![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Volgens system: teruggekatapulteerd worden.
|
|
|
|
#382 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#384 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#385 |
|
Banneling
|
Door te pas en vooral te onpas het woord "nazi" te gebruiken, ontdoet u dat woord van zijn draagkracht. Het is geen gewoon scheldwoord, zoals "idioot" of "domme klootzak" bvb. Nazi betekent veel meer, medeplichtigheid met genocide onderandere, en dat slinger je niet zomaar -zonder bewijzen- naar de mensen hun hoofd. Toch niet als je een miligram verstand hebt.
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Banneling
|
Natuurlijk niet. Maar moest ik aanhanger geweest zijn van Hitler (wat zou gekund hebben, moest ik jong geweest zijn in die tijd. Iedereen is vaak een produkt van zijn tijd), en ik zou nog leven in 2008 en gezien en gelezen hebben wat der füher en zijn bende allemaal uitgespookt hebben, ja dan zou ik me daar uitdrukkelijk van gedistancieerd hebben. Dat hebben zo nooit gedaan.
|
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#391 | |
|
|
Mooi lijstje, maar ik ben enkel geïnteresseerd in het puntje "positief over naziregime". De rest is afkeer van het feit dat de mens aandacht gaf aan bepaalde burgers. En over je eigen ouders ga je niet makkelijk slecht praten.
Neem nu dat welgekend "positief spreken over het tewerkstellingsbeleid" van Haider: de Nazi's deden bepaalde zaken die bv. in België schering en inslag zijn. Citaat:
En persoonlijk moet ik wel zeggen dat onder het naziregime wel een aantal prachtwagens ontworpen zijn, niet in het minst de volkswagen - kever.
Laatst gewijzigd door Steben : 13 oktober 2008 om 13:53. |
|
|
|
|
|
|
#392 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Een onvoorzichtige/overmoedige/beschonken(?) chauffeur knalt zich kapot en omdat hij politieker was zou het iemand anders fout moeten zijn? En dan nog fanatieke sadisten? Haider ruimde zichzelf netjes op. Geluk dat hij niet meer slachtoffers maakte. Je zag de fotos van de plaats vh ongeval: zou jij daar aan 140 km/u geforumspookt hebben.? Laatst gewijzigd door filosoof : 13 oktober 2008 om 13:52. |
||
|
|
|
|
|
#393 |
|
Gouverneur
|
Het is een complot! Ze hebben zijn auto 2 keer rapper doen gaan dan zijn snelheidsmeter aangaf.
|
|
|
|
|
|
#394 |
|
Banneling
|
Welke leugen ? Je praat zonder nadenken. Of is dat een bewuste strategie om de mensen te verwarren ? De Mossad waardig...
|
|
|
|
|
|
#395 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#396 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#397 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wel, wie gaat die oude mensen bewaken in jullie nieuw concentratiekamp ? Laatst gewijzigd door piraat : 13 oktober 2008 om 14:08. |
|
|
|
|
|
|
#398 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Deze leugen, beste piraat:
Citaat:
Citaat:
Neen, ik stel vast dat jij leugens verzint om jouw zever te "staven". Spijtig voor jou zijn de meeste mensen slim genoeg om jou te doorzien. Citaat:
|
|
|
|
#399 | |
|
|
Citaat:
Dat vraag ik mij dus ook af.
|
|