![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad, dat zou mogelijk moeten zijn, ware het niet voor die vreemde mensensoort: de politicus, of erger nog: de Vlaamse politicus. Onze volksaard laat ons blijkbaar niet toe om voorbij het eigen kortzichtige en kortstondige belang te kijken en voor een groter "belang" te kiezen. Jammer, maar 't is weer maar eens gebleken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, dat is niet mogelijk. U begrijpt het niveau van de haat van BDW tegen het VB niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Je gaat wederom bedrogen uitkomen vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() CD&V zou er beter uitstappen... ze maken zich belachelijk nu... het schaamlapje van de liberalen spelen :/
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan eruitstappen, nadat ze erg verzwakt zijn? De waanzin voorbij dus. Ik zie het ze nog proberen ook. Want kip zonder kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Och, in de politiek worden ze zo snel verliefd, dus het kan alle kanten op
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de verkiezingen zet iedere partij zijn eigen kracht in en na de verkiezingen zoek ze bondgenoten om hun doel te realiseren. De doelpunten tellen en niet een leuk spel of aardige spelers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Garanties van de franstaligen ??? Dat is een contradictio in terminis...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad: na 9 juni kan er een Forza Flandria ontstaan. De "stoere" verklaringen van nu zullen dan vergeten zijn. CD&, met Marianne als trainer, zal weinig of geen doelpunten scoren want die staatshervorming zal hoogstens bestaan uit borrelnootjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Straf. Ik ben toch benieuwd naar het congres. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() 5 minuten politieke moed.
Wat een windbuil. Als puntje bij postje komt is hij net zoals de oude krokodillen die hij zo verguisde. Ik pis op zijn politiek graf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Politiek graf? Leterme gaat een rijkgevulde carriere als Belgisch staatsman te gemoed.
Laatst gewijzigd door HAMC : 23 september 2008 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wel dat denk ik nu niet eigenlijk. Ik ben er echt van overtuigd dat hij politiek niet meer te recupereren is. Ik zie ze wel nog in staat om hem de titel minister van staat te geven (als hij belooft om in de toekomst naast Eyskens op de stoep te gaan staan en dezelfde onzin te brabbelen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou bijna denken dat Excalibur m'n post beter begreep dan u, I amsterdam ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De leider v.d. CD& jongeren verklaarde deze avond dat,inderdaad zoals B. De Wever zegde, de franstaligen hun garanties al introkken een paar(?) uren later.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat de Franstaligen die extra garanties nooit hebben gegeven. Wat is het nu?
|
![]() |
![]() |