![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed, ik wil aannemen dat er vroeger, maar nu minder en minder, een gedeelte protest stemmen bij waren. Iemand die een protest stem geeft is iemand die niet standvastig die stem blijft aan een en de zelfde partij schenken. Eerder stemt die dan weer eens blanco of op om het even wie zoals op Van Rossem in der tijd, maar dan ook maar één enkele keer op het zelfde. Het VB in tegenstelling, is een partij met een heel vast kiezersbestand van daar haar grote sterkte. Zij gaat bestendig vooruit. Ondanks allerhande toestanden van veroordelingen en snel Belgmaatregelen die er inmiddels getroffen zijn, houd de partij ontzettend goed stand. Dit succes is onmogelijk toe te schrijven aan wat nietsbeduidende proteststemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet.
Verwondert je dat? Of valt het je eerder tegen omdat het je theorie aan ’t wankelen brengt? Laatst gewijzigd door Garry : 2 oktober 2008 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Domme vergelijking. Ik wist niet dat groen in een cocon zat. Lach maar leuk verder. Dat doen immers alle idioten zonder te weten waarmee.
Laatst gewijzigd door Garry : 2 oktober 2008 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manneke, reeds ten tijde van de unitaire Volksunie, (je weet wel die partij die in 1977 werd gezuiverd toen het krapuul overstapte naar het door Dillen en Eriksson opgerichte VB) werden die Nazi-liederen door hun militanten gezongen.
Laatst gewijzigd door Pietje : 2 oktober 2008 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige neem ik Verstrepen wel met een heel grote korrel zout. Ik ben zelf al vele jaren lid van het Vlaams Blok/Belang en heb op geen enkele partijbijeenkomst dergelijke zaken gezien of gehoord. Bijgevolg beschouw ik het als natrappen van een voormalig lid waar ik nochtans meer dan sympathie voor koesterde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaan we weer met nog een rondje van hetzelfde. Nu wil het toeval wel dat ik gisteren in een bibliotheek het boek "Te wapen voor Hitler: gewapende collaboratie in Franstalig België" (2008) ontdekte en er alvast het voorwoord van las. Daarin wordt de mythe aan diggelen geslagen als zou de collaboratie "iets massaals en typisch" voor Vlaanderen geweest zijn. Wel, stelt de auteur, is de beeldvorming nadien heel anders gegroeid...
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 3 oktober 2008 om 06:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als partijmilitant van het Vlaams Blok/Belang kan ik u alvast meegeven dat ik geenszins "flirt" met het "Nazisme" (sic). Meer zelfs, ik voel op geen enkele wijze enige bewondering voor die ideologie en de totalitaire ideologieën van die tijd (ongeacht of ze van links of rechts kwamen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ De_Laatste_Belg,
in uw bijdrage #297 verwoordt u erg goed enkele van mijn beweegredenen om het VB te bekampen. Waarvoor dank, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou u willen vragen of u denkt dat het voor 'herstel' voorgoed te laat is. Kunnen 'wij' België alsnog zo hervormen dat het toch nog een gewaardeerd 'vaderland' voor de Vlamingen wordt? Ik vraag me nog steeds af waarom niet eerst �*lles wordt geprobeerd om voor 'de Vlamingen' binnen die nu eenmaal bestaande politieke entiteit de macht te verkrijgen die hen krachtens hun demografische gewicht toekomt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() deze post omvat heel de discussie, ik kan me daar naadloos bij aansluiten Djimi (op dat VB bekampen na dan ![]() dit is het soort 'respect' dat je moet opbrengen voor elke politieke tegenstander, ook al bekamp je zijn ideeën zo hevig mogelijk; we zien het hier helaas te weinig. (en ik reken mezelf ook bij diegenen die dat af en toe te weinig tonen hoor) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nog maar eens naief opnieuw beginnen ??? nee dank je je zou trouwens kunnen stellen dat ook het kartel dat nog maar eens probeerde ... als Franstaligen privileges(want dat zijn het, ze wegen politiek gewoon zwaarder dan Vlamingen) moeten opgeven, ook al is het om Belgie te redden, dan volgt het NON. |
|
![]() |
![]() |