![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meeste FFI aanhangers die op dit forum vertoeven gebruiken altijd een beledigende taal, kijk naar jezelf ! je begint een discussie door de profeet gelijk te stellen met een krijgsheer die een ********* verderfelijke hedendaagse specialiteit aanhangt !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 30 oktober 2008 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 30 oktober 2008 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Dit ongenuanceerde bevooroordeelde discussie kun je verder uitzetten op FFI-braakpoel-forum !
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mo deed het met een meisje van negen...hoe noemen we dit ook al weer juist pedofilie.... Ik scheld niet ik vertel de waarheid en zal nooit zoals de pocos een crimineel feit waarbij lichamleijk letsel blijvende schade heeft, afdoen als kleine criminaliteit. ![]() ps ik betwist dat Mo een profeet was , profeten hebben een boodschap van liefde niet van onderdrukking en jihad. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 30 oktober 2008 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even ter nuancering Linni, je bedoeld paden die kruisen, niet kruisigen, want dat laatste kan tegenvallen hoor en wens ik jou in ieder geval niet toe.
Maar wat de profeet Mohammed betreft; dat was zonder twijfel een succesvol krijgsheer en gehuwd met een negenjarige. Dat zijn feiten hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Ik hou van een genuanceerde, geanalyseerde, wederzijdse dialoog in een discussie, mss zou je daar beter is van leren ipv van modder-kak gooien !
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
De politieke-sociaal logica van die wereld in die tijd heeft toch een enorme groot verschil met de onze anno 21 politieke-sociaal logica ,of niet ?
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 oktober 2008 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() ach mijn paardje is een schatje en veggie net zoals ik
trouwens de zelfverklaarde filosoof zei ook dit : Citaat:
over stokpaardjes gesproken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Heeft jouw pc een andere connectie tot dit forum dan de mijne dan? Waar lees jij een dreigement vanwege Lincoln? Is er een zinnetje waar ik over zag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En met mijn connectie is niets aan de hand test die van u maar. ![]() edit edit edit .... wat een mooie tool...voor pocos ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 30 oktober 2008 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Heb je van je ouders toch wel toestemming gekregen om op het peeceetje te tikken ?
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tsj tsj tsj dat had ik ....wel .....verwacht van eeen ware volgeling van Mo de jihad profeet... ![]() ps en nog onbeleeft ook vragen naar de leeftijd van een dame ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 31 oktober 2008 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |