![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6622 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6624 |
Gouverneur
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6625 |
Parlementslid
|
![]() Dit is weer een mooi artikel in de New York Times
http://www.nytimes.com/2008/09/09/wo...=1&oref=slogin En deze een debat op TVO op 9 sept dat volkomen normaal verloopt. http://video.google.com/videoplay?do...19069019155715 http://video.google.com/videoplay?do...2875790145068& vergeet niet de pol op het einde.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ipv dat het is : er klopt iets niet in dat verhaal want het nist-verslag stelt dit en dat en dit en dat is aantoonbaar anders is het weer van : het nist-verslag klopt niet omdat er een complot is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6627 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zei aanvankelijk dat je zomaar niet kan stellen dat je twee gebouwen met een steel-frame waar beide een brand was kon vergelijken jouw redenering was tot op deze hoogte : twee gebouwen A en B mogen we vergelijken omdat staal verzwakt bij hoge temperaturen nu is ze verworden tot : het instorten ( al dan niet beperkt ) van twee gebouwen A en B met quasi dezelfde afmetingen mogen we vergelijken omdat staal verzwakt bij hoge temperaturen en wat zal het volgende keer worden het blijft dezelfde soort bullshit hoor je kan pas vergelijken indien beide gebouwen gelijkaardig van constructie waren incluis eventueel intiële schade gerekend en met een gelijkaardige brand in dezelfde omstandigheden waar de brandhaard dan nog in een zelfde contact kan treden.... etc etc ( dan vergeet ik waarschijnlijk nog de helft ) Citaat:
( tenzij je natuurlijk weer uit gaat dat dat niet waar is ... en dus uitgaat dat er iets niet klopt met dat hele wtc7-verhaal omdat er een complot is... en dan zit ge gelijk weer in die cirkel ) Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6628 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
dus die insinuatie slaagt weeral op nikske ( of het staal nu sterker of zwakker was in vergelijking met....bv die van Madrid dat weet ik niet ) Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6629 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
want da's ook al gedebunked |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6630 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
uiteraard is het een hypothese, dat is het strikt genomen steeds ... maar wel eentje dat zich berust op feitenmateriaal... dat in tegenstelling tot die anderen en wat daar in blokletters benadrukt wordt is dat ook de visuele observaties dat nog eens verifieren dus dat zit dan wel vrij snor... dacht ik tenzij je er natuurlijk a priori vanuit gaat dat het één grote samenzwering is en het hele rapport gelogen is en zo in elkaar gestoken dat het bovendien schijnbaar stand blijft houden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() idd pijnlijk altijd grappig als een 'nieuwkomertje' weer eens komt verkondigen dat het allemaal om één groot complot gaat en zijn/haar kaas vlugvlug gaat halen op zo'n conspiracysite |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6632 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met zulke helderziendheid zou ge de mensheid wel wat meer heils kunnen brengen ipv hier wat staan te kijfen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er behoeft zelfs geen uitleg... als er iemand uitleg zou moeten verschaffen dan zijn het wel de believers natuurlijk
kijk eens zo ergens rond bladzijde 70 en vroeger ( 'k weet dat al een tijdje terug ) kort samengevat komt het hier op neer : het verhaal van dat gesmolten staal is niet eens geverifieerd is ergens de wereld in gestuurd door prisonplanet en blijkt verder totaal uit de lucht gegrepen Laatst gewijzigd door praha : 26 september 2008 om 01:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Akufen
ik stelde dus 1 voorbeeld voor om het makkelijk te maken 1 voorbeeld van een feit dat niet rijmbaar is met het officiële verhaal Laatst gewijzigd door praha : 26 september 2008 om 01:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6636 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 26 september 2008 om 01:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik begrijp je reply zelfs gewoon niet, Afuken
ik geef je even die referentie opdat ge zelf een kijkje kunt gaan nemen... ipv dat gij mij zegt : - ja okay, je hebt gelijk dat is reeds als bullshit afgedaan of - hey zeg er is uiteindelijk sprake van gesmolten staal ? wat dan daarmee ? of - neen hoor ... je bent aan ijlen maar neen je enigste respons is weer nieuwe 'bullshit' wat verwacht je van me dat ik dat één voor één ga uitspitten en je naar desbetreffende bladzijden ga verwijzen ? we zijn die zaken al gepasseerd ik vroeg je om feiten, Afuken.... blijkbaar begint het probleem steeds daar weer en meer nog om feiten waarmee de officiële theorie onderuit halen Laatst gewijzigd door praha : 26 september 2008 om 02:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6638 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bullshit die heel uw "argument" met de grond gelijk maakt. Citaat:
Helderziend? Weet u waar de zon opkomt? Laatst gewijzigd door Akufen : 26 september 2008 om 02:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() praha doe geen moeite sommige zijn nu eenmaal selectief blind/doof voor de feiten
![]() |
![]() |
![]() |
#6640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij haalt op welke manier uit deze foto's de precieze temperatuur?
![]() |
![]() |