![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Vanwaar die vrees, Jan zonder vrees?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de CD&V heeft ook nog vele leden en mandatarissen die zich bedrogen voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of net niet natuurlijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Goeie vraag, maar ik ben niet defaitistisch op dit vlak. Wie had een paar weken geleden de breuk tussen CD&V en N-VA durven voorspellen? Het gewicht van politieke partijen wordt bepaald door de basis. Indien de signalen duidelijk én ondubbelzinnig zijn kan de leiding deze niet negeren. Ik heb geen glazen bol maar wel voeling met beide partijen. De basis snakt naar samenwerking, alleen de kopstukken beseffen het nog niet, hetgeen vlug kan veranderen. Indien ze het niet willen horen zullen ze het moeten voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() iemand van plan te gaan zaterdag ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch ni moeilijk...ze laten Dehaene een "Declercqske" doen en opla...
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() enerzijds de vergrijzing veronderstel ik, en anderszijds de politieke impasse die blijft duren, waaruit er later sociale problemen zullen komen, of zo iets
![]() PS: 1e post van mij hier. EDIT: aangezien er "vreemdeling" staat in mijn profiel als titel, moet ik me dan zorgen maken want ik ben geboren en getogen in ons aller Vlaanderen ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door trommelboy : 23 september 2008 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Enkel Vlaanderen is goed bij kas om dit probleem op te lossen. Maar daar is een staatshervorming voor nodig. Die staatshervorming is broodnodig hoor, vergeet dat niet. De mensen beseffen dat te weinig.
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zilverfonds is altijd al een lege doos geweest... Pensioen ? Doe aan (pensoien)sparen. Dat alleen is zéker. Een verregaande staatshervorming is nodig om onze welvaart veilig te stellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb het gevoel dat de Forza Flandria believers nogal veel hoop leggen op LDD en ik vrees voor een kater voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk laten ze Eyskens eens aan het woord, dan zijn we zeker dat al wie 1% Vlaams-gezindheid heeft voor de volle 100 % Vlaams zal gaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Forza Flandria wordt vakkundig door de pers afgeschoten...LDD en BDW zijn namelijk als de dood voor een cordon. Het bewijs zal men snel genoeg zien. Ergens in Antwerpen (help mij eens...ik weet niet meer waar) heeft de NVA een minderheidscoallitie die gesteund wordt door de revolutionaire democratiehaters van de PVDA. Als de NVA ook maar één greintje Vlaams Nationalistische en vooral democratische reflex overblijft na hun jarenlange tjevenbad dan is dit de kans om op een onverdachte wijze voor deze forza een lichtpunt te zijn.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De democratische reflex in de NVA zagen we zondag in het nieuws op de tv. Nóg een, neen twee cordons, rond LDD en NVA, d�*t zou v.h. goede teveel zijn. Denkt u ook niet ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoboken dacht ik. 21 zetels 10 Vlaams Belang. 2 PVDA en 9 voor de "democratische" partijen. |
|
![]() |
![]() |