![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Allez, eindelijk!! Ik heb hier ne pak grond (echt wel ne pak) gekocht, enne nu ga ik daar mijn - jawel MIJN - huis op zetten. Ge kunt u niet voorstellen, welke moeite ik mij heb moeten getroosten om dat te arrangeren. Vandaar mijn dronken blijdschap op dit vroege uur.
Al da werken, kwist het ....
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat gaat ge er op zetten ??? Iets waar ge 't meeste zelf aan doet , of laat ge een ploeg komen om alles tot in de puntjes te fixen ?? fixen ??? fixkes ??? De Fixkes ??? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens, wij gebruiken hier in de Kempen meestal de eenheid are of hectare. De pak is hier niet zo gebruikelijk. Hoe groot was een pak grond alweer?
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een groot pak zal het wel niet zijn als hij nog geld over heeft om alkohol te kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() nog juist op tijd om witloofpeeën in te steken en aardbeiplantjes op te zetten trouwens, kunt ge nog van genieten voor dat ze beginnen bouwen Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2008 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ah ja proficiat he Chunga
waar ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Neen, dat is dan weer zand, gene grond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() proficiat.
nu moogt ge uw ganse leven werken voor een hoop bakstenen. ik zal duimen dat ge blijft leven tot de hoop bakstenen effectief van u is (lening op 30 jaar? 35?). met wat geluk hebt ge dan nog zeker nog 10-15 jaar over om te mijmeren dat een eigen huis de beste beslissing van uw leven was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb Juniperussen gehad die in gebroken kiezel stonden, als je maar de voeding meegeeft in je water speelt dat tot op zekere hoogte geen rol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
van 'gestookt' ook ? Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2008 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 14 oktober 2008 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan heb ik het nog niet eens gehad over de schiere onmogelijkheid voor velen om dat gerust gevoel ooit te verwerven. maar goed dat stress je leven verkort. praktisch gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voorts is het zoals VDB al wist te vertellen : t' eerste is t moeilijkste, daarna wt het steeds makkelijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Even kort antwoorden, want mijn kop doet zeer ...
9.887m² waarvan 1.665m² bouwgrond en de rest bos. In Fraipont. Vandaag komt een kerel die huizen zet in Canadees hout (ik weet nog niet welke houtsoort). Els en ik zijn beiden veertig en we overwegen ernstig om de firma (ik werk toch niet meer wegens huisman - in welke hoedanigheid ik heb beloofd om vandaag hutsepot te maken - en in mindere mate student) te verkopen en naar de Hoge Venen te vertrekken.
![]() |
#20 |
|
![]() Ja, van Chinese Jeneverbessen. =)
|
![]() |
![]() |