![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is de democratie het Pietje, ge moet u neerleggen bij de wil van de meerderheid. Dat was een officieel pardon, meer bestaat niet hoor ... voor wanneer een officieel pardon vanwege Wallonie en Belgie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Belgique zal ophouden te bestaan vooraleer er zulk een pardon komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal je ook geen probleem hebben met het cordon sanitaire, die ook goedgekeurd is door een meerderheid.
![]() |
#1024 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar de meerderheid staat er wel achter. En om die meerderheid was het je toch te doen, nietwaar ??
![]() |
#1026 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1027 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eerst om de haverklap als roodfascist tot vervelens toe komen krijten dat het Cordon Sanitair een uitvinding van het Vb is en nu hier openlijk komen stellen dat het plotseling een democratische meerderheid is die andersdenkenden broodrooft, vernedert, demoniseert, fysiek bedreigt, molesteert en hun democratische rechten ( bv:recht op vergaderen) afneemt. Natuurlijk begrijpen wij met zen allen dat deze roodfascistische behandeling van andersdenkenden "democratisch" is in uw bijbel maar denk je niet dat er bij de burgers slechts een minderheid voorstander van is?
![]() |
![]() |
#1032 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zou ik nog niet eens liegen. Laatst gewijzigd door system : 17 oktober 2008 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zeg niet dat de "feiten" niet kloppen, ik zeg dat het doorzichtige propaganda is.
Voorbeelden daarvan zijn (zoals ik al tot in den treure voor jullie herhaal) het afwisselen van beelden van het VB met beelden van vernietigingskampen (al hebben ze niets met elkaar te maken) of het afspelen van Nazi-liederen bij beelden van Vlaamse protestmanifestaties. Zulke dingen die niets met elkaar te maken hebben samen afspelen is niets anders dan doorzichtige propaganda om de domme kijker verbanden te laten leggen die er niet zijn. Daarom is het geen "documantaire", maar blinde en doorzichtige propaganda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik bewees dat door nb Reynebeaus 'onverwerkt verleden' aan te halen (p209 tm213) ... Laatst gewijzigd door Anna List : 17 oktober 2008 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het bewijs: <<Pietmode>>: "ik durf er gif op innemen" <<Pietmode uit>> <<Pietmode>> "ik heb ze zelf geteld" <<Pietmode uit>> <<Pietmode>> "Verstrepen weet het ook heel zeker <<Pietmode uit>> Maar eigenlijk hadden we deze onomstotelijke bewijzen helemaal niet nodig hé Piet: " want wij wisten dat al veel langer" en "vroeger ging ik ergens op café waar ze dat ook al zegden"...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 oktober 2008 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik het HEDENDAAGS gedrag betreffende Nazi-Duitsland van bepaalde VB-parlementsleden bekijk, kan ik enkel vaststellen dat zij blijven volharden in de boosheid.
![]() |
![]() |
#1039 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1040 |