![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6681 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welk excuus moeten ze anders verzinnen..... Het NIST insinueert dat de constructie van het gebouw niet optimaal zou zijn, dat is echter een goedkoop excuus om het instorten te gaan goedpraten.... Ga eens op het NIST grondplan kijken en vertel me hoe het falen van die beroemde onderlegger tussen buitenkolom 44 en binnenkolom 79 zo snel een totale instorting kan veroorzaken.... Een gedeeltelijke instorting zou perfect verklaarbaar zijn,tot zelfs de helft van het gebouw,maar volledig tegen de vlakte in enkele seconden,dat is veel te snel gezien de weerstand die de constructie zou hebben moeten geven op die plaatsen die door het vuur niet aangetast waren... En In philadelpia destijds was er ook géén betonnen kernstructuur en die bleef nochtans staan.... http://en.wikipedia.org/wiki/One_Meridian_Plaza_fire |
|
|
|
|
|
|
#6682 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat een slag hebben de believers gisteren wederom gekregen.
Mooi om te zien. Nog meer getuigen van hulpverleners die ter plekke waren tot onafhankelijke studie bureau's, die alles tegenspraken van wat de believers tot nu toe beweren. Reactie van believers...i don't fuckin care what they say... hilarisch. Zelfs geen fatsoen om de reporter nog normaal aan te spreken die gewoon een vraag stelt. Ze mochten een tegenargument geven...niets kwam er nog uit. Ook is een ander fabeltje heel duidelijk de grond in geboord. Dat de brokstukken snel naar het buitenland zijn afgevoerd zonder er onderzoek op te doen. Men had meerdere plaatsen in gebruik waar nog steeds alle rotzooi lag om onderzocht te worden. Dat komt ervan als je liegt...ooit krijg je dan het deksel dubbel en dik op je kop.
|
|
|
|
|
#6683 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
En wel omdat blijkbaar nog steeds maar niet doordringt dat je geen 2 verschillende gebouwen mag vergelijken qua vuurbestendigheid. Wat jij aan het doen bent is zoiets als dit : Een ferrari enzo en een rode Mercedes vrachtwagen botsen allebei tegen een verlichtingspaal. De Ferrari Enzo is totall loss en de vrachtwagen is licht geblutst Reactie van Svennies : Hah, dit is onmogelijk. Er is nog nooit een Ferrari Enzo tegen een verlichtingspaal gebotst die daarna totall loss was. Kijk maar naar die rode mercedes vrachtwagen, enkel een bluts, ze waren nochtans allebei voertuigen en rood bovendien. Het bewijs is geleverd! Enfin, you catch my drift hoop ik. Citaat:
Beetje opletten af en toe, Svennies. Citaat:
Zie bijgevoegd doc. Citaat:
Wie ben jij om te beslissen wat normaal en niet normaal is ivm het instorten van flatgebouwen. Wat maakt van jou de expert? Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 29 september 2008 om 17:50. |
|||||
|
|
|
|
|
#6684 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om over hun verzinsel wat WTC7 betreft nog maar te zwijgen,zij raden er een slag naar zonder afdoende bewijs ,aangezien na de instorting het puin van diezelfde toren nooit fantsoenlijk is onderzocht... En wéét U overigens dat beton bij zulk een vuurzee als in madrid in stukken springt aangezien beton niet vuurbestendig is,maar omdat ik dat zeg gelooft U dat toch niet.... Dat is Uw probleem als er géén stempeltje opstaat is het alvast totaal ongeloofwaardig... Op zulk een basis valt er helaas geen fantsoenlijk debat te voeren,maar dat is waar U uiteindelijk op aanstuurt..... Citaat:
Als ik met zo'n stomme vergelijking moet afkomen mijn beste ,is het kot te klein,maar blijkbaar mag U hier wel de onozele gaan uithangen.... Stalen hoogbouw is stalen hoogbouw mijn beste,en dat is een gemeenschappelijke basis om te vergelijken.... Men kan de sigficante verschillen gemakkelijk in computergesimuleerde versies aanpassen om enkele studies te maken om te kunnen vergelijken... Net zoals men een airbus met een boeing mag vergelijken,beiden zijn toestellen met hun eigen specifieke eigenschappen en gebouwd door verschillende constructeurs met maar één doel ,vliegen....En valt er één van de twee uit de lucht mag men best gaan vergelijken aan welke verschillen het ligt dat de één wel verder vliegt en de andere neerstort alhoewel beide een verschillend ontwerp hebben.... Snap je het,of moet ik het héél traag voor jou uittikken... |
||
|
|
|
|
|
#6685 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6686 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En hier geeft men toe dat men eigenlijk geen enkele van de 4 vliegtuigen kan identificeren,noch wat zwarte dozen noch wat serienummers van wrakstukken betreft....
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=18899 |
|
|
|
|
|
#6687 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6688 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit staat er niet letterlijk,nee ,tussen de regels door kan je er genoeg op uitmaken....
Toch raar dat net die 4 dossiers niet meer te vinden zijn,of dacht jij dat ze openlijk gingen neerschrijven dat die dossiers verdwenen zijn.... |
|
|
|
|
|
#6689 |
|
Parlementslid
|
Tussen de regels lezen is een goed idee bij schrijvers die iets te verbergen hebben...
Nog beelden van de betoging in Brussel http://www.dailymotion.com/related/x..._news?from=rss |
|
|
|
|
|
#6690 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U hoeft de link immers niet te geven aangezien ik het al heb gelezen.... Het officieel stempeltje is blijkbaar voor U voldoende om er alle geloofwaardigheid aan te hechten..... Citaat:
En U verliest weeral één ding uit het oog,en dat is dat ik volledig akkoord was gegaan met een geleidelijke instorting van het hele gebouw,alleen de manier waarop en de luttele seconden waarin dit gebeurde roepen voor mij ernstige vraagtekens op...Volgens het NISTrapport hadden we dan de zijde waar de vloeren het eerst begaven als eerste moeten zien instorten alvorens de rest van het gebouw mee de dieperik inging,en nét dat is niet gebeurd,het héle gebouw ging recht naar beneden en is volledig in tegenspraak met Uw bijgevoegd miniatuur in uw post...aangezien dan onvermijdelijk kolom 42 in de hoek door de druk naar buiten zou moeten geklapt zijn.... Wat een argumentatie,zal ik er nog wat noten ,bananen en kokosnoten bijvoegen,dan hebt U weer voor een volle week eten... Laatst gewijzigd door Svennies : 29 september 2008 om 23:24. |
||
|
|
|
|
|
#6691 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Man toch, hier nog eens de artikels die aantonen hoe sterk WTC7 wel gebouwd was, in tegenstelling tot wat believers beweren.
ARtikel uit 1989: http://query.nytimes.com/gst/fullpag...=&pagewanted=1 Hier een relevant quote uit het artikel: Citaat:
En hier uit nog een ander artikel: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 30 september 2008 om 08:36. |
||
|
|
|
|
|
#6692 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6693 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De brandweermannen die in WTC 7 zijn geweest hebben getuigd in de BBC reportage dat de ene kant van het gebouw enorm beschadigd was inclusief de binnenkant van het gebouw, ze konden op sommige stukken zelfs door enkele etages kijken. Ook hebben zij getuigd dat de ene kant van het gebouw in lichterlaaie stond, ze hebben zelfs beeldmateriaal van gemaakt. Toen ze binnenwaren hoorden ze het gebouw kraken langs alle kanten waardoor ze het daan ook hebben ontvlucht. Voor nog na de instorting hebben deze mensen GEEN ontploffingen gehoord.
Ze hebben mensen van een bedrijf laten getuigen die gebouwen van dergelijke afmetingen gecontrolleerd laten instorten. Dergelijk gebouw kan NOOIT op gecontrolleerde wijze zijn ingestort zonder dat iemand er iets van gemerkt zou hebben.
|
|
|
|
|
#6694 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw onderstaande quote bewijst volledig dat U een héél rechtschapen persoon bent ,die de discutie alleen richt op het onderwerp en niet op de persoon waarmee hij in discutie is.... Citaat:
Tuurlijk hebt U volgens Uzelf géén vooroordelen...best eens voor de spiegel gaan staan lijkt mij in Uw geval écht wel aangewezen.... ![]() ![]() Met vriendelijke groeten overigens ..... |
||
|
|
|
|
|
#6695 | |
|
Staatssecretaris
|
FBI Prevents Agents from Telling 'Truth' About 9/11 on PBS
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6696 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Hier past enkel een quote van Bertrand Russel als antwoord. Verdere discussie is zinloos uiteraard. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6697 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
vij ironisch hoor je neemt die eerste zin van me eruit waar ik dan nog expliciet bij stelde dat ik het niet precies wist en dat het me verder weinig uitmaakte welke site precies vervolgens je insinueert dat ik hier wat sta te liegen doch je kan het natuurlijk niet duiden en gaat er met je staart tussen je benen vandoor om je van de essentie van die post te kunnen ontdoen ps. 't was prisonworld ipv infowars en moest nu blijken dat dat één en dezelfde rotsite is kan je dat weer als authoriteitsargumentje gebruiken Laatst gewijzigd door praha : 3 oktober 2008 om 01:28. |
|
|
|
|
|
#6698 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
het bewijs moet immers zijn waarom dat niet zou kunnen of wat er fout zit met dat rapport waarin staat dat het wel kan btw ook deze materie komt me bekend voor hoor ook die is hier al uitgebreid aan bod gekomen en ook hier zal ik ongetwijfeld wel vermeend strategisch _aldus jou_ over wat vermeende onweerlegbare posts gelezen hebben bovendien weerleg je nog niets van mijn vorige opmerking ivm die vergelijkbaarheid |
|||
|
|
|
|
|
#6699 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
melk je dan niet dezelfde reeds weerlegde zever eens temeer uit ? je doet maar hoor... ik krijg alvast een sterk deja-vu gevoel het lijkt me weer precies die moment dat ikzelf arriveerde... incluis het op de man spelen en voor je de bal weer terug werpt in principe zou je zeer tevreden moeten zijn met die status die ik je ( misschien wel onterecht ) toeken... immers dan heb je tenminste nog een zekere neutraliteit van doorgewinterde believers zoals exodus, gun, ..., Akufen kan je dat helaas niet meer verwachten Laatst gewijzigd door praha : 3 oktober 2008 om 01:54. |
|
|
|
|
|
|
#6700 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tis stil geworden op deze topic
Uitgeleugend?