![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat moet ik mij daarbij voorstellen ? Een god die als een pottenbakker beeldjes uit een materie maakt. Een materie die verschillend is aan de materie waar hij zelf van gemaakt is ? Hij blaast dan het beeldje leven in en gooit het over zijn schouder zonder er nog ooit naar om te kijken. Dat is niet wat je zegt ? Wel ok. Laat ons dan eens overlopen. Maar achterste voren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 19 oktober 2008 om 22:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En euh, met uw vooroordeel zal dat zeker niet lukken !--> *** Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 20 oktober 2008 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik moet eerst rotsvast geloven, en dan pas ben ik klaar voor een discussie over God ? Okies. Geen probleem.
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|