![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af wanneer we eindelijk eens uit dat geldcordon zullen raken van de zelfverklaarde correcten..
En dat is sinds 1970 ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() leeft die trouwens nog ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blokwatch niet objectief?
Allez, gij ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Was wel een artikel uit 2006
Blokwatch word al lang niet meer geüpdate Het zal wel ergens tussen de 15 % en 20% eindigen |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als VB'er vind ik het juist goed dat andere partijen uiteindelijk delen van ons partijprogramma aanvaardbaar vinden en zelfs in de praktijk willen omzetten. Dat betekent immers dat er zich een evolutie heeft voorgedaan waarin het Vlaams Blok/Belang een heel belangrijke katalysator is gebleken. De rol van zweeppartij die Karel Dillen uiteindelijk voor het VB weg legde, is doeltreffend gebleken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het tegenwoordig eigenlijk met die Marc Spruyt, die werkte (nou, werken...) toen toch bij de ABVV vakbond meen ik te hebben gelezen ergens?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou natuurlijk een stunt van formaat zijn moest het Vlaams Belang zichzelf opheffen......15 a 20 % "rechtse" kiezers die vrijkomen......
Als er dan nog niks van komt(qua Staatshervorming of desgevallend boedelscheiding) kan er alsnog een nieuwe frisse partij opgericht worden,op de puinhopen van andermans mislukking.... ![]() ..misschien zelfs met dezelfde top . Zou VB dat durven.....dergelijke revolutie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het ons eens aanzien: VB heeft het initiatief als "harde rechtse oppositiepartij",dat ze wel degelijk hadden ,mét of zonder dat bespottelijk cordon,verloren, en het is onwaarschijnlijk dat ze het voor de volgende verkiezingen (gelijk welke-) terugkrijgen.... Niettemin...je KAN verder invloed hebben,je kan zelfs,als een fenix,uit de asse verrijzen..maar dan moeten er eerst grote dingen gebeuren.... Je kan daarop wachten,en ondertussen toespraken schrijven....interpellaties doen... Of je kan weer eens een stunt uithalen en de bal KOMPLEET,met kiezers en al,in de schoot van de "cordonnisten" leggen.... niet geschoten is altijd mis ![]() Ikzelf heb nog steeds de neiging CD&V EN NVA te steunen(yep,ik word wat Schizo nu ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 18 oktober 2008 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V hebben er gelegen voor mij. Leterme heeft op een maand tijd 8 jaar Verhofstadt ruim overtroffen in de slechte zin. N-VA heeft mijn sympathie wat herwonnen met hun trouw aan hun principes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En kloppen gaan ze krijgen in 2009, maar dat vermoeden ze momenteel niet in hun machtswaanzin.
|
![]() |
![]() |