![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken niemand die zo vriendelijk en rustig is als lomeanor. dus hou je hatred-speach maar voor je. ok? Of moet ik echt ambetant worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik ga ambetant worden als sommige schimmige figuren nu niet meteen ophouden met hun PB's.... dan pas ga je weten wat een tegenaanval is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een trotse strijdster die wanhopig wordt als de vijand zegt... who cares.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scheelt er iets met je toetsenbord misschien dat je het woord Vlaanderen er niet uit krijgt?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 17 oktober 2008 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1108 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo ? Mogen we dan opnieuw een vaarweldraad verwachten?
Laatst gewijzigd door moser : 17 oktober 2008 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je dat... zit je er al op te rukken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is toch wat je zo graag wil, aandacht. Alles moet om u draaien. Dat je zowat in iedere draad iedere blokker of semi-blokker zijn gat komt likken, opdat de discussie uiteindelijk toch over u gaat en de discussie compleet verziekt wordt, valt mij wel op ja. Welke meerwaarde dergelijke mensen hebben op een discussieforum ontgaat mij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat zijn dan de mensen die de mond vol hebben van 'democratie'....?
drosophila negeren doe je uit onmacht en onwil. Want ernstig debateren wil maar niet lukken toch? En gaan klagen dat er niet bij het onderwerp gebleven wordt zeker? Zoooo doorzichtig. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 17 oktober 2008 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer ik zie dat ze me echt niet verstaan, zeg ik eerst een zin in het Nederlands en vertaal ze dan in het Frans. Op die manier kan ik hen helpen én hen duidelijk maken dat er van hen verwacht wordt Nederlands te spreken wanneer ze in Vlaanderen wonen. Bij iemand die niet in Vlaanderen zelf woont, maar daar enkel toevallig is, zal ik natuurlijk veel sneller op het Frans overschakelen. Maar ik vind dat je het bijvoorbeeld niet kan maken om al jaren in bijvoorbeeld Aalst te wonen en nog geen woord Nederlands te spreken. Het spreekt natuurlijk voor zich dat ik anderstalige patiënten niet aan hun lot overlaat. Dat is trouwens de houding van de meeste artsen in Vlaanderen. Frans spreken wanneer dat echt nodig is, maar aan de mensen duidelijk maken dat het nodig is Nederlands te leren. Laatst gewijzigd door lomeanor : 18 oktober 2008 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U heeft immers dezelfde "discussie"techniek van vuilbekkerij... Laatst gewijzigd door lomeanor : 18 oktober 2008 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Krijg in Waremme als ééntalige Vlaming eens een spoedgeval...dan ga je, als het ernstig is, dood hoor... (in Waremme zijn 30% Flamands d'origine)
![]() |