![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, Ok........je gaat meer voor het origineel dan voor een kopie http://de.wikipedia.org/wiki/Blut_und_Ehre
![]() |
![]() |
#682 |
Minister
|
![]() En weer is 't er geen enkel VBer die aanstoot neemt aan een nazi in hun middens. "Blut und Ehre" is zo nazistisch als maar mogelijk.
Weer stel ik vast dat geen enkele VBer hier aanwezig de moed heeft om daar maar één opmerking over te maken. Weer stel ik vast dat de VBers accepteren dat een aan nazi's gelinkt figuur de verdediging voor hun opneemt in een beschuldiging dat het VB gelinkt is aan nazi's. Staat hier verdomme voor uwen neus. Is 't er dan geen VBer met ballen aan z'n lijf ?
![]() |
#683 |
Minister
|
![]() Maar als 't er iemand beweert dat er nazi liedjes gezongen worden op VB bijeenkomsten, dan wordt er gehuild als kleine kinderen.
Ge kunt het toch niet geloven !!!!
![]() |
#684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Desnoods ontkennen "ze" het zonlicht terwijl ze een zonneslag krijgen.
![]() |
#685 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft "Blut und Ehre" dus niet over één kam scheren met kletskoppen die wat "Ehre" betreft hiervan zoveel bezitten als u, dus zoals een links persoon. Nul comma Nul. Om even te verduidelijken, de ene is een idioot die zich te buiten gaat op idiote angelsaksische teksten, de andere is een geboren leugenaar en bedrieger. Hopelijk is er niemand teleurgesteld in hun zogenaamde alwetendheid.
![]() |
![]() |
#686 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#687 | |
Minister
|
![]() Ik zou je eerder geloofd hebben zou je nu gezegd hebben dat 't een 'liedje' is van Demonic Christ.
Citaat:
![]() |
![]() |
#688 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan het misschien voor de zoveelste keer nog eens vragen, bewijzen van de zaken die u hier op dit onderwerp komt te zeggen ( en geen verstrepen zever, maar klaar en duidelijke bewijzen) en bewijzen vn zaken die u op andere onderwerpen al hebt uit uw kl... zitten slagen maar waar u ook geen enkel bewijs hebt kunnen voor leveren aangezien die hetzelde waren als al uw andere praat, leugens en laster. Even off-topc, was u volgens uw zeggen geen vakbond militant? Zo ja, zou dit veel kunnen verklaren wat betreft ongegronde verhalen.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 6 oktober 2008 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Komaan, da's toch geen referentie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 6 oktober 2008 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Banneling
|
![]() Wanneer de zoon van Karel Dillen, stichter van het VB, de SS-er Léon Degrelle gaat opzoeken in Spanje om er thee gaan te drinken, dan is het kristalklaar wat voor vlees we in de kuip hebben. Wanneer vader Dillen zelf de SSer-Standardenfürher Jef François uitnodigt als eregast op een congres van het Vlaams Belang, dan is het eveneens kristalhelder welk vlees we in de kuip hebben.
Laatst gewijzigd door system : 6 oktober 2008 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
|
![]() Citaat:
Wat is er dan zo kristalklaar? Dat de zoon Van Karel Dillen Rexist is? wat? Wees toch eens specifieker aub? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
Banneling
|
![]() Zo vaag? Heel duidelijk. Vaag ja, voor die mensen die het liefst zo vaag willen houden. En die maar willen ontkennen en afwimpelen en -zoals steeds- de waarheid verdoezelen. Want daar zijn ze een meester in. Mij zult ge niet vangen. Vorige keer niet en deze keer evenmin.
Laatst gewijzigd door system : 6 oktober 2008 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | |
|
![]() Citaat:
En toch wilt u niet specifieker praten, altijd maar vaag. En op welke manier wil ik u "vangen" En wat was "vorige keer"? Ik vraag toch maar wat er zo duidelijk is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Banneling
|
![]() Dat heb ik even voor jou gecorrigeerd
Laatst gewijzigd door Depth of Field : 6 oktober 2008 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat deze mensen extreem-rechtse denkbeelden hebben met een hang naar nostalgie. Afgezien van de vraag of dat al dan niet gevaarlijk is, of het verboden is of zou moeten zijn; is het voor anderen - waaronder mijzelf - voldoende om me er niet mee te willen associeren. Voor wat betreft de rest van de zaak: Zo'n boek zegt me niets. Het zou pas geloofwaardig zijn als Verstrepen uit verontwaardiging het VB zou hebben verlaten zodra hij merkte dat het gebeurde. Die liedjes zeggen me ook niet zo veel. Van militaire zangkoren weet ik dat ze graag elkaars marsen zingen, ook die van de ''vijand'', puur omdat ze het mooie liederen vinden. Ik weet ook dat sommige liedjes ''schuldiger'' lijken dan anderen, al was het alleen maar omdat ze in het duits gezongen dienen te worden. Parlementariers zijn echter geen militairen. Als ze zulke liederen zingen zegt dat toch wel iets. Nogmaals, ze moeten het zelf weten maar het geeft ze wel meteen een politieke kleur en ze moeten dan ook niet raar opkijken als ze als zodanig worden aangesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "VB zingt nazi-liederen"
Korrektie: enkele naïeve (?) onnozelaars hebben nazi-liederen gezongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | |
|
![]() Citaat:
Moet liederen zingen verboden worden, ik denk van niet. Is het VB een nazipartij? Ik denk van niet. Moeten nazipartijen verboden worden? Ik vind dat men die zoveel eer niet moet geven, men verbied communistische partijen toch ook niet en me dunkt dat die evenveel en meer boter op het hoofd hebben. |
|
![]() |
![]() |