Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 oktober 2008, 23:36   #781
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Piraten en forumspoken weten toch alles, alles wat carlgustaaf hen vertelt
Filopiet, ga nog wat uitleg vragen aan Pietosoof, dan kunnen jullie samen weer een spam-spervuur op mij richten
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2008, 23:38   #782
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ik vind zojuist dit in de meestal zéér ernstige en goed geïnformeerde Neue Züricher Zeitung:

184 km/uur... Nou moe, met 1.8 promille in de mist op een tweevaksweg...

Nog iemand een complottheorietje?
Indrukwekkend, zeker wel; gewoon een wonder dat die kerel de 58 nog heeft gehaald .... máár het een sluit het ander niet uit.
Oud 16 oktober 2008, 23:42   #783
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Indrukwekkend, zeker wel; gewoon een wonder dat die kerel de 58 nog heeft gehaald .... máár het een sluit het ander niet uit.
Nu nog de bewijzen voor het andere en we zijn er.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2008, 23:43   #784
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Maar weet jij het ook niet allemaal reeds? Verklaarde je niet de 'case closed' reeds nadat de 'snelheid' en 'het feestje' bekend waren?
Het feit dat de man vijanden had, en recent bijgemaakt had, plus het feit dat het om iemand ging met reeële mogelijkheden 'chanseler' te worden van Oostenrijk, zijn toch redenen genoeg om deze zaak niet te behandelen als om het even welk ongeval van een doorsnee burger. Die redenering mis ik bij velen in deze draad, en dat noem ik 'onvoorzichtig'.
Ik vind dat ook, en toen ik dat geschreven heb, gingen de poppetjes aan het dansen: een zekere forumster, wiens naam ik niet wil noemen, kreeg bijna een aanval van hysterie toen ik het waagde de naam "Mossad" in de mond te nemen, en daarna kwam het komisch duo Piet & Filo opdagen, om haar een handje toe te steken...
Voor dit trio bestaat er niet de minste twijfel : Haider is , en moet kapot gegaan zijn van de drank & overdreven snelheid, iets anders kunnen / willen ze zich gewoon niet voorstellen... Ik vind dat een foutieve benadering van het probleem, waarschijnlijk kunnen deze mensen hun emoties niet bedwingen, hun haat jegens de overledene, of wat deze in hun ogen vertegenwoordigt, speelt hen parten ...
Oud 16 oktober 2008, 23:46   #785
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard geen 142 maar honderdvierentachtig reed Haider, met 1,8 promille...

Citaat:
184 rijden in de mist, op een tweevaksweg, 'snachts, met een stuk in je klöten, op 58 jaar, met de reflexen die men dan nog [over] heeft. (sorry voor de 58-jarigen hier, maar ik ook ben dichter bij die leeftijd dan me lief is) Zo'n 10 jaar geleden heb ik een BMW één keer. (bloednuchter en overdag!) tot dergelijke snelheid doorgeduwd, op een vrijwel lege autostrade, maar dan gaat alles gvd zéér snel voorbij en houdt men z'n hart even vast bij elke camion die men inhaalt: als die even afwijkt is er geen reactietijd meer... Zoiets doen, 'snachts, bezopen, in de mist op een tweevaksweg is gewoon zelfmoord (en moordpoging!), op die leeftijd en op elke leeftijd.
Haider war ein [expletive deleted]

Laatst gewijzigd door filosoof : 17 oktober 2008 om 00:11.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2008, 23:46   #786
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Nu nog de bewijzen voor het andere en we zijn er.
Ja, boeiend, maar "men" heeft al voor hetere vuren gestaan.
Oud 16 oktober 2008, 23:49   #787
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Wie of wat vind u autoriteit genoeg hebben om uitsluitsel te geven op de vraag of Haider is vermoord of ongekomen in een ongeluk ?

En zal u het antwoord van deze autoriteit aanvaarden als zijnde de waarheid ?
Ik weet al zeker wie er géén autoriteit heeft om mij zijn versie op te dringen : zekere hier aanwezige forummers, die er niet meer of minder van weten als ik, maar wel doen of ze de wijsheid in pacht hebben, en dit met veel pretentie en leedvermaak.
Voor de rest mag ik enkel hopen dat de Oostenrijkse autoriteiten een goed , grondig onderzoek doen, en betrouwenswaardig zijn.
Oud 16 oktober 2008, 23:50   #788
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja, boeiend, maar "men" heeft al voor hetere vuren gestaan.
Ja van vuurwater had Haider alles begrepen ...
Oud 17 oktober 2008, 00:00   #789
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja van vuurwater had Haider alles begrepen ...
Hij vlamde dan ook goed door
Oud 17 oktober 2008, 00:03   #790
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Neen, je liegt.

Jij hebt heel duidelijke insinuaties gepost, met de gebruikelijke schuldigen uit het pathetisch conspiracistisch boekje.
Je hebt zelfs gelogen dat de BBC zich daar ook vragen over stelde, leugen die je overigens nog altijd niet heb teruggenomen.
En weer dit debiel stromansargument.
Leer eens logisch denken en begrijpend lezen, beste piraat.

Debiele "argumenten" weerleggen heeft overigens niks "persoonlijks".

Voor de rest is het inderdaad verloren moeite.
Zolang je geen degelijke argumenten hebt, maar je laat leiden door haat en vooroordelen, zal je enkel andere conspiracisten "overtuigen".

Je maakt het de rationele mensen wel heel gemakkelijk, piraat.
*knip*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Laatst gewijzigd door Starfire : 17 oktober 2008 om 06:27.
Oud 17 oktober 2008, 00:06   #791
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
'Het is niet omdat je "alcolisiert" bent, dat je niet vermoord kan worden...Integendeel. Dat maakt het de moordenaars gemakkellijker.

met een pilletje in het glas ?
Onderandere. Er zijn genoeg molecules vandaag, waarvan je geheel doordraait, en die geen enkel spoor achterlaten in het bloed. Geheime diensten, en huurmoordenaars, zullen daar ook wel wat van kennen...
Oud 17 oktober 2008, 00:07   #792
filosoof
Banneling

Standaard

Stop er nu maar mee!

Laatst gewijzigd door filosoof : 17 oktober 2008 om 00:07.
Oud 17 oktober 2008, 00:08   #793
willem1940NLD

Standaard

[quote=piraat;3750724]*knip*[quote]Wel eerlijk blijven, hè; geef nou maar minstens toe dat jij niet tijdig doorhad dat dat BBC-filmpje was "bijgewerkt" door een burger-artiest op Youtube.

Laatst gewijzigd door Starfire : 17 oktober 2008 om 06:27.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 00:13   #794
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
184 rijden in de mist, op een tweevaksweg, 'snachts, met een stuk in je klöten, op 58 jaar, met de reflexen die men dan nog [over] heeft. (sorry voor de 58-jarigen hier, maar ik ook ben dichter bij die leeftijd dan me lief is) Zo'n 10 jaar geleden heb ik een BMW één keer. (bloednuchter en overdag!) tot dergelijke snelheid doorgeduwd, op een vrijwel lege autostrade, maar dan gaat alles gvd zéér snel voorbij en houdt men z'n hart even vast bij elke camion die men inhaalt: als die even afwijkt is er geen reactietijd meer... Zoiets doen, snachts, bezopen, in de mist op een tweevaksweg is gewoon zelfmoord (en moordpoging!), op die leeftijd en op elke leeftijd. Haider war ein [expletive deleted]
En daar vind jij dus niets vreemd aan ?! Een kerel voor wie alles goed ging, rijk, veel vrienden, en die goed op weg was om de verkiezingen te winnen, en die gaat dan maar effe ZELFMOORD plegen ?
En je mag zeggen wat je wil, maar een debiel was het zeker niet, zo ja, was hij al eerder gestorven dunkt me. Zijn rijbewijs had hij al een paar jaartjes, en die enorme auto ook , en aan zijn eerste glas bier zal hij ook niet begonnen zijn de avond dat hij stierf...
Oud 17 oktober 2008, 00:14   #795
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
184 rijden in de mist, op een tweevaksweg, 'snachts, met een stuk in je klöten, op 58 jaar, met de reflexen die men dan nog [over] heeft.
Je gaat van de veronderstelling uit dat omdat de wagen die hoge snelheid haalde het noodzakelijkerwijze de bestuurder is die die snelheid veroorzaakte, terwijl ik nog andere mogelijke verklaringen voor die snelheid openhou. Is het onderzoek gesloten?
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 00:15   #796
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
En daar vind jij dus niets vreemd aan ?! Een kerel voor wie alles goed ging, rijk, veel vrienden, en die goed op weg was om de verkiezingen te winnen, en die gaat dan maar effe ZELFMOORD plegen ?
En je mag zeggen wat je wil, maar een debiel was het zeker niet, zo ja, was hij al eerder gestorven dunkt me. Zijn rijbewijs had hij al een paar jaartjes, en die enorme auto ook , en aan zijn eerste glas bier zal hij ook niet begonnen zijn de avond dat hij stierf...
Had Haider een verleden van dronken achter het stuur gaan zitten 'sporten' en ongelukken met de wagen? Tegen 184 km/u ? Dan moet ie toch al eens eerder geflitst zijn voor serieus overdreven snelheden. Zo'n serieus roekeloos gedrag zou toch al eerder moeten opgevallen zijn en tot ongelukken geleid hebben. Nu ja, dat is ook 'circumstantial', maar daarom niet minder interessant te weten. Als iemand u wil vermoorden zonder dat het opvalt dan zoekt die uw zwak punt uit, maar indien dit soort van 'zelfmoordachtige' roekeloosheid een tendens was bij Haider wordt de ongelukhypothese een heel stuk waarschijnlijker.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 oktober 2008 om 00:28.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 00:19   #797
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Je gaat van de veronderstelling uit dat omdat de wagen die hoge snelheid haalde het noodzakelijkerwijze de bestuurder is die die snelheid veroorzaakte, terwijl ik nog andere mogelijke verklaringen voor die snelheid openhou. Is het onderzoek gesloten?
Je hebt gelijk. Die typische oostenrijkse trol die aan boulimie lijdt was in slaap gevallen op zijn gaspedaal. Haider, die incapabel was wegens een bepaald promille in zijn bloed kon dat niet ingeschat hebben. Dat we daar allen niet eerder aan gedacht hebben.
Oud 17 oktober 2008, 00:25   #798
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Daar weet jij even veel van als van het feit dat Haider vermoord of verongelukt is . Dat wil zeggen: je weet daar niks van.
Net zoals jij.
Oud 17 oktober 2008, 00:25   #799
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk. Die typische oostenrijkse trol die aan boulimie lijdt was in slaap gevallen op zijn gaspedaal. Haider, die incapabel was wegens een bepaald promille in zijn bloed kon dat niet ingeschat hebben. Dat we daar allen niet eerder aan gedacht hebben.
Ik zie het al, er is een nieuw genie dat zich met het onderzoek komt moeien De oplossing van het vraagstuk is nabij
Oud 17 oktober 2008, 00:29   #800
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik zie het al, er is een nieuw genie dat zich met het onderzoek komt moeien De oplossing van het vraagstuk is nabij

Welk vraagstuk?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be