Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2008, 16:44   #1
Objectief
Lokaal Raadslid

Standaard Vraagteken 2 uit Verstrepen zijn boek

Frank VanHecke stuurt een SMS naar Verstrepen - de bedoeling zou geweest zijn dat Jurgen Ceder deze SMS ontving en niet zijn voornaamgenoot Verstrepen - met daarin de boodschap dat ze aan Morel nog veel plezier gaan beleven en dat ze nog straffer is dan Dewinter.

Dat is dan een zogenaamd bewijs van een eventuele relatie tussen VanHecke en Morel.

- Zou u als u een relatie zou hebben die geheim zou moeten blijven een dergelijke SMS verzenden naar een collega?
- Heeft VanHecke misschien eerder met Dewinter een relatie gehad aangezien men nog meer plezier met Morel zou beleven?
- Of zou VanHecke het misschien gewoon hebben over de eventuele politieke vaardigheden van Morel?

Ikzelf zou de derde optie kiezen!

Wat denkt u?
Objectief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 17:41   #2
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik snap bij God niet hoe Verstrepen van dat sms-bericht een bewijs van een relatie kan maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 21:25   #3
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

wat er ook van zij, "vertrouwen" en "eergevoel" zijn twee woorden die Verstrepen niet kent.

Dus Jean-Marie, pas op wat je allemaal zegt aan die Verstrepen... of wacht neen: vertrouw hem maar al je geheimen toe
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2008, 21:55   #4
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik snap bij God niet hoe Verstrepen van dat sms-bericht een bewijs van een relatie kan maken.
Goed, maar u snapt nu eenmaal veel niet.

Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2008 om 22:16.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 03:35   #5
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Goed, maar u snapt nu eenmaal veel niet.
Gaan we een beetje persoonlijk worden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 05:27   #6
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Objectief Bekijk bericht
Frank VanHecke stuurt een SMS naar Verstrepen - de bedoeling zou geweest zijn dat Jurgen Ceder deze SMS ontving en niet zijn voornaamgenoot Verstrepen - met daarin de boodschap dat ze aan Morel nog veel plezier gaan beleven en dat ze nog straffer is dan Dewinter.

Dat is dan een zogenaamd bewijs van een eventuele relatie tussen VanHecke en Morel.

- Zou u als u een relatie zou hebben die geheim zou moeten blijven een dergelijke SMS verzenden naar een collega?
- Heeft VanHecke misschien eerder met Dewinter een relatie gehad aangezien men nog meer plezier met Morel zou beleven?
- Of zou VanHecke het misschien gewoon hebben over de eventuele politieke vaardigheden van Morel?

Wat denkt u?
Steeds gedacht dat Vanhecke voor de twee kanten was.

Maar dergelijke informatie uit een sms is wettelijk beschermt en mag door Verstrepen niet openbaar gemaakt worden, zonder toelating van verzender en werkelijk bedoelde ontvanger.

Het is zelfs verboden een berichtje te lezen dat verkeerd aankomt.
Dit valt immers onder briefgeheim.

Het OM moet dus eigenlijk dat boek uit de handel laten halen en Verstrepen vervolgen wegens schenden van briefgeheim en andere Belgische wetten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 06:17   #7
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat denkt u?
Ik denk dat een zekere Verstrepen uit pure frustratie wat gaat natrappen. Eerlijk gezegd lig ik er niet echt van wakker.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 15:28   #8
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat denkt u?
Kunt u geloven dat het me siberisch koud laat? Wat dat krapuul wel of niet doet me niets als ze het maar uit mijn buurt doen.
Oud 3 oktober 2008, 16:09   #9
Objectief
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Kunt u geloven dat het me siberisch koud laat? Wat dat krapuul wel of niet doet me niets als ze het maar uit mijn buurt doen.
Dat het u niets doet, kan ik zeker geloven. Het doet mij ook niets en ik snap helemaal niet wat het met politiek te maken heeft. Maar Verstrepen zocht misschien iets dat goed zou vallen bij dem edia om zijn boek te kunnen verkopen.

Net zoals hij heel goed wist dat als hij iets zou schrijven in de aard van het zingen van bepaalde liederen. Maar dat laat u dan direct niet siberisch koud en neemt u direct wel aan voor waarheid!
Objectief is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be