![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1461 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1462 | ||
Minister
|
![]() Understatement van het jaar!
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (18/03/2008) Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1463 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buffett koopt General Electrics en Goldman Sachs in tijdens deze crisis. Misschien een goede tip
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren nog eens in mijn bergplaats geweest: ik ben hier serieus aan't beleggen in leeggoed precies
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 26 oktober 2008 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1466 |
Minister-President
|
![]() Aandelen beginnen inderdaad terug goedkoop te worden, alleen is iedereen vergeten winst te nemen eind 2007 en heeft niemand geld om er te kopen.
![]() |
#1467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spaarrekening... voorlopig spaarrekening. En je aandelen houden. Als die aandelen niks meer waard worden... wat heb je dan verloren? Ze zijn nu al niks meer waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1469 | ||
|
![]() Citaat:
Nu kan dat liggen aan het feit dat als hij ge inkoopt de helft van de planeet plots ge's wilt hebben...(in dat geval is het toch al te laat te kopen zeker savatage?). Of in het feit dat buffet gewoon velen keren slimmer is dan gelijk welke beursspeculant op deze planeet; dicht aanleunend bij een persoon die in de toekomst kan kijken (waar ik weinig van geloof)...
![]() |
![]() |
![]() |
#1470 | ||
|
![]() Citaat:
De meeste (ik ken er toch wel wat die op tijd weg waren...) kleine beleggers zal je bedoelen...Grote institutionelen zitten op pakken geld die klaar staan om erin te vliegen (wanneer daar spreek ik niet over hé, Renesse ![]() Ik heb horen vertellen van grote fortuinen die pakken geld kwijt zijn bij de fortis aandelen daar komt nog een staartje aan ik ben het nu zeker nu ik weet wie daar allemaal geld in had zitten ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1471 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1472 | |
|
![]() zie het als een moeras... Je zit er met je beide voeten in sinds het begin en zakt beetje bij beetje weg... Nu zit je nog tot je heupen g'ebt geluk
![]() Maar hey er is nog hoop mss droogt het moeras op en kan je er nog iets vruchtbaars van maken op termijn... ik neem aan dat je niet meer gaat antwoorden met een "rofl" smiley in deze draad
![]() |
![]() |
![]() |
#1473 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Quaden is toch een slecht mens ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1474 |
Banneling
|
![]() Beleggen jullie ?
"hoe langer hoe minder ... " ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1475 | |
|
![]() bwah...bij mij nog steeds twee schellen kaas hoor... Ik laat dat niet aan m'n hart komen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1476 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1477 | |
|
![]() Citaat:
Bij privatiseringen wordt veel privékapitaal in de bedrijven getrokken ... Na verloop van tijd (indien er genoeg privékapitaal in de markt zit) wordt er een crash op poten gezet ... De crash zorgt er voor dat het geïnvesteerde privékapitaal wordt verschrompeld ... Nationaliseringen moeten de gemiddelde burger doen geloven dat 'de staat' het goed meent ... Het geld dat de staat investeert komt van de Nationale Banken ... Nationale banken zijn eigenlijk geen Nationale banken maar privé eigendom (voor een groot deel in handen van een bepoerkt aantal families). De eerste 6 Nationale banken in de wereld (London, Parijs, Frankfurt, Napels, Wenen en New York) zijn opgericht door 5 broers. De families van deze broers (14 van de 18 kleinkinderen van de vader van die 5 broers, Mayer Amschel Bauer, zijn op uitdrukkelijke vraag van die vader getrouwd met neven en nichten) hebben zowat alle andere nationale banken opgericht. ... Tot voor kort waren er 6 landen waar de Nationale banken niet gecontroleerd werden door dezelfde groep families. Google eens naar G.W.Bush zijn ‘Axe of Evil’ en je kent ze meteen. ... 1909, 1929, 1933, revisited ... Lees meer hier
![]() |
![]() |
#1478 | ||
|
![]() Citaat:
Ze zeggen wel eens dat men bij winst altijd de pluimen op eigen hoed gaat plaatsen. Maar dat men bij verlies altijd gaat zoeken naar de schuld bij een ander... Zou dat waar zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#1479 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1480 |
Banneling