![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() De dotatie van Fabi is goed besteed: een groot deel gaat immers naar de Goede Werken van Opus Dei! Het andere deel is voor de armen. Elke laatste vrijdag van de maand staat Fabiola aan de Marollen aalmoezen uit te delen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() Domus dei bouwde 15 jr geleden een nieuw hoofdkwartier in spanje : 1.000.000.000 fr waard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Parlementslid
|
![]() Hare Majesteit Koningin Fabiola : de Koningin-zwarte-weduwe.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() er reist nog steeds geld door europa : de Tempeliers v 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige liefdadigheid, verbonden aan de dotatie van Fabi, is die van het Belgische volk of eerder van haar afgezanten die ten behoeven van Fabi dat geld onterecht uit onze zakken kloppen, wat neer komt op diefstal en in haar geval op heling. Aangezien zij geen onschendbaarheid geniet, hoort ze eigenlijk thuis in "Hotel Den Houten Lepel", gekoppeld aan een terugvordering met intresten.
Laatst gewijzigd door Garry : 23 september 2008 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wie weet... wat heeft die halfzus nog allemaal te vertellen over Boudewijntje en haar mama?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 september 2008 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() zou mijn neefje bij haar mogen gaan spelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() onzen Bertrand
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Schatje kom eens af met spellingsregels over NAMEN aub. Anyway ik zal je hier voordeel van de twijfel geven want deze discussie trekt echt op de botten DuymPJE zullen we voortaan zeggen en niks anders... En bij deze ook mijn excuses hare majesteit kizzy voor de 'foute spelling'. Het was me een waar genoegen deze zeer interessante discussie te mogen hebben met U. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vind de exuberante hoge dotatie van Koningin Fabiola ronduit schandalig! Het is een kaakslag naar alle werkende gewone Belgen.
![]() |
![]() |
#372 |
Banneling
|
![]() Kween Fabiola, deweduwe, zal helaas haar dotatie levenslag behouden.
Steeds luider gaan er stemmen op om enkel pampers te voorzien voor de regerende Vorst en de Kroonprins. Iets waar ikzelf persoonlijk helemaal achter sta |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() Een leefloon, stijl OCMW -uitkering, zou ruimschoots genoeg moeten zijn om deze zombie nog een paar jaar kunstmatig in leven te houden...Maar ja, het is Helgium, hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik jou was ging ik er maar niet verder op in, je hebt zo al genoeg een slijkfiguur geslagen. Laatst gewijzigd door Garry : 6 oktober 2008 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |