Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Gerolf Annemans (Vlaams Blok) - 15 tot 21 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gerolf Annemans (Vlaams Blok) - 15 tot 21 maart "Deze gewezen journalist voor onder meer het Pallieterke heeft al heel wat dienstjaren. Hij draagt de politiek een warm hart toe en komt al jaren na elkaar met een sterk resultaat aandraven voor het Vlaams Blok. Hoe hij het steeds blijft voor elkaar

Discussietools
Oud 18 maart 2004, 01:33   #21
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
En dan zeg je nog niks over Turkije, de gevangenissen en de martelingen!

Ik weet ook wel dat de wereld niet perfect is, maar je moet ergens beginnen, hé!

Nucleair wapenmateriaal in de Arabische wereld verontrust mij véél meer dan in het Westen. Pakistan, Iran, Syrië, Libië...en nog meer van die lieverdjes. Ach ja, dan vergeet ik Korea nog!

Ow, en ik maar denken dat het juist de VS is die zoveel macht heeft en de opporunist uithangt en de lakens uitdeelt.. Tsss.. Maar ja, t is hoe je t bekijkt he.. Die met veel geld en macht mag alles, die dat om aandacht schreeuwt en doet alsof, dat is de terrorist..
Eigenlijk he zouden ALLE NUCLEAIRE WAPENS je moeten verontrusten..
Wees gerust! Dat doen ze, maar bij de ene al wat meer dan bij de andere. Maar dat je zegt dat die "met veel geld en macht" alles mogen, daar klopt iets niet.
Bedoel je de met 'rijken' Verenigde Arabische Emiraten? Saoudi-Arabië? Koewijt? Jemen (die slavenkinderen kopen in Afrika?) of heb je zelf ook een olieputteke in uwen hof, en hoor je ook bij de 'rijken' der aarde.
Vicky is offline  
Oud 18 maart 2004, 01:41   #22
Sufragette
Schepen

Sufragette's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sufragette

Ow, en ik maar denken dat het juist de VS is die zoveel macht heeft en de opporunist uithangt en de lakens uitdeelt.. Tsss.. Maar ja, t is hoe je t bekijkt he.. Die met veel geld en macht mag alles, die dat om aandacht schreeuwt en doet alsof, dat is de terrorist..
Eigenlijk he zouden ALLE NUCLEAIRE WAPENS je moeten verontrusten..
Wees gerust! Dat doen ze, maar bij de ene al wat meer dan bij de andere. Maar dat je zegt dat die "met veel geld en macht" alles mogen, daar klopt iets niet.
Bedoel je de met 'rijken' Verenigde Arabische Emiraten? Saoudi-Arabië? Koewijt? Jemen (die slavenkinderen kopen in Afrika?) of heb je zelf ook een olieputteke in uwen hof, en hoor je ook bij de 'rijken' der aarde.
Dat is waar dat die landen rijk zijn, maar die bevoorraden wel de westerse wereld met olie.. de ene rijke houdt de andere rijke hier in stand he..
Enneuhm, wat betreft dat olieputteke in mijnen hof; dat is het putteke waar ik mijnen fondueolie inkap; ik krijg mijne milieubox niet (meer) open..
Oud 18 maart 2004, 09:14   #23
pielewuiter
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar pielewuiter Stuur een bericht via MSN naar pielewuiter Stuur een bericht via Yahoo naar pielewuiter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerolf Annemans
Pfff... Vergeef me Pielewaaier, ik denk dat ik het maar zo zal laten. Sorry, over naar de inhoudelijke zaken, waarop ik wel verder graag antwoord!
eerst antwoord ge , omdat het een verzonnen verhaaltje leek te zijn
en nu uwe frank begint te vallen dat het niet zo is ga je het hazepad kiezen , jij lijkt jean-marie dedecker wel .

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be