![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus omdat ik effectief niet voor LDD gestemd heb, kan ik er nooit sympathie voor opgebracht hebben of ooit overwogen hebben om ervoor te stemmen? Wat een suggestieve en intellectuele oneerlijke manier van discussiëren heb jij, man!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Dat zal toch maar een zeer vluchtige sympathie geweest zijn dan. Uit uw betogen op dit forum heb ik anders maar weinig sympathie gemerkt voor de LDD.
Laatst gewijzigd door system : 21 oktober 2008 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() U hebt dus, zoals ik reeds van in het begin vermoedde, voor het VB gestemd. En al de rest is larie en apekool.
Laatst gewijzigd door system : 21 oktober 2008 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mag ik je verder dringend verzoeken op te houden met je insinuaties en leugens omtrent mezelf hier op dit forum te verkondigen en je discussievervalsing, ventje? Geen dank! Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 oktober 2008 om 05:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is stemmen op Vlaams Belang al en doodzonde of nog erger ... Krijgt hij nu een gele of rode kaart ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Neen, maar men moet ook niet de indruk geven dat men op een andere partij stemt of dat men dat 'overwogen heeft' te doen. Paroles paroles. Words, Words. Misleiding alom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() JMDD scoort wel hoog omdat hij veel kansen krijgt in de media. Zowel op RTBF als RTL hé !! Hij is de nieuwe populist, de schreeuwer aan de kant, hij veegt ze nog altijd van de mat net als in het judo. Vlaams Belang helemaal niet, tenzij het ergens negatief nieuws is. (afbraakpolitiek)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"13 juni... een kwestie van vrije meningsuiting !"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik je nog een goede raad geven? Stop voortaan maar met de 'u-vorm' te gebruiken als je het tegen me hebt. Van achterbakse onderkruipers als jij moet ik geen beleefdheid hebben. Noch echte, noch gespeelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() soswatch en blokwatch, de twee meest betrouwbare bronnen op het internet xD
... hilarisch zijn ze wel ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit overwogen op Agalev, Vivant en Banaan te stemmen. Voila, wat is mijn boete?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 22 oktober 2008 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tijd steken in gepaseerde zaken is nu niet erg zinnig hé. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 oktober 2008 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Plus blokwatch bestond uit onbetaalde vrijwilligers.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werd Blokkwatch niet opgedoekt nadat ze in 2005 de site van de liberale denktank Nova Civitas namaakten om ze ook zwart te maken, met een juridische klacht tot gevolg?
http://60gp.ovh.net/~novacivi/blog/archives/000311.html http://lvb.net/item/1649 http://www.politics.be/nieuws/3658/
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die laatste zin is goe, als 'stoppen met groeien' gelijk is aan 'gepasseerd' wat moeten we dan zeggen van de SP.a, die straks aan het kiesdrempelgeflirt begint? Het lijkt me inderdaad waarschijnlijker dat de middelen aan het opdrogen waren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |