![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, Piet houdt onze reputatie wel hoog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Ik betaal hem elke maand op voorhand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ben er van overtuigd dat er gewoon mensen zijn in onze maatschappij die het ergens "vragen" om gepest te worden. Ik ben van mening dat niemand dat verdient hoor, maar ja, er zijn nu eenmaal mensen die daar niets aan kunnen doen en zich dat altijd op de hals halen. Ik denk dat voor zo'n mensen beter een assertieviteitscursus gegeven wordt, zodat ze zich beter kunnen verdedigen. Die mensen worden meestal op alle werken gepest en veranderen van werk is geen optie. Een wereld zonder gepest is een utopie...
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat de wn dit bij hun bazen komen melden. Meestal steunen die hun eigen directie. Bovendien zijn het vaak de bazen die vanuit hun leidinggevende positie kan pesten... Je hebt wel gelijk over de toekomst van een bedrijf waar de sfeer slecht is/pesten geduld wordt/ogen toegeknepen worden/wn geacht worden hun mond te houden Laatst gewijzigd door Yves38 : 27 oktober 2008 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Pesten is vaak een psychopatologie en daar is geen cursusje tegen opgewassen. Het échte pesten, dan. Het machtsmisbruik-pesten. Daar is maar één remedie voor: weggaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt er weinig aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had het over het feit dat er mensen zijn die overal gepest worden en ik denk wel dat je die mensen weerbaarder kunt maken door een cursus...
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het heeft ook geen zin om je mond te houden want ze blijven je pesten. Stamp ze op jouw beurt tegen hun ballen en trap het af. Dat is wat ik gedaan heb. Ze zullen mijn naam nog herinneren nadat ik weggegaan ben... ze mogen verrotten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik ken een persoon die al lang met een depressie thuis zit en die is ook al 4 keer verandert van werk maar overal wordt ze gepest. Dan stel ik eerder vragen over die persoon zelf dan over de omgeving dat ze werkt.
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken plaatsen waar iedereen, op elk niveau, gepest wordt door de baas. Dat is pas gezellig ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Het is iets heel dierlijks, en heeft soms ook met kuddedrang te maken, cfr duveltjes broer bij de auto fabriek. Héél primitief is dat pestgedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eigenlijk is dat dom he van die baas. Als je wil dat je bedrijf/organisaties/... blijft draaien dan moet je zorgen voor een goeie sfeer anders verziekt de situatie zo hard dat je personeel niet meer goed functioneert en dus bijgevolg hun werk niet meer goed doen met alle gevolgen van dien...ik kan mij dan ook niet voorstellen dat die plaatsen goed draaien?
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Het zal ook niet eeuwig blijven duren. Ik ben eigenlijk benieuwd. Gelukkig heb ik een paar leuke collega's en hoop daar vrienden mee te blijven. Dat is wel bijzonder, wanneer iedereen hard werkt onder klote omstandigheden, zoals bv in de hotellerie sector, dan zie je dat de mensen enorm solidair en verbonden zijn.
Raar beest hé, de Mens? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk zit je meer met je collega's samen dan met je partner... De mens is raar, maar zo interessant ![]()
![]() |