Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2008, 13:12   #921
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Een geliefd VB stokpaardje is homo-adoptie, en de Islam aanpakken via hun homo standpunten.

http://www.google.be/search?as_q=hom...rg&safe=images

http://www.google.be/search?as_q=hom...be&safe=images

Je moet beter zoeken : )

Zolang als 't VB munt kan slaan uit 'homo' ten nadele van 'de Islam', zal je hen niet horen 'homo bashen'.
Nee, dan zouden ze eventueel in de rij staan bij gay saunas.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 13:15   #922
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Een geliefd VB stokpaardje is homo-adoptie, en de Islam aanpakken via hun homo standpunten.http://www.google.be/search?as_q=hom...rg&safe=images

Zolang als 't VB munt kan slaan uit 'homo' ten nadele van 'de Islam', zal je hen niet horen 'homo bashen'.
En Haider, op vele vlakken een geestesgenoot van de VBers, helpen begraven deden ze dus niet. VB? Niet te vertrouwen. Nooit te vertrouwen. Eigen Belang eerst.

Laatst gewijzigd door system : 23 oktober 2008 om 13:16.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 13:16   #923
De rechtvaardige rechter
Parlementslid

De rechtvaardige rechter's schermafbeelding

Standaard

Er is toch niets mis met homo's.
Oud 23 oktober 2008, 13:17   #924
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Een geliefd VB stokpaardje is homo-adoptie, en de Islam aanpakken via hun homo standpunten.

http://www.google.be/search?as_q=hom...rg&safe=images

Dank; ik heb meer dan een tiental links opengetrokken en daarin alleen maar wat herhalingen van nieuwsfeiten aangetroffen, zonder enige werkelijke stellingname van VB-zijde behalve dat het in elkaar slaan van homo's op straat niet mag worden gedoogd:

http://www.vlaamsbelang.org/0/2839/

Vind je het fout dan, dat het VB zich weinig interesseert voor deze subcultuur?
Oud 23 oktober 2008, 13:18   #925
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Misschien; volgens Wiki doet VB / De Winter toch nergens moeilijk over:
http://nl.wikipedia.org/wiki/J%C3%B6rg_Haider
Oy, oy, dat zinnetje:
Citaat:
Dewinter was verschillende keren te gast bij Haider. "Het overlijden van Jörg Haider raakt mij diep"
Oud 23 oktober 2008, 13:21   #926
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Dank; ik heb meer dan een tiental links opengetrokken en daarin alleen maar wat herhalingen van nieuwsfeiten aangetroffen, zonder enige werkelijke stellingname van VB-zijde behalve dat het in elkaar slaan van homo's op straat niet mag worden gedoogd:

-niet op straat, elders dan wel?
-Vertelden ze dat ook aan en over Xavier B. en hun knokploegen?
Oud 23 oktober 2008, 13:34   #927
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De rechtvaardige rechter Bekijk bericht
Er is toch niets mis met homo's.
Met homos niet, nee.
Oud 23 oktober 2008, 13:35   #928
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
-niet op straat, elders dan wel?
-Vertelden ze dat ook aan en over Xavier B. en hun knokploegen?
Over "niet op straat" zag ik geen bericht. Hun commentaar(tje) was gericht tegen het min of meer gedogen van slaagpartijen.

Xavier B: ken/weet ik niet en heb ik ook niet gevonden op Net.

Knokploegen: te vaag; heeft VB "knokploegen" en zo ja, jagen die specifiek op homo's? Of bedoel je hun ordediensten en hadden die misschien bepaalde aanvallers niet mogen afweren omdat daar wellicht homo's bij waren?

Of stoort je hun onverschilligheid, eis je meer aandacht?
Oud 23 oktober 2008, 13:37   #929
Kristofke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

ik denk dat het toch wel duidelijk mag wezen dat het VB alleen bezorgt is om deze in elkaar geslagen homo's omdat de daders vooral allochtonen zijn

als dit een xenofobe vlaming moest zijn, dan had het VB hier geen enkele aandacht aanbesteed

ze weten in ieder geval intussen al wél dat er een bepaalde groep in de homogemeenschap een rechts karakter heeft én op het VB stemt, dus proberen ze hen zoveel mogelijk te paaien, maar het lukt hen momenteel alleen nog maar als er allochtonen kunnen bijgesleurd worden

ik wacht nog altijd op het bekend worden van Alexandra Coolen haar lesbische avonturen
Kristofke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 13:47   #930
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Tuurlijk heeft 't VB standpunten.

PhilDW over wat wanneer zijn dochter thuiskomt met ' een lesbisch meisje'.
http://www.youtube.com/watch?v=FIYlMUeYkYE

spreekt voor zich.
Oud 23 oktober 2008, 13:50   #931
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristofke Bekijk bericht
ik denk dat het toch wel duidelijk mag wezen dat het VB alleen bezorgt is om deze in elkaar geslagen homo's omdat de daders vooral allochtonen zijn

als dit een xenofobe vlaming moest zijn, dan had het VB hier geen enkele aandacht aanbesteed
Waaruit meen jij dat af te leiden? En: zijn er ook veel Eigenvolkse Vlamingen die homo's slaan?

Citaat:
ze weten in ieder geval intussen al wél dat er een bepaalde groep in de homogemeenschap een rechts karakter heeft én op het VB stemt, dus proberen ze hen zoveel mogelijk te paaien, maar het lukt hen momenteel alleen nog maar als er allochtonen kunnen bijgesleurd worden
Waar kan ik iets vinden over zulk "paaien"?

Citaat:
ik wacht nog altijd op het bekend worden van Alexandra Coolen haar lesbische avonturen
Hoezo wil je dat weten? Als die dame zulke hobby zou hebben en ze neemt niet de moeite om jou daamee te confronteren en doet er verder niemand kwaad mee, wat/wie boeit dat dan?
Oud 23 oktober 2008, 13:56   #932
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Tuurlijk heeft 't VB standpunten.

PhilDW over wat wanneer zijn dochter thuiskomt met ' een lesbisch meisje'.
http://www.youtube.com/watch?v=FIYlMUeYkYE

spreekt voor zich.
Heb je het zelf wel geheel bekeken en beluisterd? Ik vind hem totaal niets verkeerds zeggen (in deze clip).
Oud 23 oktober 2008, 14:37   #933
Kristofke
Vreemdeling

Standaard

ow ok, jij bent zo'n type dat alles moet kunnen lezen op papier vooraleer iets waar is, en als het er dan staat, dan lees jij meestal nog iets helemaal anders

daar ga ik geen moeite in steken
Kristofke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 14:49   #934
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

Deze heksenjacht miste je:
http://www.vlaamsbelang.org/0/1337/
Oud 23 oktober 2008, 14:54   #935
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je het zelf wel geheel bekeken en beluisterd? Ik vind hem totaal niets verkeerds zeggen (in deze clip).
Meen je dat nu??

Hij zegt dat als zijn dochter met een lesbisch meisje , een moslim of een zwarte thuiskomt dat ie "ze dan slecht heeft opgevoed" en dat vind jij helemaal niet erg? Enig idee op hoeveel mensen dergelijke uitspraak slaat?? Dat betekent eigenlijk concreet dat volgens deze man relaties aangaan met mensen van hetzelfde geslacht of van een andere cultuur een teken zijn van slechte opvoeding. Ik word er persoonlijk een beetje koud van.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 15:15   #936
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't Is toch duidelijk dat 't VB een negatief beeld rond holebi's ophangt. De grote heksenjacht blijft echter uit omdat ze 't zelfde gegeven gebruiken om hun grote moslimfobie te spijzen. Op dat vlak zijn ze zee consequent.
Oud 23 oktober 2008, 16:31   #937
wild cannibal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Het Laatste Nieuws...

Jörg Haider blijft ook na zijn dood nog voor grote beroering zorgen in Oostenrijk. Zijn opvolger Stefan Petzer (27) heeft in een radio-interview bekend dat hij de minnaar was van de getrouwde Haider, 58 en vader van twee kinderen. De twee zouden op de fatale avond ruzie gehad hebben op een feestje, waarna Haider zich ging bezatten in een gay-bar in Klagenfurt. Tegen veel te hoge snelheid reed hij vervolgens zijn wagen te pletter. Het biseksuele dubbelleven van Haider was al een tijdje een publiek geheim, maar de bekentenis van Petzer heeft toch grote gevolgen. Zijn extreemrechtse partij BZÖ - met op zijn zachtst gezegd homofobe kantjes - heeft hem op staande voet ontslagen als partijleider. De partij die als geen ander de traditionele familiewaarden wil belichamen, kon zich deze ideologische spreidstand niet veroorloven. Na zijn tragische dood eist het controversiële dubbelleven van Haider dus al een tweede (politieke) slachtoffer.

Jonge mannen
Haider had een voorkeur voor jonge mannen, wat zijn partij de nickname 'Haiders jongens partij' opleverde. Op de avond van zijn dood zat de extreem-rechtse leider eerst op een feestje mijn Stefan Petzer. De 31 jaar jongere Petzer was zijn assistent, gedoodverfde opvolger en ook jarenlang minnaar. Het homokoppel kreeg echter ruzie en Haider liep boos weg. Hij trok naar een homobar in Klagenfurt, waar hij zich in de armen van de 18-jarige Daniel N. volkapte met vodka. Enkele uren later stoof Haider weg, met fatale gevolgen.

"Man van mijn leven"
Kort na de dood van Haider benoemde de BZÖ zoals verwacht Petzer tot zijn opvolger. Die deed heel wat Oostenrijkers zich in hun ontbijt verslikken door in een radio-interview toe te geven dat hij al jarenlang de minnaar van Haider was geweest. "Ik kwam hem vijf jaar geleden tegen op een persconferentie. Ik voelde meteen een magische attractie voor hem. Wij werden verbonden door iets heel speciaals. Onze relatie ging al snel veel verder dan vriendschap. Hij was de man van mijn leven."

Vrouw
Volgens Petzer had Haiders vrouw Claudia (de moeder van zijn twee kinderen en nu weduwe) geen bezwaar tegen hun relatie. "Zij hield van hem als een vrouw, hij hield van haar als een man. Ik hield van hem op een heel andere en heel persoonlijke manier. Zij begreep dat." Dat wordt echter formeel tegengesproken door Petzners zuster. "Soms was Claudia jaloers omdat Jörg meer tijd met Stefan doorbracht dan met haar."

Partij
De BZÖ wist uiteraard van de relatie en probeerde krampachtig het interview nog tegen te houden. Tevergeefs. Eerst wilde de partij 'de schade nog beperken' door Petzer op non-actief te zetten, maar al snel volgde de beslissing om de opvolger van Petzer te ontslaan voor zijn controversiële bekentenis.

Family man
In Oostenrijk was de biseksualiteit van Haider een publiek geheim. Tien jaar geleden doken de eerste geruchten op, maar Haider wilde zijn imago van 'family man' niet verliezen en wilde vooral geen stemmen verliezen bij zijn extreem-rechtse kiezers, die niet meteen bekend staan om hun homovriendelijke standpunten. Hypocrisie ten top dus.

30 procent
De Oostenrijkse media spaarden Haider al die tijd door niet te schrijven over het dubbelleven van de toppoliticus. Ook zijn politieke tegenstanders hebben er tijdens zijn leven nooit gebruik van gemaakt. Bij de laatste verkiezingen haalden de extreem-rechtse partijen samen liefst 30 procent van de stemmen, maar de dood van Haider en de controverse over zijn dubbelleven zouden na het wegvallen van de nummer 1 én de nummer 2 van de partij weleens verstrekkende gevolgen kunnen hebben. De nieuwe partijleider, de 43-jarige Josef Buchner, is ook geen toonbeeld van de huweljikstrouw. De hoteleigenaar en vader van twee kinderen is gescheiden. (hlnsydney/kh)
Als ik jou goed begrijp verwijt je die dode dat hij biseksueel geweest is toen hij nog leefde ? Nogal onverdraagzaam , niet ? Ben jij homofoob of zo ?
wild cannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 16:37   #938
wild cannibal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristofke Bekijk bericht
ik wacht op de reactie van het Vlaams Belang op hun website

maar ik heb zo een flauw vermoeden dat dit nooit of te nimmer op de website zal besproken worden

want een boegbeeld van de gezinsman is vandaag toch wel serieus de dieperik ingegaan
Volgens jou kan een biseksueel geen "boegbeeld van het gezin" zijn ? De overledene kon dus geen goede huisvader geweest zijn omdat hij een scheve schaats reed met jonge mannen ? Hmmm...daar hangt een geurtje van homohaat aan vind ik...Of een visgeurtje, van geroddel op de vismarkt...Trouwens, wat hebben zijn seksuele voorkeuren nu met zijn politiek te maken ? Met de immigratie-politiek bvb ?
wild cannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2008, 16:49   #939
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
http://www.vlaamsbelang.org/0/1337/
Heksenjacht? O.k, ik zou de aangehaalde kennelijke NIEUWSFEITEN zelf niet herhalen wegens dan naar mijn mening "te veel eer", maar het gaat zo te zien toch uitsluitend over mensen die zelf mèt hun hobbies de publiciteit zoeken. En jij vindt het verkeerd dat ze die aandacht krijgen?

Echt onvriendelijk vind ik de aanbiedingen van totaal andere zijde, die heus niet humoristisch bedoeld zijn, maar waar liever niet over mag worden gesproken volgens de PoCos, zoals met het hoofd omlaag van hoge gebouwen gooien, stenigen en noem maar op, maar ik meen mij te herinneren dat o.a VB iets heeft tegen voornoemde handelingen en als VB iets niet wil, dan moet het wel iets goeds zijn ..., toch?
Oud 23 oktober 2008, 16:59   #940
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Meen je dat nu??

Hij zegt dat als zijn dochter met een lesbisch meisje , een moslim of een zwarte thuiskomt dat ie "ze dan slecht heeft opgevoed" en dat vind jij helemaal niet erg? Enig idee op hoeveel mensen dergelijke uitspraak slaat?? Dat betekent eigenlijk concreet dat volgens deze man relaties aangaan met mensen van hetzelfde geslacht of van een andere cultuur een teken zijn van slechte opvoeding. Ik word er persoonlijk een beetje koud van.
Ik denk dat iedere ehhhh "straight" en vaderlandse vader zichzelf "schuldvragen" zou beginnen te stellen in de zo "komisch" door de interviewer geschetste situatie(s) en de zorgelijke overweging dat mijn kinderen dreigen zich in een cultureelmaatschappelijk problematische situatie zouden begeven vind ik niet vreemd.

Hij beweert niet dat zoiets (altijd) aan opvoedingsfouten zou hoeven te liggen, probeert alleen zijn eigen aanpak te analyseren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be