![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van magere mensen uitschelden doet me trouwens denken aan een sketch van tragger hippy.
![]() |
![]() |
#282 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't is ni waar zeker??? gaat het nog eens herbeginnen?
Stijlvolle kleding? mijn madam haalt die de laatste tijd bij de Zara, en voor de verandering nog betaalbaar bij, jihaa !!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Héél het circus dat er heeft gestaan zat vol met bewijzen dat extreem mager zijn en ongezond zijn hand in hand gaan, maar alles wat te maken heeft met een ongezonde BMI van onder de 18 heb je laten verwijderen ... ![]() En 'k ga ook ni de moeite doen om het allemaal nog eens te posten , je leest er toch over hé , mss zet ik het ooit nog wel eens neer, als een herexamen zeg maar ... ![]() Citaat:
![]() 'k heb u den datum kado gedaan voor 't verschijnen van DSM-IV ... Als je dat "binnenkort" kan noemen ... ![]() Mensen kunnen trouwens gewoon bijkomen door een normale voeding te nuttigen, de samenstelling is redelijk anders als vroeger , daar moeten ze niet geestesziek verklaard voor worden ... ![]() Citaat:
![]() Draai de rollen niet om , je hebt meermaals aangegeven dat JIJ mensen met een kilo meer "geestesziek" vind , ik heb me niet eens uitgesproken over slanke mensen ...Mss in je eigen fantasie ??? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#285 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soit, mensen met ondergewicht zijn niet noodzakelijk ongezond hoezeer jij ze ook zit uit te maken en zit te bleiten ddat dat wel zo is. Mensen krijgen vaak obesitas omwille van een gedragsprobleem. Ik heb in enkele post terug aan nynorks nog een artikel laten zien waarin letterlijk staat dat er werd overwogen om obesitas op te nemen in de DSM. Daar is een reden voor hoor Manta. Maar ik vind niet dat je het verdient om dat artikel terug op te gaan vissen. Je lijkt toch niets te kunnen met de informatie die ik je toespeel en hem enkel maar te verdraaien tot hij in je kraam past zodat je me vervolgens allemaal verwijten in de schoenen kan schuiven. ![]() Daarbij staat er op jouw scherm dezelfde info als het mijne dacht ik zo, zowel op dit forum als via google. ![]() ![]() Soit, ik ga je proberen te negeren vanaf nu want jouw uitspraken zijn echt hallucinant. All over again ............ Ga nu maar wat verder uitkramen dat een maagdenvlies niet bestaat. ![]() Je bent een forumpersonage waarin ik niet meer in zie als een personage, een trol die voor de gein maar wat mensen opjut en die daar mogelijk (hopelijk) plezier in schept. Dat hoop ik toch. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 oktober 2008 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik deed dat al nen helen tijd en ik hoopte dan ook dat jij weer niet zou beginnen te zeiken dat alles over jou zou gaan ... ![]() Maar toch ... OEF, ze laat de mensen eindelijk gerust ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Edit: Ik kan dit dier geen slechte naam aandoen. ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 8 oktober 2008 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En schoon. Goede BMI enzo.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 8 oktober 2008 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed. Voor zover ik me herinnerde, ging deze draad over stijlvolle kleding.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
|
![]() Stijlvolle kleding!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vorige post naar mij gericht laat ik voor wat het is, je laat duidelijk blijken dat je de boodschap niet begrepen hebt en me in een hoekje duwt dat jou het best uitkomt. Enfin, je doet maar... Nu, als laatste wil ik toch nog even iets "opwerpen". Hoe ontstaat een stoornis als anorexia? Juist ja, meisjes zien graatmagere modellen en willen er ook zo uitzien. Ze vinden zich te dik, niet passend in het ideaal dat ze denken dat "in" is. Mensen met overgewicht spiegelen zich meestal niet aan mensen die ze op tv zien (niemand gaat zichzelf voor de lol volproppen om boven de 100 kg te wegen). DAT, mijn beste groentje, is de kern van mijn betoog, DAAR wil ik naartoe wanneer ik zeg dat graatmager niet voorgesteld moet worden als "perfect". Er is een groot verschil tussen "graatmager" en "slank". Jammer dat je dat niet wil inzien.
![]() |
![]() |
#296 |
|
![]() Euh... het ontstaan van anorexie is wel ietjse complexer dan dat Kim... Het lijkt me geen goed idee om dat aan mij pretenderen uit te leggen.
![]() ![]() En je moet je er nu niet proberen uit te praten... je vindt het geoorloofd mensen te beledigen omdat ze mager zijn. Dat is wat je hier al die tijd al hebt laten verstaan. Ik wil benadrukken dat mensen die mager zijn niet noodzakelijk anorexie hebben, en moesten ze dat hebben laat staan dat ze dan met jouw opmerkingen over hun geholpen zouden zijn. Nogmaals: je volgt een schoonheidsideaal omdat je dit zelf mooi vindt, of daar ga ik toch vanuit. Iedereen heeft andere voorkeuren voor wat mooi is. Er zijn genoeg mensen die liever mensen zien met een pak aan, dat hebben hier ook enkele gezegd. Er zijn ook mensen die er graag heel gespierd willen uitzien enzovoort. Op deze manier zou je dus alles moeten verbieden, want er zou wel eens iemand een voorbeeld kunnen nemen aan de geportretteerde mensen. ![]() Je zou mensen die mager zijn of anorexia nog een schuldgevoel aanpraten omdat ze misschien als een voorbeeld kunnen gezien worden. ![]() Ik heb btw iemand gekend die een eetstoornis kreeg omdat mensen uit haar familie de neiging hadden obesitas te krijgen. Ze was bang om ook zo te worden... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 oktober 2008 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Have fun green one, maar met jou valt er gewoonweg niet te discussiëren. Voor je pretendeert te weten hoe anderen over iets denken zou ik de hand maar eens eerst in eigen boezem steken. Van arrogantie gesproken... ![]() Jij plaatst mij graag in je hokje van "gezet vrouwmens dat jaloers is op magere modellen en zelf ook in een 36 wil passen" maar daar gaat mijn commentaar niet over. Je toont daarmee enkel aan dat je jezelf beter plaatst dan anderen want jij weet wat goed is voor anderen en wat niet (tenminste, dat denk je, om niet op studieresultaten terug te komen). Nogmaals, ik wijs op de campagne van o.m. Dove... die is er niet zomaar gekomen en ook niet om de redenen die jij hier bovenhaalt.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 oktober 2008 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
|
![]() Dit zie ik nu posts
![]() Lees jij mijn posts niet ofzo?! Ik heb je al gezegd dat ik zo slank ben zonder er iets voor te moeten doen. Jezus. ![]() Je bewijst hier eigenlijk wat ik al dacht nl niet-slanke vrouwen zijn jaloers op slanke vrouwen en kunnen willens nillens niet geloven noch begrijpen dat ze eten wat ze willen en toch niet bijkomen. Hun zelfbeschermingsmaatregel is dat ze slanke vrouwen dan maar beschimpen en verwijten dat ze het schoonheidsideaal achternalopen, ook al moeten ze daar hun eigen lichaam voor molesteren. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 8 oktober 2008 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK BEN HELEMAAL NIET JALOERS OP SLANKE of MAGERE of SKELETACHTIGE VROUWEN! En ik beschimp niemand wiens lichaam gezond is, of dat nu slank, mager of uitgemergeld is maar bij dat laatste heb ik m'n twijfels. De modellen die je op de catwalk e.d. ziet, zijn gewoon niet echt gezond bezig. Je kan dan wel mager zijn, gezond is anders. Wat maakt het mij nu uit dat jij alles kunt eten en toch zo mager blijft? Goed voor jou zeker zou ik zeggen?
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Vrouwen zonder complexen ![]() ![]() En allee , voor de dames ... Mannen van Dove ... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door manta : 8 oktober 2008 om 17:39. |
![]() |
![]() |