Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2008, 14:37   #261
Another Jack
Banneling

Standaard

Sorry voor de typfout, de jouwe zal ik gemakshalve negeren.

Het zijn dus anonieme "undercover" ex-moslims.

Qua bron op een paper moet dit wel indruk maken, nu ja hier mogen we er op los zeveren, natuurlijk!

Ha ja, ik ben een anoniem "undercover" ex-katholiek.

Zul je nu alles slikken wat ik je voorschotel?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 31 oktober 2008 om 14:40.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 14:42   #262
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Bericht aan onze cyberklokkenluider
Uw faith-en freedom site stinkt uren in de wind!
Nergens een 'wie zijn wij', niet 1 contactpersoon, alleen maar anonieme boekbesprekingen en links naar al even obscure 'eenmans'organisaties.
Die 'FFI' ziet er indrukwekkend uit maar voor hetzelfde geld zijn het ook 2 ezels en een paardekop.
Wij hebben hier reeds een discussie over gehad en u duidleijk gemaakt dat dit een site is opgericht door ex-moslims. Als u wenst contact op te nemen met de oprichtster meld u dan op het forum aan en zij zal u antwoorden of via pm. Zij gaan hun identiteit adres of e-mail niet aan de grote klok hangen vanwege volgelingen van 'the religion of peace' het is niet de eerste die met de dood is bedreigd.

Citaat:
Geloof aub niet alles wat u op het internet leest. En wil je echte sterke verhalen, ga dan eens naar broodjeaaap.nl
Dat geldt dan vooral voor u. U gelooft alleen maar wat in uw denkbeeld van 'de waarheid' past. Kop in het zand steken zoals de rest van de weldenkenden. Had u misschien ook nog eens iets zinnigs te vertellen in dit topic bvb over de uren in de wind stinkende site kifkif ?
Oud 31 oktober 2008, 14:46   #263
Another Jack
Banneling

Standaard

De waarheid was een krant in de USSR en bestaat niet meer.
Net zomin zal ik ze vinden in Kifkif, ik weet niet eens of 'de waarheid' te achterhalen is.

U hebt ze gevonden in een obscure nederlandse site, proficiat.
Oud 31 oktober 2008, 14:49   #264
smiley

Standaard

Citaat:
Sorry voor de typfout, de jouwe zal ik gemakshalve negeren.

Het zijn dus anonieme "undercover" ex-moslims.

Qua bron op een paper moet dit wel indruk maken, nu ja hier mogen we er op los zeveren, natuurlijk!

Ha ja, ik ben een anoniem "undercover" ex-katholiek.

Zul je nu alles slikken wat ik je voorschotel?
De enige die hier zit te zeveren bent en en uw kliek weldenkenden in uw obsessieve strijd tegen 'extreem rechts' want dat is wat de 'weldenkenden' zo blind als een mol maakt. Waarom zit u anders zo fel te reageren op islmacritici of tracht u sites opgericht door ex-moslims in twijfel te trekken. Kan je misschien iets weerleggen wat de ex-moslims je daar voorschotelen ? Zij verwijzen contstant naar de bronteksten. Al wat je hoeft te doen is te checken of dit wel klopt met hetgeen er daar te lezen staat.
Oud 31 oktober 2008, 14:53   #265
smiley

Standaard

Citaat:
De waarheid was een krant in de USSR en bestaat niet meer.
Net zomin zal ik ze vinden in Kifkif, ik weet niet eens of 'de waarheid' te achterhalen is.

U hebt ze gevonden in een obscure nederlandse site, proficiat.
De waarheid die jij kan vinden op die site die jij classeert als een obscure site omdat zij niet past in uw denkbeeld is gebaseert op niets anders dan feiten. Islamologen zoals een urbain vermeulen of arabisten zoals een hans jansen (niet die van de kliek van ene herman de ley of een linda bogaert) kunnen wat er op die in uw ogen obscure site te lezen staat bevestigen. Struisvogels hebben daar natuurlijk geen enkele boodschap aan.
Oud 31 oktober 2008, 14:59   #266
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
De enige die hier zit te zeveren bent en en uw kliek weldenkenden in uw obsessieve strijd tegen 'extreem rechts' want dat is wat de 'weldenkenden' zo blind als een mol maakt. Waarom zit u anders zo fel te reageren op islmacritici of tracht u sites opgericht door ex-moslims in twijfel te trekken. Kan je misschien iets weerleggen wat de ex-moslims je daar voorschotelen ? Zij verwijzen contstant naar de bronteksten. Al wat je hoeft te doen is te checken of dit wel klopt met hetgeen er daar te lezen staat.
Ga terug studeren, lees eens wat boeken over referentiewerken, historische kritiek...
Wat is de volgende stap: wikipedia?
Ik heb inderdaad serieuze twijfels over de echtheid van deze sites.
Dat 'zij' de koran verketteren is nog een amusant gegeven, aangezien ik alle godsdienst op zich verfoei.
Dat 'zij' naar bestaande bronnen of geschriften verwijzen betekent nog niet dat 'zij' zijn wie 'zij' beweren te zijn. Een beetje ontologie krijg je er gratis bovenop.
Oud 31 oktober 2008, 15:13   #267
smiley

Standaard

[quote=Another Jack;3777919]
Citaat:
Ga terug studeren, lees eens wat boeken over referentiewerken, historische kritiek...
Heb ik gedaan. En u ?

Citaat:
Wat is de volgende stap: wikipedia?
Wikipedia is de favoriete site van weldenkenden zoals uw medestander filosoof niet die van mij.

Citaat:
Ik heb inderdaad serieuze twijfels over de echtheid van deze sites.
Dat 'zij' de koran verketteren is nog een amusant gegeven, aangezien ik alle godsdienst op zich verfoei.
Waarom zit u te twijfelen. Ik weet namelijk zeker dat de oprichtster daarvan echt een ex-moslima is die een tijd in Belgie woont en een andere tijd van het jaar met haar moslimman en 2 kinderen in een moslimparadijs in Noord Afrika verblijft. Ik ga hier niet meer over zeggen voor haar eigen veiligheid.

Citaat:
Dat 'zij' naar bestaande bronnen of geschriften verwijzen betekent nog niet dat 'zij' zijn wie 'zij' beweren te zijn. Een beetje ontologie krijg je er gratis bovenop
Dus nu is het al niet meer of het wel klopt met wat er daar geschreven staat maar wel of diegenen die beweren ex-moslim te zijn wel echt ex-moslims zijn eb niet of hetgeen daar over islam geschreven staat wel klopt met de feiten. Het kan echt niet gekker meer met jou. Onze samenleving is met mensen zoals jij, die mij dan nog een gevaar voor de samenleving durfde te noemen terwijl je beter naar jezelf zou kijken, echt in goede handen. De mensen mogen op hun 2 oren slapen.

Laatst gewijzigd door smiley : 31 oktober 2008 om 15:14.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 15:19   #268
Another Jack
Banneling

Standaard

[quote=smiley;3777949]
Citaat:
Heb ik gedaan. En u ?

Wikipedia is de favoriete site van weldenkenden zoals uw medestander filosoof niet die van mij.

Waarom zit u te twijfelen. Ik weet namelijk zeker dat de oprichtster daarvan echt een ex-moslima is die een tijd in Belgie woont en een andere tijd van het jaar met haar moslimman en 2 kinderen in een moslimparadijs in Noord Afrika verblijft. Ik ga hier niet meer over zeggen voor haar eigen veiligheid.

Dus nu is het al niet meer of het wel klopt met wat er daar geschreven staat maar wel of diegenen die beweren ex-moslim te zijn wel echt ex-moslims zijn eb niet of hetgeen daar over islam geschreven staat wel klopt met de feiten. Het kan echt niet gekker meer met jou. Onze samenleving is met mensen zoals jij, die mij dan nog een gevaar voor de samenleving durfde te noemen terwijl je beter naar jezelf zou kijken, echt in goede handen. De mensen mogen op hun 2 oren slapen.
Studeren impliceert een diploma behalen, kwestie van te bewijzen dat u het begrepen hebt. En dat hebt u niet (A2, remember)

Tot dan zal ik het schematiseren:

Anonieme getuigenissen op internet = ONBETROUWBAAR.
Oud 31 oktober 2008, 15:25   #269
shaddy
Banneling

Standaard

[quote=Another Jack;3777972]
Citaat:

Studeren impliceert een diploma behalen, kwestie van te bewijzen dat u het begrepen hebt. En dat hebt u niet (A2, remember)

Tot dan zal ik het schematiseren:

Wat een brutaliteit de studies erbij halen. Is niet erg smiley ik heb unief gedaan en zal hem het vuur aan de schenen leggen. Vandaar zijn liefde voor "bewijs" hij is academisch....

anonieme getuigenissen zijn betrouwbaar het is soms de enige manier voor slachtoffers in belgie om de realiteit te vertellen...de pamperpolitiek van de regering door de pocos zorgt ervoor dat men dit soort klimaat hefet...slachtoffers zijn bang en durven niet outen de daders hebben alle macht ....de islam en hun drukkingsgroep de imams zorgen ervoor dat men als individueel slachtoffer maar beter zwijgt..mooi voor beeld is die moord uit erewraak de voltallige jury werd gewraakt omdat de verdediging vond dat ze verkeerde vragen stelden maw de jury begreep eremoord niet (nogal wiedes) en de rechter (links benoemd) volgde verdediging. Momenteel is men bezig om eremoord te laten afzwakken naar slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. wat dus niet kan in mijn ogen het was met voorbedachte raden .... de islam is een haatreligie en wij moeten neen durven zeggen aan de pocos die meehuppelen met de islam voor wat politieke macht.

Laatst gewijzigd door shaddy : 31 oktober 2008 om 15:26.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 15:27   #270
smiley

Standaard

[quote=Another Jack;3777972]
Citaat:

Op welke universiteit hebt u uw diploma behaalt en van welke professor hebt u les gehad. Het neo orientalisme is immers ook tot in de universiteiten doorgedrongen. Kijk maar eens naar de website cie in gent. Het is niet omdat iemand 'professor' voor zijn naam plakt dat die 'professor' zoals een herman de ley of een universitair zoals jij die met zijn studies pocht het bij het rechte eind hebben.

Citaat:
Voor mij zijn die getuigenissen niet anoniem. Ik weet immers meer dan jij. Natuurlijk hecht u geen geloof aan mijn woord. U als 'islamkenner' hebt duidelijk geen begrip voor mensen die uit angst voor represailles zich anoniem wensen te uiten. Niet iedereen is zo dapper als esan jahmi die al 2 keer door 'verrijkers' in elkaar is geslagen en met de dood is bedreigd.

Laatst gewijzigd door smiley : 31 oktober 2008 om 15:31.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 15:28   #271
shaddy
Banneling

Standaard

[quote=smiley;3777995]
Citaat:

Op welke universiteit hebt u uw diploma behaalt en van welke professor hebt u les gehad. Het orientalisme is immers ook tot in de universiteiten doorgedrongen. Kijk maar eens naar de website cie in gent. Het is niet omdat imeand 'professor' voor zijn naam plakt dat die 'professor' zoals een herman de ley of een unbiversitair zoals jij die met zijn studies pocht het bij het rechte eind hebben.

Voor mij zijn die getuigenissen niet anoniem. Ik weet immers meer dan jij. Natuurlijk hecht u geen geloof aan mijn woord. U als 'islamkenner' hebt duidelijk geen begrip voor mensen die uit angst voor represailles zich anoniem wensen te uiten. Niet iedereen is zo dapper als esan jahmi die al 2 keer door 'verrijkers' in elkaar is geslagen en met de dood is bedreigd.

another jack een islamkenner??? no way een ware volgeling en meehuppelaar dat wel

zoals hij zelf zei

Citaat:
er op los zeveren, natuurlijk!

alleen meehuppelaars en braaf in het gareel lopende pocos geloven dat elke anonieme getuigenis leugens zijn wij in vlaanderen hebben een gezegde "waar rook is is vuur "

Laatst gewijzigd door shaddy : 31 oktober 2008 om 15:31.
Oud 31 oktober 2008, 17:30   #272
Another Jack
Banneling

Standaard

[quote=shaddy;3777988]
Citaat:

Wat een brutaliteit de studies erbij halen. Is niet erg smiley ik heb unief gedaan en zal hem het vuur aan de schenen leggen. Vandaar zijn liefde voor "bewijs" hij is academisch....

anonieme getuigenissen zijn betrouwbaar het is soms de enige manier voor slachtoffers in belgie om de realiteit te vertellen...de pamperpolitiek van de regering door de pocos zorgt ervoor dat men dit soort klimaat hefet...slachtoffers zijn bang en durven niet outen de daders hebben alle macht ....de islam en hun drukkingsgroep de imams zorgen ervoor dat men als individueel slachtoffer maar beter zwijgt..mooi voor beeld is die moord uit erewraak de voltallige jury werd gewraakt omdat de verdediging vond dat ze verkeerde vragen stelden maw de jury begreep eremoord niet (nogal wiedes) en de rechter (links benoemd) volgde verdediging. Momenteel is men bezig om eremoord te laten afzwakken naar slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. wat dus niet kan in mijn ogen het was met voorbedachte raden .... de islam is een haatreligie en wij moeten neen durven zeggen aan de pocos die meehuppelen met de islam voor wat politieke macht.
Volgens mijn anonieme bronnen hebt u geen unief gedaan.
Oud 31 oktober 2008, 17:35   #273
Another Jack
Banneling

Standaard

[quote=smiley;3777995]
Citaat:

Op welke universiteit hebt u uw diploma behaalt en van welke professor hebt u les gehad. Het neo orientalisme is immers ook tot in de universiteiten doorgedrongen. Kijk maar eens naar de website cie in gent. Het is niet omdat iemand 'professor' voor zijn naam plakt dat die 'professor' zoals een herman de ley of een universitair zoals jij die met zijn studies pocht het bij het rechte eind hebben.

Je krijgt van meerdere professoren les aan de universiteit.
Ik ben net zomin een 'islamkenner' als jij, jij warmt gewoon derderhandse informatie op tot eentonig ongenuanceerd infotainment...
Oud 31 oktober 2008, 18:52   #274
smiley

Standaard

[quote=Another Jack;3778325]
Citaat:
Je krijgt van meerdere professoren les aan de universiteit.
Weet ik en dan. Is er vandaag de dag nog iemand aan de universiteit met met een afwijkende mening. Kijk maar naar wat er met Urbain Vermeulen en Koenraad Elst is gebeurt die worden in de hoek gezet. Kijk aan de andere kant aan wie men staatssteun zit te geven (sites zoals kifkif en cie in gent). Kijk ook maar naar wat westerse regeringen (zelfs een bush) over islam zitten rond te strooien.

http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867

Citaat:
Ik ben net zomin een 'islamkenner' als jij,.
Ik ken over islam alvast meer af dan jij in je kleine pink. Ik dacht vroeger ook dat islam zoiets was zoals het christendom niks om ons ongerust over te maken. Tot ik mij eens degelijk ben beginnen informeren, zou je ook eens moeten doen.

Citaat:
jij warmt gewoon derderhandse informatie op tot eentonig ongenuanceerd infotainment
Derdehands informatie noemt hij dit. Neen informatie rechtstreeks van de bron. Dat kan men van u moeilijk zeggen.
Oud 31 oktober 2008, 19:22   #275
Rikm
Lokaal Raadslid

Rikm's schermafbeelding

Standaard "Ik ken over islam alvast meer af dan jij in je kleine pink."

Het is wel fijn vast te stellen dat je jezelf, dankzij je taalonmacht, voortdurend in de zeik zet. Herlees je zinnetje en probeer te begrijpen waarom ik het hiermee voor het volle pond eens ben.

Voor de andere steamers in deze thread: verstandige mensen proberen niet om een flinke 20% van de wereldbevolking onder één (door hen overigens verachte) noemer te brengen.

Ik zou die "zever" van Aboe even willen lenen.
Rikm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2008, 19:30   #276
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikm Bekijk bericht
Het is wel fijn vast te stellen dat je jezelf, dankzij je taalonmacht, voortdurend in de zeik zet. Herlees je zinnetje en probeer te begrijpen waarom ik het hiermee voor het volle pond eens ben.

Voor de andere steamers in deze thread: verstandige mensen proberen niet om een flinke 20% van de wereldbevolking onder één (door hen overigens verachte) noemer te brengen.

Ik zou die "zever" van Aboe even willen lenen.
Waar zie jij mij 20% van de wereldbevolking onder 1 en dezelfde noemer
brengen. Toon dat eens aan met 1 posting van mij als u dat kunt. U hebt duidelijk last van vooroordelen.
Oud 31 oktober 2008, 19:45   #277
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar zie jij mij 20% van de wereldbevolking onder 1 en dezelfde noemer
brengen. Toon dat eens aan met 1 posting van mij als u dat kunt. U hebt duidelijk last van vooroordelen.
Het staat vlak onder uw Jihaad-straat geschreven.
Oud 31 oktober 2008, 20:24   #278
smiley

Standaard

Citaat:
Het staat vlak onder uw Jihaad-straat geschreven.
Dan kunt u ondanks uw universitaire studies niet goed lezen

Leest u deze door mij uit het Engels vertaalde tekst maar eens om te begrijpen waar dat men het over heeft. Men is nooit te oud om bij te leren.

Islam vredelievend? Enkel in onze dromen
http://forum.politics.be/showthread.php?t=38289
Oud 31 oktober 2008, 21:52   #279
shaddy
Banneling

Standaard

[quote=Another Jack;3778315]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht

Volgens mijn anonieme bronnen hebt u geen unief gedaan.
volgens mijn anonieme bronnen bent u een leugenaar en verteld u dus hier niet de waarheid voor de verandering ...
Oud 1 november 2008, 17:41   #280
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
De waarheid die jij kan vinden op die site die jij classeert als een obscure site omdat zij niet past in uw denkbeeld is gebaseert op niets anders dan feiten. Islamologen zoals een urbain vermeulen of arabisten zoals een hans jansen (niet die van de kliek van ene herman de ley of een linda bogaert) kunnen wat er op die in uw ogen obscure site te lezen staat bevestigen. Struisvogels hebben daar natuurlijk geen enkele boodschap aan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be