![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Een heel toffe medeforummer... Je weet wel van die tijd dat jij uzelf nog zo liet noemen.
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#22 | |
|
|
Ik vind dat echt een goeie strip steekt goed ineen en al...Schoon getekend. Iemand enig idee wanneer de volgende uitkomt
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
Horen zeggen dat de reeks opgehouden is : de verkoop was totaal gekelderd, normaal, de mensen hebben de buik vol van die zever. ZO slecht...
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Schepen
|
Vergelijk Largo Winch eens hier mee
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind Largo Winch ook niet echt geweldig maar al bij al valt dat nog mee.
XIII vind ik veel rampzaliger, maar om het nu de slechtste strip te noemen... Trouwens, de stripreeks van De Kampioenen is overigens best te pruimen hoor. De bengels kopen er al eens eentje en ik lees ze met veel plezier mee. Ik heb liever dat mijn bengels dat lezen dan die Winx-, en consoortenbrol. Ook gekocht maar nog niet gelezen; Figaro. Van Steve Van Bael die Kiekeboe nog heeft getekend. Geen vrekken hier die de gratis versie bij De Standaard zijn gaan halen? En uit de uitverkoopbakken; De draak van Mons 1 en 2 van Ptiluc voor 5 euro samen. Niet slecht, de tekenstijl ligt me wel. Verder blijft mijn zoektocht naar alles van Peter de Smet me op stripgebied het grootste deel van de tijd bezig houden. Net De Generaal in zaken nog gekocht voor 4 euro. (Gaat op ebay vlotjes 20 euro) En van Franquin probeer ik ook stukje bij beetje alles in huis te halen, maar die zijn oeuvre is een beetje buikiger en duurder dan dat van De Smet...
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vergeet al die lichtvoetige lectuur van hierboven jongens, dit is pas een stripverhaal met ballen:
Deze strip dateert uit 1985 en werd gemaakt naar aanleiding van het bezoek van de paus aan Nederland en België. Dit is werkelijk zoooooo grof en politiek incorrect dat je het niet voor mogelijk houdt (vb. Jean Gol als nazi-inquisiteur, de Jezuieten als paramilitaire orde, de van goud uitpuilende kluizen van Oostpriesterhulp...). Ik kan me nauwelijks voorstellen dat zoiets anno 2008 nog door de mazen van onze censuurpolitie zou glippen. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Largo Winch, was dat ook niet die strip waarin seks voorkwam?
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nee, als je grappige strips met sex in wil lezen, probeer de underground strips van CRUMB eens. " Fritz the Cat " bvb, daar is zelfs een tekenfilm van gemaakt. Crumb is echt een geobsedeerde, zijn tekeningen druipen van de sex. op google : The Crumb Museum, the art of robert Crumb Laatst gewijzigd door piraat : 1 november 2008 om 23:53. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
![]() Zeer slechte strip. Slecht aftreksel van eerdere series van dezelfde studio. Hoofdpersoon denkt dat hij stoer is en slim maar steeds weer blijkt het tegenovergestelde. De acteur die de rol speelt in de tv-serie kennen we nog in andere rollen waarin hij niets meer dan een figurant was. (achterneef in Samson en Gert). Dat had hij beter kunnen blijven. Oorspronkelijk had hij nog wel iets te vertellen maar hij herhaalt zichzelf te veel en wordt flauwer en flauwer. |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
Ik heb zowat alle eerste drukken liggen van de Generaal en Joris PK... |
|