![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1041 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1042 | |
|
Banneling
|
Citaat:
en als dat pardon uit een collaboratiemilieu kwam (Verdoodt) dan was dat voor jou ook niet voldoende hé Pietje ... Pietje Kronkel houdt liever vast aan de haat ... vandaar dat je de titel van verzuurde roodfascist verdient ! Laatst gewijzigd door Anna List : 17 oktober 2008 om 20:12. |
|
|
|
|
|
|
#1043 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1044 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Voor een roodfascistische vakbondsman daarentegen vind ik U dan weer erg geknipt...
|
|
|
#1045 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1046 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heeft hij hier althans meermaals verklaard.
|
|
|
#1047 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
"Vlaams" parlement, wat is dat? Zeker een uitvinding van de VlaemSSch-Nationalistische collaborerende taalfascisten die hun taalapartheid tentoon spreiden in hun bipolaire fasco-taalfederalisme. Citaat:
Laatst gewijzigd door lomeanor : 17 oktober 2008 om 20:11. |
||
|
|
|
|
|
#1048 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1049 |
|
|
Ja Piet? Ge zijt er zeker van? Ge hebt het van horen zeggen? Ge kunt dat bewijzen? Hebben ze dat vroeger in een café verklaard?
|
|
|
#1050 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Maar Fieseler, ben jij nu dokter of niet?
|
|
|
|
|
|
#1051 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1052 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het woord fascisme gebruik je best waar dat het best past : in je eigen stal.
|
|
|
|
#1053 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vraag het hem liever zelf
|
|
|
#1054 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
U moet toch toegeven dat uw houding tegenover andersdenkenden sterk lijkt op fascisme, pietje.
|
|
|
|
|
|
#1055 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Maar nu weet ik nog steeds niet of fieseler dokter is...
|
|
|
|
|
|
#1056 |
|
Banneling
|
1. In einem Polenstädtchen,
Da wohnte einst ein Mädchen. Sie war so schön! |: Sie war das allerschönste Kind, Das man in Polen findt, Aber nein, aber nein, sprach sie, Ich küsse nie! 2. Ich führte sie zum Tanze, Da fiel aus ihrem Kranze Ein Röslein rot. |: Ich hob es auf von ihrem Fuß, Bat sie um einen Kuß, Aber nein, aber nein, sprach sie, Ich küsse nie! 3. Als nun der Tanz zu Ende, Reicht sie mir beide Hände Zum erstenmal. |: Sie lag in meinem, meinem Arm, Mir schlug das Herz so warm. "Aber nein, aber nein" sprach sie, "ich küsse nie". 4. Und in der Trennungsstunde, Da kaum aus ihrem Munde Das eine Wort: |: "So nimm, du Allerliebster dir Den ersten Kuß von mir. Vergiß Maruschka nicht, Das Polenkind!" en ook een post repressieversie, speciaal voor Pietje Kronkel : In einem Polenstädtchen, da lebte einst ein Mädchen, das war so schön. Sie war das allerschönste Kind, das man in Polen findt. "Aber nein, aber nein, sprach sie, ich küsse nie." Ich führte sie zum Tanze, da fiel aus ihrem Kranze, ein Rös'lein rot. Ich hob es auf von ihrem Fuß, und bat um einen Kuß. "Aber nein, aber nein, sprach sie, ich küsse nie." Und als der Tanz zu Ende, da reicht sie mir die Hände zum Abschiedsgruß. "Nimm hier, Du stolzer Grenadier, den ersten Kuß von mir, vergiß Maruschka nicht, das Polenkind." Und als ich kam nach Polen, Maruschka mir zu holen, da war sie fort. Ich suchte hier, ich suchte dort, ich sucht' an jedem Ort, ich fand Maruschka nicht, das Polenkind. In einem kleinen Teiche, da fand man eine Leiche, die war so schön. Sie hielt 'nen Zettel in der Hand, darauf geschrieben stand: "Ich hab' einmal geküßt, und schwer gebüßt." ps een heel mooi liedje, ik zou het nog zo kunnen inzetten. Laatst gewijzigd door Anna List : 17 oktober 2008 om 20:20. |
|
|
|
|
|
#1057 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben vooral eigenlijk blij, hoe je je echte extreemrechtse gelaat toont, door threads die gênant voor jou en je "partei" zijn, naar de verdoemenis te helpen.
|
|
|
|
#1058 |
|
|
|
|
|
#1059 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1060 |
|
Banneling
|
willen we het nog eens over dat officiele Vlaamse pardon hebben Pietje Kronkel ? of is dat te genant voor jou, belgie en je "bongt" ?
|
|
|
|