Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2008, 04:53   #6761
nieuweling
Vreemdeling

Standaard

ik heb gelezen dat david ray griffin genomineerd zou zijn voor de nobelprijs voor de vrede.http://www.indybay.org/newsitems/200...7/18543360.php

most interesting videos
http://www.mostinterestingvideos.blogspot.com/

Laatst gewijzigd door nieuweling : 9 oktober 2008 om 04:56.
nieuweling is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2008, 08:36   #6762
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nieuweling Bekijk bericht
ik heb gelezen dat david ray griffin genomineerd zou zijn voor de nobelprijs voor de vrede.http://www.indybay.org/newsitems/200...7/18543360.php
Hij zal het wel nooit winnen. Volgens mij is de nobelprijs een uitgekochte zaak en enkel gereserveerd voor individuen die het establishment genegen zijn.
Als je ziet dat Henry Kissinger, een massamoordenaar en oorlogmaker pur sang ooit de nobelprijs voor vrede heeft gekregen dan weet je genoeg...
Oud 11 oktober 2008, 22:18   #6763
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nieuweling Bekijk bericht
The 2008 Nobel Peace Prize. The Nobel Peace Prize goes to Martti Ahtisaari "for his important efforts, on several continents and over more than three decades, to resolve international conflicts"
http://nobelprize.org/

Laatst gewijzigd door filosoof : 11 oktober 2008 om 22:20.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2008, 18:08   #6764
terzijde
Burger

terzijde's schermafbeelding

Standaard

Al Qaeda ziet 9/11-complottheorieën niet zitten
Oud 13 oktober 2008, 00:49   #6765
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Wat dit forum betreft ben ik inderdaad een "nieuwkomer"...
Wat het onderwerp echter betreft,ben ik dus geen persoon die er vlug,vlug is opgesprongen om mee te kunnen praten over dit onderwerp..
Dit houdt mij al bezig vanaf de dag van de aanslag.....
okay
no problem
of je nieuwkomer bent mét of zonder voldoende achtergrondkennis... die opmerking van me blijft gewoon staan hoor

het ging 'm me d'r gewoon over dat het steeds weer grappig is hoe een volgende 'nieuwkomer' weer afkomt met allerlei bedenkingen/allusies die al in deze topic ( of een gelijkaardige ) al 1000x de revue gepasseerd zijn

het lag me dus niet in de bedoeling je te kleineren/rediculariseren ofzo zoals je eerder insinueerde

Citaat:
Hier gaat U dus de persoonlijke toer op en probeert mijn integriteit onderuit te halen door de stellen dat ik van het héle onderwerp vrijwel niets afweet....
allez gij... hier doe je weer net hetzelfde
ik beweer helemaal niet dat je er ( van heel die conspiracy-toestanden dus )weinig van af zou weten.... wat dat ook moge betekenen en wat de relevantie er ook moge van zijn
dus hoe kan je dan in godsnaam claimen dat ik je integriteit er onderuit wil halen ?

Citaat:
Sterker nog, U laat hier doorschemeren dat ik zonder de conspiracysites niet zelf over dit onderwerp kan nadenken...
ook dat heb ik zelfs niet eens gesteld
al moet ik wel zeggen dat je dat laat uitschijnen... enige zelfkritiek is tot nu toe uitgebleven

Citaat:
Nochtans was ik toevallig die dag vrij,en heb de hele historie live op CNN gezien...
Sterker nog mijn beste, zowel de fims die erover zijn verschenen zoals loose&change 1 en 2 ,en farenheit 911 heb ik geen van de drie gezien om mijn oordeel niet te beinvloeden...
Natuurlijk moet ik ook op conspiratysites gaan zoeken ,maar ik weeg net zo goed de officiële verklaringen van de regering af tegen de feiten die er gebeurd zijn....
En dat die regering zijn officiële verklaringen destijds verschillende keren heeft aangepast plus de tegenstrijdigheden die er tussen de officiële verklaringen onderling bestonden tussen verschillende overheidsinstanties deden destijds alvast géén goed aan hun geloofwaardigheid....
da's allemaal best maar dat maakt het alternatief ( over welk van de 100-den spreken we hier , in feite ?) er daarom nog niet geloofwaardiger op

Citaat:
En U begint te lullen over persoonlijke aanvallen,in Uw plaats zou ik echter beschaamd zijn en mijn mond houden wat dat betreft...U krijgt immers een reactie van mijnentwege,en dan moet je achteraf hier ook niet komen klagen...
ijdele poging Svennies
het was jij immers die begonnen bent over persoonlijke aanvallen

Citaat:
Zozo ,over wat gaan we het dan hebben,de marsmannetjes ,operation northwoods,dit is toch het 9/11 draadje....
is er een verschil ?
het gaat 'm me over de analogie met de andere claims, Svennies
men beweert wat, heeft daar geen enkele harde feiten voor dient zelfs steeds diepere en meer bizarre bijveronderstellingen te maken om het min of meer consistent te houden en schermt enkel met (vermeende) gaten die een meer aanneemlijke veklaring om bestaansrecht af te dwingen

dit onderwerp doet dat allemaal evenzeer

Citaat:
Waar is alles weerlegd mijn beste, vertel eens.....
blijkbaar heb je dat stukje over weerleggen nog niet goed door
om het met een eenvoudig voorbeeldje te stellen :

het is dus niet :
jij beweert : er is thermiet gebruikt .... en de anderen moeten dat weerleggen
maar het is dus wel : er is thermiet gebruikt .... en jij slaagt er niet in dat hard te maken

Citaat:
We hebben een officieel rapport,het beroemde NIST-document,en wat vertelt dat document mijn beste....Het geeft een hypothese over hoe het gebeurd is zonder dat zij het terdege kunnen bewijzen.....Ze leggen alleen hun visie over wat er zou gebeurd zijn vast in een héél indrukwekkend rapport dat er bol staat van veronderstellingen aangezien ze géén keihard bewijs leveren...
Willen ze overtuigen,dat ze maar de vloer weer bouwen wat WTC7 betreft op beperkte schaal ,stalen frame van twee verdiepingen waar ze de vloer mijn inziens nog extra mogen belasten en laat ze dan maar vuurtje stoken tot die beroemde onderlegger tussen kolom 44 en kolom 79 het begeeft...
Lukt dit met temperaturen van een normale kantoorbrand dan ben ik dus alvast overtuigd dat de instorting daar zou kunnen begonnen zijn....
Het is aan NIST en ook aan jullie eigenlijk om te bewijzen dat een gewone kantoorbrand hiertoe in staat kan zijn....
meent ge dit nu ernstig ?
als een rapport over bv een vliegtuigcrash uitkomt en het hele gebeuren _ misschien op wat hiaten na _ uit doeken doet
twijfel je dan ook zo ?
je was er toch ook niet bij tijdens het onderzoek ?
de fysische bewijslast is toch ook eveneens niet door jou persoonlijk te controleren ?
moet de crash dan worden overgedaan alvorens je overtuigd bent ?

zoiets lijkt me eerder gepast als je kan duiden wat er precies mis is met dat verslag en met de eenduidige conclusie dat het gebouw dus niet kan neergekomen zijn enkel onder die randvoorwaarden die overblijven uit het veslag

Citaat:
Haha,de onbeschaamdheid zelve,het laat mij koud hoe U over mij denkt mijn beste....
dat is wederzijds, mijn beste... alleen is dat bij mij niet zo racuneus

( btw da's al de tweede maal in deze post en al een paar maal in ettelijke vorige posts dat je het niet kan laten steeds maar het persoonlijke te bespelen )

Citaat:
Het gaat mij erom dat wat er gebeurd is ,en zeker bij WTC7 dat die instorting zoals NIST het voorstelt véél te snel gebeurd aangezien de schade in het gebouw véél kleiner was en het géén vliegtuig in zich kreeg....de andere WTC gebouwen,5 en 6 bijvoorbeeld kregen véél meer puin op zich ,waren structureel erger beschadigd en brandden véél harder ,maar bleven toch mooi rechtstaan ondanks hun gedeeltelijke instortingen vanwege de brand en zware schade doordat ze het grootste deel van de towers op zich kregen...
WTC7 bevond zich echter buiten de perimeter waar de grootste en zwaarste brokstukken neerkwamen....
dat zijn allemaal maar veronderstellingen.... met weer diezelfde manke vergelijking : het is niet omdat 5 en 6 het overleefd hebben en 7 niet dat dat überhaupt wat moet betekenen

trouwens eerder ( veel eerder ergens in deze topic ) heb ik zelf nog een klein stukje geschreven dat wtc7 zeker voldoende dicht stond om door een zekere betwiste betonnen balk getroffen te worden

Citaat:
En nu vinden ze nét die 4 rapporten over die vliegtuigen die de aanslag pleegden niet meer terug....Jaja ,blijf maar gerust geloven dat het nét toevallig is....
Ieder ongeluk of aanslag waar vroeger vliegtuigen bij betrokken waren zoals lockerbie werden tot in detail uitgepluist en er uitvoerig rapporten van gepresenteerd ,tot en met uitgebreide docureportages op NGC om te vertellen wat en hoe het gebeurde,en wiens verantwoordelijkheden en vooral fouten die tot het ongeluk leidden grondig werden uitgepluist,luisteren we nu al zeven jaar naar het oorverdovend geluid van de stilte....
je móet het echt wel hebben van toeval niet ?

Citaat:
Ach ,de vooringenomenheid,iedereen op dezelfde hoop gooien,tja ,je doet maar........
je vergist je, schromelijk zelfs
als er sprake is van enige vooringenomenheid dan is het misschien alleen dat ik vreesde ook deze keer weer een zoveelste deja-vu te kennen

veel geblaat... en verder niks concreets of zelfs niks vernieuwend
je kwam zelfs niet verder ( geen stap ) om de vergelijkbaarheid tussen die twee torens waarvan je uitging te duiden

Citaat:
Met vriendelijke groeten,overigens....
idem dito
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 01:42   #6766
Saturnedge
Vreemdeling

Standaard

in de USA is men gek op reëngeneering. Niets mis mee op het eerste oog. Als een project opgestart wordt vanuit verzekeringsmaatschappijen die zichzelf indekken bij zichzelf voor een monsterlijk groot bedrag, alwaarna deze ramp gebeurt, alwaarna de Mossad zich in de handen wrijft en de oliesjeiks elkaar feliciteren, alwaarna een oorlog begonnen wordt die al lang om religieuze redenen moest (!) gevoerd worden, terwijl duidelijk is dat de economie moet verhuizen om een trilateraal project te ondersteunen.... MMMM laat me eens denken. Ik heb nog geen duizendste van de argumenten aangehaald die vindbaar zijn zonder dat je er moet voor zoeken. wat zijn de tegenargumenten? we never had such an occurence. (niet waar en nagegaan). Hardened steel (niet gebruikt) melts at ... nee man... echt niet. en ook niet aan de dubbele temperatuur.

Maar een ding weten we zeker: gebouwen worden tegenwoordig "Pre-rigged" verkocht sinds pakweg de jaren 80. Dat betekent in normale mensen hun woorden: Reeds voorzien van de nodige explosieven IN de architectuur zelve. Dat op zich is niet zo vreemd. Maar het feit dat ze dat ontkennen in alle toonaarden is op zijn minst vreemd te noemen aangezien de bouwplannen daarin voorzien.

Nu hebben ze bij die verzekering geld genoeg om een nieuwe WTC, een strand in Dubai en een hotel groter dan de bank van Shangai te plaatsen. Monopoly is toch zo'n mooi spel als je een paar honderd miljoen hebt of meer.
Saturnedge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 10:03   #6767
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saturnedge Bekijk bericht
Maar een ding weten we zeker: gebouwen worden tegenwoordig "Pre-rigged" verkocht sinds pakweg de jaren 80. Dat betekent in normale mensen hun woorden: Reeds voorzien van de nodige explosieven IN de architectuur zelve. Dat op zich is niet zo vreemd. Maar het feit dat ze dat ontkennen in alle toonaarden is op zijn minst vreemd te noemen aangezien de bouwplannen daarin voorzien.
Wat een ongelofelijk doorzichtige leugen.

Een paar eenvoudige argumenten tegen :
- Shelflife van explosieven : gewoonlijk minder dan 10 jaar.
- Lokale branden of instabiliteit van explosieven kan een progressieve instorting triggeren.

Hoe hoog ga je dergelijk gebouw moeten verzekeren, denk je?
En welke idiote verzekeringsmaatschappij gaat daarvoor een contract opstellen?

Geef toe dat het niet echt efficient is als je elk jaar een premie moet betalen die de helft van de waarde van je gebouw is.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2008, 10:18   #6768
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Hij zal het wel nooit winnen. Volgens mij is de nobelprijs een uitgekochte zaak en enkel gereserveerd voor individuen die het establishment genegen zijn.
Als je ziet dat Henry Kissinger, een massamoordenaar en oorlogmaker pur sang ooit de nobelprijs voor vrede heeft gekregen dan weet je genoeg...
Volledig correct
Oud 14 oktober 2008, 21:39   #6769
terzijde
Burger

terzijde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

- Shelflife van explosieven : gewoonlijk minder dan 10 jaar.
- Lokale branden of instabiliteit van explosieven kan een progressieve instorting triggeren.

Hoe hoog ga je dergelijk gebouw moeten verzekeren, denk je?
En welke idiote verzekeringsmaatschappij gaat daarvoor een contract opstellen?

Geef toe dat het niet echt efficient is als je elk jaar een premie moet betalen die de helft van de waarde van je gebouw is.
Waarom zouden de explosieven zelf er jaren op voorhand in moeten? Natuurlijk wordt in een opeengepakt hoogbouwlandschap als Manhattan geen ene toren neergepoot zonder gedetailleerd sloopplan...

Laatst gewijzigd door terzijde : 14 oktober 2008 om 21:39.
terzijde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 08:52   #6770
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terzijde Bekijk bericht
Waarom zouden de explosieven zelf er jaren op voorhand in moeten? Natuurlijk wordt in een opeengepakt hoogbouwlandschap als Manhattan geen ene toren neergepoot zonder gedetailleerd sloopplan...
Inderdaad, het valt wel te voorzien dat men in het sloopplan plaatsen voor explosieven voorziet zodat er niet of niet veel geboord en gekapt moet worden.
Oud 16 oktober 2008, 00:15   #6771
Saturnedge
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

- Shelflife van explosieven : gewoonlijk minder dan 10 jaar. -> Thermite in luchtdichte pakkingen
- Lokale branden of instabiliteit van explosieven kan een progressieve instorting triggeren. -> geef me een tweede voorbeeld

Hoe hoog ga je dergelijk gebouw moeten verzekeren, denk je? -> als je dat zelf verzekerd
En welke idiote verzekeringsmaatschappij gaat daarvoor een contract opstellen? -> herverzekeren kan zonder veel naklijken en poespas

-> hoeft helemaal niet, en je kan de herverzekeraar ervoor doen opdraaien als je als verzekeraar het zelf op laat richten met eiegen fondsen als investering via een derde partij met specifieke opdracht. Maar het feit dat dit soort praktijken al sinds de jaren 80 staat wist jij blijkbaar niet.
Saturnedge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2008, 08:59   #6772
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
-> hoeft helemaal niet, en je kan de herverzekeraar ervoor doen opdraaien als je als verzekeraar het zelf op laat richten met eiegen fondsen als investering via een derde partij met specifieke opdracht. Maar het feit dat dit soort praktijken al sinds de jaren 80 staat wist jij blijkbaar niet.
Volgens mij zou het goedkoper en handiger zijn om een UFO te huren en het gebouw met laserstralen te doen smelten.

Maar hey, dat is mijn gedacht hé.
Totaal van de pot gerukt natuurlijk maar de competitie op dat gebied is hier zo straf dat ik niet wou onder doen.

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2008, 18:55   #6773
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Volgens mij zou het goedkoper en handiger zijn om een UFO te huren en het gebouw met laserstralen te doen smelten.

Maar hey, dat is mijn gedacht hé.
Totaal van de pot gerukt natuurlijk maar de competitie op dat gebied is hier zo straf dat ik niet wou onder doen.

En om u geliefde hobby "Ikdoeaanstruisvogelpolitiek" alle eer aan te doen uiteraard
Oud 17 oktober 2008, 12:20   #6774
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
En een tweede zaak weten we ook absoluut zeker: grote flatgebouwen zijn gemaakt van gatenkaas!
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 15:14   #6775
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
En een tweede zaak weten we ook absoluut zeker: grote flatgebouwen zijn gemaakt van gatenkaas!
Als dat het geval was dan had de officiële theorie misschien enigszins mogelijk geweest.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2008, 15:19   #6776
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Als dat het geval was dan had de officiële theorie misschien enigszins mogelijk geweest.
Waarmee het onomstotelijke bewijs is geleverd!
Oud 17 oktober 2008, 16:27   #6777
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Ik neem m'n woorden al terug want ook voor gatenkaas tellen de wetten der fysica.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 00:53   #6778
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
okay
no problem
of je nieuwkomer bent mét of zonder voldoende achtergrondkennis... die opmerking van me blijft gewoon staan hoor

het ging 'm me d'r gewoon over dat het steeds weer grappig is hoe een volgende 'nieuwkomer' weer afkomt met allerlei bedenkingen/allusies die al in deze topic ( of een gelijkaardige ) al 1000x de revue gepasseerd zijn
Je kan trouwens je opmerking niet meer veranderen ,hij blijft sowieso staan,dus who's cares.....Alhoewel 1000 maal een beetje overdreven blijkt te zijn....

Citaat:
het lag me dus niet in de bedoeling je te kleineren/rediculariseren ofzo zoals je eerder insinueerde
Ach je hebt het toch maar mooi geprobeerd......

natuurlijk ligt dat nét niet in de bedoeling,volgens jou toch niet....

Citaat:
allez gij... hier doe je weer net hetzelfde
ik beweer helemaal niet dat je er ( van heel die conspiracy-toestanden dus )weinig van af zou weten.... wat dat ook moge betekenen en wat de relevantie er ook moge van zijn
dus hoe kan je dan in godsnaam claimen dat ik je integriteit er onderuit wil halen ?
Misschien eens terug lezen mijn beste....

Citaat:
ook dat heb ik zelfs niet eens gesteld
al moet ik wel zeggen dat je dat laat uitschijnen... enige zelfkritiek is tot nu toe uitgebleven
Tja,wie zegt het.....

Citaat:
het is dus niet :
jij beweert : er is thermiet gebruikt .... en de anderen moeten dat weerleggen
maar het is dus wel : er is thermiet gebruikt .... en jij slaagt er niet in dat hard te maken
Ik hier beweren dat er thermiet gebruikt is voor het neerhalen van de gebouwen....
Tjiens,bewijs dat maar eens waar ik gezegd heb dat die gebouwen door middel van thermietladingen de verdommenis zijn ingeholpen....
Its Up to yours....

Citaat:
ijdele poging Svennies
het was jij immers die begonnen bent over persoonlijke aanvallen
Haha ,de onschuld zelve in persoon,héél erg typisch mijn beste, en bijzonder véélzeggend....U doet maar.....

Citaat:
is er een verschil ?
het gaat 'm me over de analogie met de andere claims, Svennies
men beweert wat, heeft daar geen enkele harde feiten voor dient zelfs steeds diepere en meer bizarre bijveronderstellingen te maken om het min of meer consistent te houden en schermt enkel met (vermeende) gaten die een meer aanneemlijke veklaring om bestaansrecht af te dwingen

dit onderwerp doet dat allemaal evenzeer

Ach zo ,hoeveel harde feiten staaft Uw hele NIST-rapport wat de kwestie betreft,jij ja mijn beste, nog eens goed nalezen aangezien het bol staat van aannames...Wil U dit als feit aannemen,Dat is Uw goed recht,net zoals het ons goed recht is om zulke foute interpretaties als niets waarheidsvast aan te nemen...

Citaat:
dat zijn allemaal maar veronderstellingen.... met weer diezelfde manke vergelijking : het is niet omdat 5 en 6 het overleefd hebben en 7 niet dat dat überhaupt wat moet betekenen

trouwens eerder ( veel eerder ergens in deze topic ) heb ik zelf nog een klein stukje geschreven dat wtc7 zeker voldoende dicht stond om door een zekere betwiste betonnen balk getroffen te worden
Ach zo,welke gebouwen hebben het meeste puin op zich gehad tijdens de instorting van de towers,en welk gebouw stond het verst van de plaats van impact,....en het gebouw dat zich er het verst af bevond stort in terwijl WTC5 en WTC6 die dichtst bij de beide instortende towers bevonden het wel gedeeltelijk overleefd hebben...

Citaat:
je móet het echt wel hebben van toeval niet ?

Echt, 4 vliegtuigongelukken te bewijzen ,om het feit wart er die dat gebeurd is uit de doeken te doen, en nét alle vier die dossiers zijn niet meer terug te vinden ,toeval zegt U .....Toeval bestaat niet mijn beste...hoogstens één keer kan je iets met toeval omschrijven....

Laatst gewijzigd door Svennies : 18 oktober 2008 om 01:18.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2008, 11:39   #6779
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Ik neem m'n woorden al terug want ook voor gatenkaas tellen de wetten der fysica.
Wetten der fysica? Dat ruikt naar NWO!
Oud 18 oktober 2008, 18:49   #6780
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Wetten der fysica? Dat ruikt naar NWO!
Dep!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be