![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 29 oktober 2008 om 17:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eigenlijk spijtig want moest hij iets beter geweest zijn zou WOII waarschijnlijk nooit hebben plaatsgevonden. Hij omringde zich ook graag met kunstenaars, cineasten (Leni Riefenstahl, snor van Charlie Chaplin) en architecten (Speer). Waarschijnlijk als compensatie voor zijn eigen gebrek aan talent. Of hoe het lot soms vreemde wendingen kan nemen. Ps: Er is ook zo een running joke onder critici. "Wees niet te hard, je zou misschien wel de Derde Wereldoorlog kunnen veroorzaken".
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 oktober 2008 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Awel, zelfs zij vindt dit een hoop flauwekul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Moest Hilter nog geleefd hebben hij at Morel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Nee, hij bakte er helemaal niks van. Hij is zelfs tot twee keer toe geweigerd voor de kunstacademie van Wenen. 'Geen gevoel voor verhoudingen en compositie', luidde steevast het oordeel. Kortom: het was een kladschilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() Oef! Een mens mag weer gerust forel eten zonder voor fascist versleten te worden.
Nu nog wachten op de Plat Prefere van Idi Amin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Is dat gezaag nu nog steeds bezig... Zonder heel die hysterie rond een stuk vis zou ik niet eens geweten hebben dat dat kookprogramma bestond.
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere, als ik op alles zou moeten reageren wat voor onzin die forellensoap teweeg heeft gebracht op de vele websites en blogs, zou ik veertien dagen verlof moeten nemen. Voor mij is voorlopig de kous weer af want: doel bereikt. Het onding werd niet uitgezonden, basta. Ik heb geen tijd en geen zin om er verder over door te bomen. Tot een volgende keer allemaal. Laatst gewijzigd door roskam : 30 oktober 2008 om 06:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Sorry Roskam maar ik moet hem gelijk geven.
Zonder een artikel in de Gva, die overgenomen werd van Joods Actueel's website ,had ik waarschijnlijk ook niks van geweten. De enige kookprogramma die ik kijk is Hell's Kitchen van Gordon Ramsay. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het grofste aan de ganse zaak is dat, om Hitler aan dat programma te kunnen linken, de Canvasmakers een verhaal hebben verzonnen van een fictief gerecht dat de Führer als lievelingsgerecht zou hebben verkozen. Kort gezegd: "Het verzonnen verhaal van Hitlers favoriete gerecht 'forel met botersaus' was een pervers plan om de show in de kijker te brengen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
triestig Vlaanderen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Hitler heeft zeker enkele mooie aquarellen gemaakt vind ik. Maar dat is dan persoonlijke smaak natuurlijk.
Laatst gewijzigd door system : 30 oktober 2008 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat eigenlijk met de media:
eerst zitten ze journalisten op hun dak te geven omdat ze forrelletjes bakken in de alpen dan zitten ze andere journalisten op hun dak te geven omdat ze in een antwoordapparaat zitten moppen te tappen dat die zijn dochter genaaid is door zijn vriend... Of de Crombé heisa tot in de meest onnozele details, waar dan niemand blijkt te ageren tegen dat over-desinformeren van het privéleven van BV's... Op den duur is alles verkeerd natuurlijk is de journalistiek de pedalen kwijt ? Is dat het gevolg van ongecensureerd door het leven te gaan. Weten de journalisten niet meer waaraan ze zich moeten houden. Het is nochthans simpel: gewoon uw verstand gebruiken en dingen vertellen die je weet, en wat je niet weet moet je niet erbijfantaseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door roskam : 30 oktober 2008 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VRT is zo manisch om Hitler zoveel mogelijk op hun zender te vermelden dat ze de grootste bullshit redenen vinden. De Rooien pushen hen daartoe. Zowel Hitler als 'De' oppositiepartij noemen ze 'extreem rechts', zo ziet ge eh?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens mij lust die wel kebab
|
![]() |
![]() |