![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En die "onbekende redenen" zijn ondertussen bekend geworden : "1,8Promille" gekoppeld aan 142km/h.........sommigen verliezen de controle over hun stuur voor veel minder.
|
|
|
|
#822 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Koop vlug een vliegtuigbiljet om je enquête te gaan doen. |
|
|
|
|
|
|
#823 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn levenservaring is iets anders van die van de meeste Belgen die in hun land blijven, vandaar misschien dat ik een aanslag niet zo 'buitenaards' vind als sommigen. Het beste is om waakzaam te blijven, niet naïf ervan uitgaan dat omdat iets er uitziet als een ongeval het ook zo is, noch paranoïde overtuigd zijn van niet bewezen complotten.
Denken dat hedendaags Europa gevrijwaard is van politieke moorden, dat doe ik niet. |
|
|
|
|
|
#824 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#826 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ik dacht van in het begin, en denk dat nu nog, dat Haider een beetje "geholpen" is om vroegtijdig te sterven.. |
|
|
|
|
|
|
#827 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
eerder 'lijkt op een ongeval' maar diepgaand onderzoek gewenst. Niet dat een onderzoek noodzakelijkerwijze uitsluitsel zal geven over doodoorzaak, maar het is wel de moeite waard. Ik denk niet dat vele Oostenrijkers een probleem zullen hebben met de kosten daarvan.
|
|
|
|
|
|
#828 |
|
Banneling
|
Zeg, dat zijn geen moslims, hoor ! Die mensen wachten tot er een onderzoek geweest is.
|
|
|
|
|
|
#829 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#830 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het lichaam is opgebaard voor begroeting en zaterdag a.s. is de begrafenis. Het lichaam werd dus vrijgegeven door het Openbaar Ministerie. Wat meteen dus doet vermoeden dat het onderzoek afgerond is, anders zou het lichaam zo snel niet zijn vrijgegeven.
|
|
|
#831 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk niet dat dit voor de partijtop een intelligente strategie is, en voor de rest merk ik dat het internet alleszins niet zwijgt over een mogelijke aanslag. Motieven zijn in ieder geval niet moeilijk te vinden lijkt me.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 oktober 2008 om 01:42. |
|
|
|
|
|
#832 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk juist van wel, want op die manier zetten ze "justitie" juist onder druk.
|
|
|
#833 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op het internet zitten ook wel heel veel fantasten.
|
|
|
#834 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is niets concreets op dit moment, dus zouden ze alleen maar kunnen wijzen op mogelijke motieven, en dat is zeer delicaat. Waarmee ik niet wil zeggen dat de partijtop ervan uitgaat dat dit een aanslag was.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 oktober 2008 om 01:55. |
|
|
|
|
|
#835 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar anders dan op het internet vind de partijaanhang haar uitlaatklep? toch niet in de mainstream media.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 17 oktober 2008 om 01:49. |
|
|
|
|
|
#836 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En de pers, de media ??
Laatst gewijzigd door Pietje : 17 oktober 2008 om 01:48. |
|
|
|
|
|
#837 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel wat lullig dat er bij te zetten, toen ik al naar de pers had gerefereerd.
|
|
|
#838 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit de "Volkskrant" :
Politie: Haider reed veel te hard ANP gepubliceerd op 12 oktober 2008 15:17, bijgewerkt op 12 oktober 2008 16:57 WENEN - De zaterdag bij een auto-ongeluk omgekomen Oostenrijkse politicus Jörg Haider reed 142 kilometer per uur in mistig weer. Jörg Haider (APE) Dat is volgens de autoriteiten in Klagenfurt de oorzaak van zijn dodelijke ongeluk geweest. ‘Elke speculatie over andere oorzaken van het ongeval mist elke grond,’ zei Gottfried Kranz van het Openbaar Ministerie (OM) in Klagenfurt zondag. In Karinthië doen wilde geruchten de ronde dat de populaire, rechtsradiale politicus zou zijn vermoord. Haider, de regeringsleider van de provincie Karinthië, reed even ten zuiden van Klagenfurt meer dan twee keer zo snel als daar is toegestaan. Met de auto zelf was niets mis, aldus de verklaringen die sabotage uitsluiten. De auto, een Volkswagen Phaeton, was praktisch nieuw en staat bekend als crashbestendig. Maar bij deze snelheden en onder deze omstandigheden werken kreukelzones niet meer, aldus Kranz (bron : De Volkskrant - Nederland)
Laatst gewijzigd door Pietje : 17 oktober 2008 om 02:02. |
|
|
|
|
|
#839 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#840 |
|
Parlementslid
|
Wat met zijn partij?
Zal die BZOe verschrompelen en lopen ze allemaal over naar de FPOe van Strache? |
|
|
|