![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als wij de deuren gesloten houden voor hun producten krijg je dit natuurlijk. In het andere geval blijven ze ginder, maar dan krijgen wij met andere problemen te kampen.
![]() |
![]() |
#42 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben geen kommaneuker, en het intreseert mij gene bal. En goed, ik schrijf graag fouten, en wijzigen gebruik ik niet. ik PEN, hoe het bij mij opkomt. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten zijn de ‘volkshuizen” de “coop” en sommige apotheken ook vzw’s |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar die mochten dat doen! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af waarom u zo dikwijls de ![]() Slaag je er dan werkelijk niet in om het direct correct te schrijven ? Er bestaat trouwens ook een “Voorbeeld” knop. Anderzijds bespeur ik een grote minachting voor de kiezers van uw eigen partij. Zijn/waren dat nu net niet de laaggeschoolden ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Vreemdeling
|
![]() Lieve Piano,
Citaat:
Beter 1 vogel in de hand DAN riskeren om op je broek te plassen (of erger, die van je buurman. Als die zeer kort haar heeft en witte veters in zijn combatshoes bijvoorbeeld. Tiens, ik moet de mijne nog opblinken (vogel ?) Peace & Love & ook een beetje koolhydraten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat u maar tot uw 15 jaar naar school ging is trouwens geen criterium voor laaggeschooldheid. Er bestaan voldoende avondscholen om u verder te bekwamen als u dat wenst. Hardwerkende mensen hebben daar wellicht geen behoefte aan of voelen daar de noodzaak niet van aan. Dat wilt nog niet zeggen dat ze geen eigen mening mogen ventileren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja piano nu snap ik het helemaal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat gaat wel boven zijn petje! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij had beter gisteren eens naar het congres gekomen in Gent !
Het was wel vollen bak ! Het ICC was véél te klein ! ![]() Het Kuipje in Gent moet de volgende lokatie worden ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De mensen op het 2 verdiep die het hebben kunnen volgen op TV schermen, die waren ook redelijk opgetogen! Rechttoe, rechtaan, dat zijn de woorden en DADEN van het Vlaams Blok. Vlaanderen eerst! |
|
![]() |
![]() |