kunnen meedoen. Nu moet hij zijn stemmen in Wallonie gaan sprokkelen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister
|
Citaat:
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Nu ja, die nieuwelingen kennen mij natuurlijk niet.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 21 september 2008 om 13:45. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
respect voor nva en dewever! (als Belangstemmer)
|
|
|
#27 | |
|
Minister
|
Citaat:
dus plaats int vervolg uw
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Minister
|
Citaat:
de verwarring is compleet nu! enfin.. ik kan nu toch volgen
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
De NVA staat nu samen met het VB aan de kant. Proficiat.
wel als de Nva nu naar 30 vlaamse zetels gaat , gaat dat een forse kant worden |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister-President
|
Ik was aan het twijfelen of je nu serieus was of niet, ik kan me niet herinneren je hier al (of toch regelmatig in ieder geval) gezien te hebben, een tijdje inactief geweest of zo?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Staatssecretaris
|
we worden weer gegijzeld door een kleine minderheid fanatiekelingen
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister-President
|
Eigenlijk vind ik dat de N-VA zich welwillender heeft opgesteld dan de 'gematigde' partijen aan franstalige kant. Alhoewel ik het mischien niet goed zie vanaf een afstandje hier in Nederland.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
Niet alleen dat: met federalisten en confederalisten kan je ook niets aanvangen tenzij ze hun taalracisme laten vallen en willen decentraliseren of zelfs federaliseren op basis van de provincies.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of is één en ander slechts uw interpretatie van wat De Standaard werkelijk zegt ? |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Banneling
|
Citaat:
" vloeien.Dat ze maar eens hun plan trekken zonder de Vlaamse geldschieters. |