![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is die gemakkelijk aan te passen tot ontsteker?
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Moeten we de Staatsveiligheid niet inlichten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() stuur hun een mailtje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Zoek eens een Nokia-forum en vraag het daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel jij hem op, dan verstuur ik hem wel.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Beste Staatsveiligheid,
ik heb sinds een maand iets voor. Ik had een nieuwe gsm gekocht en wou mijn oude verkopen via internet. Het was een nokia 1100 in nog redelijke staat, en zette deze op zowel tweedehands.be als op ebay voor 20 euro. Al na een dag kreeg ik telefoon van wsl een allochtoon (marokkaans of turks accent, van antwerpen dacht ik) die absoluut deze gsm wou kopen. Goed dacht ik, weg is weg, maar dan vroeg die kerel achter het bouwjaar van het toestel. Daarvoor moest ik een code intikken op de gsm en idd, serienummer en bouwjaar verschenen op het scherm. Het was een exemplaar van 2005 blijkbaar. Raar genoeg was dat niet goed voor die kerel! Hij vroeg met klem naar een nokia 1100 van het jaar 2001-2002 zonder er een goeie reden voor te geven. Nu, na die kerel belde er mij gemiddeld om de twee dagen iemand, telkens met een hoorbaar allochtoon accent, om die nokia met de vraag naar het bouwjaar, en telkens druipten ze af toen ik zei dat het NIET van 2001 was. Zelfs telefoon gehad vanuit Parijs van - wat verbaasde het mij niet - een allochtoon die in gebrekkig frans achter mijn ouwe nokia vroeg. En gisteren weer prijs, een antwerpse vreemde die er desnoods 100 euro voor wilt geven, en hij wou er binnen de dag voor naar leuven rijden om het zo snel mogelijk af te handelen. Deze man vroeg zelfs naar het land van fabricatie, dat in mijn geval hongarije blijkt. Ook dat was niet goed, er moest made in germany op staan. Wanhopig naar de reden heb ik talloze keren naar de reden gevraagd, waarom ze toch dat specifieke toestel moeten hebben, terwijl de mijne recenter en dus wsl nog in betere toestand is. Ik ben beginnen denken dat die specifieke toestellen een eigenschap bezitten waarom die zo gegeerd is in allochtone milieus, van antwerpen over limburg tot zelfs parijs: wat drijft die mannen ertoe om zoveel geld over te hebben voor een stomme overjaarse gsm?? Zou het kunnen dat door een of andere complicatie deze gsms niet traceerbaar zijn ofzo? dan zou dat idd een serieuze opsteker zijn in criminele kringen. kweet niet, ik zeg maar wat, tis ook niet om al die mannen direct te beschuldigen ofzo. Maar toch, er zit een serieus luchtje aan en ik wil weten welk. Heeft u een idee wat hier aan de hand is? Ik heb ook op internet gekeken en daar blijkt zéér veel vraag te zijn naar juist dat model, mensen zijn bereid er veel voor te betalen. Met hoogachting, ***** |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zien die gsm's eruit?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijne pa heeft er zo ene gehad... eens vragen naar het bouwjaar
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 oktober 2008 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() this een complot van de NWO zeg ik U
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() hekje 0000 hekje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt Je vraag is verstuurd. Iemand van onze klantendienst zal zo snel mogelijk reageren. Bedankt dat je tijd uittrekt om ons te schrijven.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
maar dan nog wil ik weten wat erachter steekt, en niemand wou mij dat vertellen eh, ook al zei ik dat mijn gsm niet voldeed aan zen eisen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg een volgende keer eens van wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kom u niet bezoeken in quantanamo zenne Laatst gewijzigd door giserke : 22 oktober 2008 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() dacht ik ook al aan, maar ge kunt niet anoniem blijven voor de koper eh, en die gaan zeker even controleren of ik de waarheid sprak bij de transactie..
en ze zijn ook vrij opdringerig, dwz direct afhandelen. ze komen als het moet de dag zelf nog naar uw huis. En ik wil echt geen ambras met zo ene. |
![]() |
![]() |