Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2008, 17:26   #61
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Natuurlijk, je mag 'm zelfs lekker BRUIN braden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam
Niks, je moet de vis alleen niet te BRUIN bakken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon djv
Bovendien is de voorliefde van Adolf voor bakforel niet zo gek. In het Engels heet die niet voor niets 'brown trout'.
geeuw
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 29 oktober 2008 om 17:30.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 17:27   #62
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Vermeersch is een zwetser eerste klas.
Ik had het over wat Vermeersch zei in dit verband, over de inhoud, niet of ik zijn kapsel mooi vind. Voor de helft van de tijd ben ik het ook oneens met hem.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 17:28   #63
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
geeuw
Als je slaap hebt moet je onder de wol. Als je niks anders te vertellen hebt ook.
Oud 29 oktober 2008, 18:12   #64
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Verzonnen of niet verzonnen,VRT steekt een massamoordenaar Hitler tussen dat rijtje van kunstenaars.De vraag is waarom ?
Het blijft een kookprogramma dus geen drama maar de keuze blijft opvallend.
Maar Joods Actueel moet nu ook niet alles analyseren en 15 artikels over schrijven.
Hitler was kunstschilder van opleiding. Alleen een niet erg getalenteerde.
Eigenlijk spijtig want moest hij iets beter geweest zijn zou WOII waarschijnlijk nooit hebben plaatsgevonden.
Hij omringde zich ook graag met kunstenaars, cineasten (Leni Riefenstahl, snor van Charlie Chaplin) en architecten (Speer). Waarschijnlijk als compensatie voor zijn eigen gebrek aan talent.
Of hoe het lot soms vreemde wendingen kan nemen.

Ps: Er is ook zo een running joke onder critici. "Wees niet te hard, je zou misschien wel de Derde Wereldoorlog kunnen veroorzaken".

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 oktober 2008 om 18:20.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 18:28   #65
Scottcr1
Vreemdeling

Standaard Overlevenden

Citaat:
U kan dat vragen aan de overlevenden en nabestaanden van vermoorden of ze erover heen zijn. Ik vind niet dat ik het recht heb om me in hun plaats daarover uit te spreken.
Mijn eigen moeder is op 11 jarige leeftijd in haar voet geschoten door "den duits". Ze is officieel oorlogslachtoffer, en krijgt jaar na jaar een paar orthopedische schoenen, betaald door "den duits". Die schoenen dienen om de van artrose vergeven enkel fatsoenlijk te ondersteunen.

Awel, zelfs zij vindt dit een hoop flauwekul.
Scottcr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 18:29   #66
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Moest Hilter nog geleefd hebben hij at Morel.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 18:53   #67
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scottcr1 Bekijk bericht
Mijn eigen moeder is op 11 jarige leeftijd in haar voet geschoten door "den duits". Ze is officieel oorlogslachtoffer, en krijgt jaar na jaar een paar orthopedische schoenen, betaald door "den duits". Die schoenen dienen om de van artrose vergeven enkel fatsoenlijk te ondersteunen.

Awel, zelfs zij vindt dit een hoop flauwekul.
Er zijn zoveel jonge grieten die in iets anders geschoten zijn geweest in de oorlog door de Amerikanen en door de Canadezen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 18:56   #68
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Hitler was kunstschilder van opleiding. Alleen een niet erg getalenteerde.
Eigenlijk spijtig want moest hij iets beter geweest zijn zou WOII waarschijnlijk nooit hebben plaatsgevonden.
Hij omringde zich ook graag met kunstenaars, cineasten (Leni Riefenstahl, snor van Charlie Chaplin) en architecten (Speer). Waarschijnlijk als compensatie voor zijn eigen gebrek aan talent.
Of hoe het lot soms vreemde wendingen kan nemen.

Ps: Er is ook zo een running joke onder critici. "Wees niet te hard, je zou misschien wel de Derde Wereldoorlog kunnen veroorzaken".
Ik weet niet of hij niet talentvol was. Er bestaan in ieder geval toch aanzienlijk wat niet onaardige schilderijen van hem.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2008, 19:18   #69
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik weet niet of hij niet talentvol was. Er bestaan in ieder geval toch aanzienlijk wat niet onaardige schilderijen van hem.
Nee, hij bakte er helemaal niks van. Hij is zelfs tot twee keer toe geweigerd voor de kunstacademie van Wenen. 'Geen gevoel voor verhoudingen en compositie', luidde steevast het oordeel. Kortom: het was een kladschilder.
Oud 30 oktober 2008, 03:08   #70
forzaflandria
Parlementslid

forzaflandria's schermafbeelding

Standaard

Oef! Een mens mag weer gerust forel eten zonder voor fascist versleten te worden.

Nu nog wachten op de Plat Prefere van Idi Amin.
forzaflandria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 03:11   #71
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Is dat gezaag nu nog steeds bezig... Zonder heel die hysterie rond een stuk vis zou ik niet eens geweten hebben dat dat kookprogramma bestond.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 06:43   #72
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Is dat gezaag nu nog steeds bezig... Zonder heel die hysterie rond een stuk vis zou ik niet eens geweten hebben dat dat kookprogramma bestond.
Altijd weer dezelfde onzin gebaseerd op dezelfde clichés, halve waarheden en hele leugens doorspekt met de gekende klassieke vooroordelen. Heel dat protest afdoen als "Joodse overgevoeligheid" en "een kinderachtige reactie van Joodse woordvoerders" daar stap ik niet in mee. Bovendien zit er op dit forum nogal veel ruis en lijkt spammen een hobby te zijn geworden van het gros van de deelnemers hier. Daar ben ik dan weer 'overgevoelig voor.

Ten andere, als ik op alles zou moeten reageren wat voor onzin die forellensoap teweeg heeft gebracht op de vele websites en blogs, zou ik veertien dagen verlof moeten nemen. Voor mij is voorlopig de kous weer af want: doel bereikt. Het onding werd niet uitgezonden, basta. Ik heb geen tijd en geen zin om er verder over door te bomen. Tot een volgende keer allemaal.

Laatst gewijzigd door roskam : 30 oktober 2008 om 06:46.
Oud 30 oktober 2008, 11:17   #73
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Sorry Roskam maar ik moet hem gelijk geven.
Zonder een artikel in de Gva, die overgenomen werd van Joods Actueel's website ,had ik waarschijnlijk ook niks van geweten.
De enige kookprogramma die ik kijk is Hell's Kitchen van Gordon Ramsay.
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 12:37   #74
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Sorry Roskam maar ik moet hem gelijk geven.
Zonder een artikel in de Gva, die overgenomen werd van Joods Actueel's website ,had ik waarschijnlijk ook niks van geweten.
De enige kookprogramma die ik kijk is Hell's Kitchen van Gordon Ramsay.
Dat verwondert me niks dat jullie dat kookprogramma niet kenden, het haalde dan ook nauwelijks kijkcijfers. Vraag mij niks over de voetbal of 'Familie' want daar weet ik ook niks van. Dat is dan ook wellicht het belangrijkste doel geweest van de programmamakers om door Hitlers 'forel �* la manière du Führer' de aandacht op dat programma te vestigen en aldus de kijkcijfers wat op te krikken.

Het grofste aan de ganse zaak is dat, om Hitler aan dat programma te kunnen linken, de Canvasmakers een verhaal hebben verzonnen van een fictief gerecht dat de Führer als lievelingsgerecht zou hebben verkozen. Kort gezegd: "Het verzonnen verhaal van Hitlers favoriete gerecht 'forel met botersaus' was een pervers plan om de show in de kijker te brengen"
Oud 30 oktober 2008, 12:40   #75
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Altijd weer dezelfde onzin gebaseerd op dezelfde clichés, halve waarheden en hele leugens doorspekt met de gekende klassieke vooroordelen. Heel dat protest afdoen als "Joodse overgevoeligheid" en "een kinderachtige reactie van Joodse woordvoerders" daar stap ik niet in mee. Bovendien zit er op dit forum nogal veel ruis en lijkt spammen een hobby te zijn geworden van het gros van de deelnemers hier. Daar ben ik dan weer 'overgevoelig voor.

Ten andere, als ik op alles zou moeten reageren wat voor onzin die forellensoap teweeg heeft gebracht op de vele websites en blogs, zou ik veertien dagen verlof moeten nemen. Voor mij is voorlopig de kous weer af want: doel bereikt. Het onding werd niet uitgezonden, basta. Ik heb geen tijd en geen zin om er verder over door te bomen. Tot een volgende keer allemaal.
idd, doel bereikt, censuur moet en zal er zijn.

triestig Vlaanderen.
Oud 30 oktober 2008, 12:44   #76
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, hij bakte er helemaal niks van. Hij is zelfs tot twee keer toe geweigerd voor de kunstacademie van Wenen. 'Geen gevoel voor verhoudingen en compositie', luidde steevast het oordeel. Kortom: het was een kladschilder.
Hitler heeft zeker enkele mooie aquarellen gemaakt vind ik. Maar dat is dan persoonlijke smaak natuurlijk.

Laatst gewijzigd door system : 30 oktober 2008 om 12:44.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 13:01   #77
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Wat is dat eigenlijk met de media:

eerst zitten ze journalisten op hun dak te geven omdat ze forrelletjes bakken in de alpen
dan zitten ze andere journalisten op hun dak te geven omdat ze in een antwoordapparaat zitten moppen te tappen dat die zijn dochter genaaid is door zijn vriend... Of de Crombé heisa tot in de meest onnozele details, waar dan niemand blijkt te ageren tegen dat over-desinformeren van het privéleven van BV's... Op den duur is alles verkeerd natuurlijk

is de journalistiek de pedalen kwijt ? Is dat het gevolg van ongecensureerd door het leven te gaan. Weten de journalisten niet meer waaraan ze zich moeten houden.

Het is nochthans simpel: gewoon uw verstand gebruiken en dingen vertellen die je weet, en wat je niet weet moet je niet erbijfantaseren.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 14:14   #78
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Wat is dat eigenlijk met de media:

eerst zitten ze journalisten op hun dak te geven omdat ze forrelletjes bakken in de alpen
dan zitten ze andere journalisten op hun dak te geven omdat ze in een antwoordapparaat zitten moppen te tappen dat die zijn dochter genaaid is door zijn vriend... Of de Crombé heisa tot in de meest onnozele details, waar dan niemand blijkt te ageren tegen dat over-desinformeren van het privéleven van BV's... Op den duur is alles verkeerd natuurlijk

is de journalistiek de pedalen kwijt ? Is dat het gevolg van ongecensureerd door het leven te gaan. Weten de journalisten niet meer waaraan ze zich moeten houden.

Het is nochthans simpel: gewoon uw verstand gebruiken en dingen vertellen die je weet, en wat je niet weet moet je niet erbijfantaseren.
Ik snap het verband niet. Ben je niet de landing op de maan in 1969 vergeten, 9/11 en de tsunami van kerst 2004? <zucht>

Laatst gewijzigd door roskam : 30 oktober 2008 om 14:15.
Oud 30 oktober 2008, 16:02   #79
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

De VRT is zo manisch om Hitler zoveel mogelijk op hun zender te vermelden dat ze de grootste bullshit redenen vinden. De Rooien pushen hen daartoe. Zowel Hitler als 'De' oppositiepartij noemen ze 'extreem rechts', zo ziet ge eh?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2008, 16:22   #80
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij lust die wel kebab
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be