![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Begrijpt U nog iets van de Belgische Politieke Knoeiboel? | |||
Ik begrijp er geen smeet meer van, beleefd uitgedrukt |
![]() ![]() ![]() |
5 | 27,78% |
Ik begrijp er hier en daar een snarsje van |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Het speelt zich helemaal onder mijn petje af |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Daar zijn geen woorden voor, dat is het eijeinde |
![]() ![]() ![]() |
8 | 44,44% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Behoort U ook tot de vele nieuwe ontgoochelden en afkerigen van de Belgische Binnenlandse Politiek?
Ik begrijp die hele knoeiboel niet meer en hou me dus maar wijselijk afzijdig. Laatst gewijzigd door maf : 22 september 2008 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik begrijp het allemaal niet zo erg meer, en het maakt me vooral erg moe.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke nieuwe partij mag dat dan wezen,graag wat uitleg AUB
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fout!
Verdiep U in de "achterliggende krachten" die de Belgische politiek proberen te sturen. Schuim het internet af naar informatie die je niet kan en mag krijgen van de media die zelf onderdeel uitmaken van die "achterliggende krachten". Probeer uit te zoeken waarom het zo moeilijk is om sommige politieke manoeuvres te verklaren. Vroeger zaten hier op dit forum een aantal kanjers waar ik enorm van geleerd heb. Een van hun troeven was een ongelooflijke databank van "publieke geheimen" ttz dingen die of weggestopt of gewoon verzwegen of gemanipuleerd zijn in de publieke pers. Probeer te begrijpen waarom de "macht" zo weinig argumenten heeft terwijl het gezond verstand "met alle middelen" van de macht wordt geweerd. Je zal zien, na een tijdje bekijk je de nieuwsberichten met een gans andere bril...ik kan je zeggen: nieuws was nog nooit zo interessant.
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jah, zó beu ben ik het nu ook nog niet, telkens ze ergens inspraak in krijgen zitten ze in m'n portemonnee
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() t is nogal simpel ...
Franstaligen genieten in dit land allerhande privileges, en zij zullen die niet zonder slag of stoot opgeven zolang er Vlaamse politici gevonden worden die onder die voorwaarde toch bereid zijn een Belgische regering te vormen, kan er geregeerd worden wanneer er geen Vlaamse politici meer gevonden worden om deze privileges te bestendigen ... dan zullen de Franstaligen België onmogelijk maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de persmededeling van ABVV metaal dat zij NIET zullen deelnemen aan de acties van 6 oktober omdat zij het niet opportuun vinden actie te voeren in dit verslechterde economisch klimaat. eens curieus wat de 'metalo's' daarvan zullen vinden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Dagelijks smul ik van deze cinema.
![]() En maar lullen over goed bestuur, de koopkracht en de problemen van de mensen... yeah right. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lapsus grafitti (nogal toepasselijk, dacht ik, gezien de besproken subject-materie) Grien! = Groen!!??? Laatst gewijzigd door maf : 22 september 2008 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() grappig
maar wacht er is van alles bezig achter de schermen mensen zij het beu en wij burgers moeten ons terug beslissingsrecht geven geen inspraak beslissingsrecht! en dat kan |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik zou al zeer tevreden zijn met een pluralitsisch openbaar informatiekanaal...
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() inderdaad...komt op hetzelfde neer (op voorwaarde dat de Vlamingen niet nóg dommer zijn als ik al dacht)...
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tis volgens mij simpel
de het shizma mantra is uitgezongen. Wie kan er nu uitleggen dat er geld te verdienen is met alles kleinschaliger te doen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Ik begrijp het maar al te goed. Vlamingen, hoog tijd om jullie conclusie te trekken. Kiezen voor Vlaamse Onafhankelijkheid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beter voorbeeldje
je maakt een ANTI - europa partij, en die haalt bvb 30% van de stemmen in vlaanderen. Stem je daarmee Vlaanderen - Wallonie of Belgie uit Europa ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niets te begrijpen maar alles te verwaarlozen. Doe zoals ik en kijk meer naar het buitenland. Als ik het nieuws nu bekijk, kijk ik naar France 2 : veel beter voorgesteld, een echte TV-nieuws...........kortom, iets anders dan wat onze nationale TV-zenders ons serveren.
|
![]() |
![]() |