![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is echt niet mooi. Volgens mij moet dat nogal 'rammelen' tijdens sex. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeeeeeeey Zwartengeeltjen (op zen Wendy Van Wanten's
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nen eerstehulpdraad voor mode-blinde mensen gelijk ik?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Hoe komt het toch dat mollige vrouwen altijd commentaar hebben op slanke vrouwen, terwijl ze meestal zelf wel op dieet zijn?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 oktober 2008 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen beiden veranderen. Dat kleed vind ik echt niet mooi (nogal sletterig), en ik val gewoon niet op vrouwen zonder vormen. Mag ik?
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet slank eh, dat is gewoon mager. En ja, ik heb kritiek op de anorexiacultus van de catwalk. En ik denk niet dat ik mollig ben. Ik ben al helemaal niet op dieet *stopt nog een paar m&m's in haar mond*
![]() |
#132 |
|
![]() Dan mag je slank vervangen door mager.
![]() Wat jij noemt anorexiacultus op de catwalk is er totaal aan het uitgaan hoor. Hoewel er anderzijds wel pro-ano bewegingen ontstaan op het internet. Dat vind ik nog verontrustender. Dat over die M&M's had je niet moeten zeggen. Ik hoop dat het gele zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik zie wat er nog steeds over de catwalk loopt, dan heb ik daar mijn twijfels bij. De watertruuk die het goed doet in de psychiatrie, doet het blijkbaar ook daar goed. 't zijn gele. Maar ik heb ook nog een zak bruine liggen als je die liever hebt.
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Er heerst toch een tendens waarbij iedere groep die gediscrimineerd werd op de catwalk aan terrein wint, dat geldt voor mensen die niet maatje 36 of minder hebben, voor ouderen, ... Zoiets gaat natuurlijk stapje voor stapje.
Daarnaast vind ik het nogal grof dat mensen van ano worden verweten indien ze gewoon van nature, misschien zelfs door een ziekte, mager zijn. Voor mij de bruine graag. ![]() Maar please niet vanavond, ik kan me er dood aan eten en slaap dan slecht door de suiker. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 oktober 2008 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat Vlada of Olga Scherer zo dun zijn van nature, eh? En zij lopen nog steeds shows... ik verwijt niemand van anorexia gewoon omdat ze mager zijn. Ik heb mijn moeder 35 kilo zien wegen toen ze kanker had. ik heb het over de anorexiacultus van de catwalk. sommigen moeten inderdaad geen anorexia hebben om een BMI van 18 of lager te hebben. velen wél.
![]() |
![]() |
#136 | |||
|
![]() Citaat:
Zoiets kan ik niet beoordelen vanaf hier. En je hebt anorexia, maar ook mensen die zichzelf tot op het gevaarlijke punt toe proberen te veranderen zodat ze aan de eisen van hun beroep voldoen. Er zijn ook acteurs die zich volvreten voor bepaalde films bv., of sporters die hun lichaam bijna volledig verbruiken voordat ze 30 zijn, zonder dat ze daarbij een (bekende) psychische stoornis hebben. Om te spreken van anorexia is er meer nodig dan te weing wegen en bang zijn om te verdikken. Citaat:
Het is een vakje waar men mi wat te snel iemand probeert in te stoppen, het publiek maakt die fout, maar zelfs professionals doen dat. Edit: Dit soort reacties zijn wel verontrustend: Citaat:
Maar je kan niet garanderen dat iemand niet op dezelfde wijze reageert als hij god betert iemand met littekens, (zware) obesitas, ... ziet. Dan zou je iedere buitenmaat moeten gaan verbieden, want mensen hebben nu eenmaal heel diverse voorkeuren. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 oktober 2008 om 23:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewogen op een apothekersweegschaal en de kalorieën uitgerekend? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik behoor zelf tot de meer gevulde categorie en nee, ik ben niet op dieet. Ik voel me goed in m'n vel, m'n gezondheid is ok dus ik zie niet in waarom ik me zou moeten uithongeren om het lichaam van graatmagere anorexiamodellen te willen bereiken. ![]()
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat weer zo'n discussie worden, eh.
Voel je goed bij hoe je bent als je daarvoor je lichaam niet moet misbruiken. Dat lijkt me de enige goede conclusie. En als je lichaam lijdt, dan zal de dokter je dat wel zeggen. |
![]() |
![]() |