![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6761 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb gelezen dat david ray griffin genomineerd zou zijn voor de nobelprijs voor de vrede.http://www.indybay.org/newsitems/200...7/18543360.php
WHAT IS THE NEW WORLD ORDER? http://geopolicypapers.blogspot.com/ most interesting videos http://www.mostinterestingvideos.blogspot.com/ Laatst gewijzigd door nieuweling : 9 oktober 2008 om 04:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6762 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je ziet dat Henry Kissinger, een massamoordenaar en oorlogmaker pur sang ooit de nobelprijs voor vrede heeft gekregen dan weet je genoeg...
![]() |
![]() |
![]() |
#6763 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nobelprize.org/ Laatst gewijzigd door filosoof : 11 oktober 2008 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6764 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6765 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
no problem of je nieuwkomer bent mét of zonder voldoende achtergrondkennis... die opmerking van me blijft gewoon staan hoor het ging 'm me d'r gewoon over dat het steeds weer grappig is hoe een volgende 'nieuwkomer' weer afkomt met allerlei bedenkingen/allusies die al in deze topic ( of een gelijkaardige ) al 1000x de revue gepasseerd zijn het lag me dus niet in de bedoeling je te kleineren/rediculariseren ofzo zoals je eerder insinueerde Citaat:
ik beweer helemaal niet dat je er ( van heel die conspiracy-toestanden dus )weinig van af zou weten.... wat dat ook moge betekenen en wat de relevantie er ook moge van zijn dus hoe kan je dan in godsnaam claimen dat ik je integriteit er onderuit wil halen ? Citaat:
al moet ik wel zeggen dat je dat laat uitschijnen... enige zelfkritiek is tot nu toe uitgebleven Citaat:
Citaat:
het was jij immers die begonnen bent over persoonlijke aanvallen Citaat:
het gaat 'm me over de analogie met de andere claims, Svennies men beweert wat, heeft daar geen enkele harde feiten voor dient zelfs steeds diepere en meer bizarre bijveronderstellingen te maken om het min of meer consistent te houden en schermt enkel met (vermeende) gaten die een meer aanneemlijke veklaring om bestaansrecht af te dwingen dit onderwerp doet dat allemaal evenzeer Citaat:
om het met een eenvoudig voorbeeldje te stellen : het is dus niet : jij beweert : er is thermiet gebruikt .... en de anderen moeten dat weerleggen maar het is dus wel : er is thermiet gebruikt .... en jij slaagt er niet in dat hard te maken Citaat:
als een rapport over bv een vliegtuigcrash uitkomt en het hele gebeuren _ misschien op wat hiaten na _ uit doeken doet twijfel je dan ook zo ? je was er toch ook niet bij tijdens het onderzoek ? de fysische bewijslast is toch ook eveneens niet door jou persoonlijk te controleren ? moet de crash dan worden overgedaan alvorens je overtuigd bent ? zoiets lijkt me eerder gepast als je kan duiden wat er precies mis is met dat verslag en met de eenduidige conclusie dat het gebouw dus niet kan neergekomen zijn enkel onder die randvoorwaarden die overblijven uit het veslag Citaat:
( btw da's al de tweede maal in deze post en al een paar maal in ettelijke vorige posts dat je het niet kan laten steeds maar het persoonlijke te bespelen ) Citaat:
trouwens eerder ( veel eerder ergens in deze topic ) heb ik zelf nog een klein stukje geschreven dat wtc7 zeker voldoende dicht stond om door een zekere betwiste betonnen balk getroffen te worden Citaat:
![]() Citaat:
als er sprake is van enige vooringenomenheid dan is het misschien alleen dat ik vreesde ook deze keer weer een zoveelste deja-vu te kennen veel geblaat... en verder niks concreets of zelfs niks vernieuwend je kwam zelfs niet verder ( geen stap ) om de vergelijkbaarheid tussen die twee torens waarvan je uitging te duiden Citaat:
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6766 |
Vreemdeling
|
![]() in de USA is men gek op reëngeneering. Niets mis mee op het eerste oog. Als een project opgestart wordt vanuit verzekeringsmaatschappijen die zichzelf indekken bij zichzelf voor een monsterlijk groot bedrag, alwaarna deze ramp gebeurt, alwaarna de Mossad zich in de handen wrijft en de oliesjeiks elkaar feliciteren, alwaarna een oorlog begonnen wordt die al lang om religieuze redenen moest (!) gevoerd worden, terwijl duidelijk is dat de economie moet verhuizen om een trilateraal project te ondersteunen.... MMMM laat me eens denken. Ik heb nog geen duizendste van de argumenten aangehaald die vindbaar zijn zonder dat je er moet voor zoeken. wat zijn de tegenargumenten? we never had such an occurence. (niet waar en nagegaan). Hardened steel (niet gebruikt) melts at ... nee man... echt niet. en ook niet aan de dubbele temperatuur.
Maar een ding weten we zeker: gebouwen worden tegenwoordig "Pre-rigged" verkocht sinds pakweg de jaren 80. Dat betekent in normale mensen hun woorden: Reeds voorzien van de nodige explosieven IN de architectuur zelve. Dat op zich is niet zo vreemd. Maar het feit dat ze dat ontkennen in alle toonaarden is op zijn minst vreemd te noemen aangezien de bouwplannen daarin voorzien. Nu hebben ze bij die verzekering geld genoeg om een nieuwe WTC, een strand in Dubai en een hotel groter dan de bank van Shangai te plaatsen. Monopoly is toch zo'n mooi spel als je een paar honderd miljoen hebt of meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6767 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een paar eenvoudige argumenten tegen : - Shelflife van explosieven : gewoonlijk minder dan 10 jaar. - Lokale branden of instabiliteit van explosieven kan een progressieve instorting triggeren. Hoe hoog ga je dergelijk gebouw moeten verzekeren, denk je? En welke idiote verzekeringsmaatschappij gaat daarvoor een contract opstellen? Geef toe dat het niet echt efficient is als je elk jaar een premie moet betalen die de helft van de waarde van je gebouw is. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6768 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6769 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door terzijde : 14 oktober 2008 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6770 |
|
![]() Inderdaad, het valt wel te voorzien dat men in het sloopplan plaatsen voor explosieven voorziet zodat er niet of niet veel geboord en gekapt moet worden.
![]() |
![]() |
#6771 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6772 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hey, dat is mijn gedacht hé. Totaal van de pot gerukt natuurlijk maar de competitie op dat gebied is hier zo straf dat ik niet wou onder doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6773 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6774 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6775 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6776 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6777 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik neem m'n woorden al terug want ook voor gatenkaas tellen de wetten der fysica.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6778 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() natuurlijk ligt dat nét niet in de bedoeling,volgens jou toch niet.... Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Tjiens,bewijs dat maar eens waar ik gezegd heb dat die gebouwen door middel van thermietladingen de verdommenis zijn ingeholpen.... Its Up to yours.... Citaat:
![]() Citaat:
Ach zo ,hoeveel harde feiten staaft Uw hele NIST-rapport wat de kwestie betreft,jij ja mijn beste, nog eens goed nalezen aangezien het bol staat van aannames...Wil U dit als feit aannemen,Dat is Uw goed recht,net zoals het ons goed recht is om zulke foute interpretaties als niets waarheidsvast aan te nemen... Citaat:
Echt, 4 vliegtuigongelukken te bewijzen ,om het feit wart er die dat gebeurd is uit de doeken te doen, en nét alle vier die dossiers zijn niet meer terug te vinden ,toeval zegt U .....Toeval bestaat niet mijn beste...hoogstens één keer kan je iets met toeval omschrijven.... Laatst gewijzigd door Svennies : 18 oktober 2008 om 01:18. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6779 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6780 |