![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volledig naast de zaak. Al kwam de duivel iedere dag de veters knopen van de VB bestuursleden dan nog zal ik kiezen voor het VB, ik en zovele andere en daar kan geen enkele lompe kloot van een rechtbank ook maar iets aan veranderen.
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 1 november 2008 om 23:58. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kortom: het ganse verenigde establishment met koningshuis, kerk, vakbonden, pers, onderwijs, justitie en de ganse vrijmetselarij is er niet in geslaagd de Vlaamse identiteit te breken. Ik voel mee met de roodfascisten die doodgefrustreerd hun partij zien verdampen ontmaskerd als ze zijn door de stinkende walm van politiek en ideologisch bedrog dat zo typisch is aan dat soort fascisme. Het feit dat vandaag is bekendgemaakt dat door een algehele walg van de Vlaamse krantenlezer én adverteeerder hun partijvod De Morgen hun redaktie zal moeten verhuizen naar de gebouwen van HLN en dat de persgroep "not amused" is zal die frustratie zeker niet genezen. Ik hoop van harte dat hun idool Obama het haalt morgen want als ook dat nog moet tegenslaan na zoveel eenzijdige berichtgeving hier te lande...tja, dan zie ik het niet echt meer zitten voor onze roodfascistische xenomanen en moeten we weer vier lange jaren van calimeroachtig anti-Amerikanisme slikken.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 2 november 2008 om 00:22. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, en onder diezelfde verantwoordelijkheid werd er reeds veel eerder een rechtzetting gepubliceerd. Ook dat valt daaronder.
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Minister-President
|
haha "roodfascisten".. wat een irealistisch taalgebruik..
goed nieuws dat het VB eens op zn bakkes krijgt voor het publiceren van leugens. denk niet dat de kiezer sympathiseert voor het voorgeschoteld krijgen van feiten die niet kloppen. het VB toont met dit geval dat ze geen respect hebben voor hun (potentieel) kiespubliek. |
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als men een hond wil slaan vind men altijd wel een stok. |
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De VRT had ook eerst gezegd dat het om Noordafrikanen ging en daar zelfs beeldmateriaal voor had...
Maar uiteindelijk bleek het om Roma's te gaan. De zaak 'Joe van Holsbeek' remember? Wie is er daar vervolgd geweest? Waarom werd daartegen geen klacht ingediend? Paulus. |
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#132 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Buiten het feit dat dit natuurlijk een zoveelste poging tot lynchen van een politieke tegenstander is (Willockx heeft werkelijk een persoonlijk h�*�*t tegen vlaams blok politici en stemmers), vraag ik me toch het volgende af;
Het betrof grafschennis door "allochtonen". Is dat nu correct geweest of niet? Als ik het artikeltje lees gaat het erom dat de daders minderjarig waren en is hun privacy daardoor beschermd door de wet. Is de bepaling "allochtoon" een beschermd criterium bij minderjarigen? Wat dan met Adam S. en Reduan S.? mocht men daar dus wèl de voornaam vermelden maar niet verwijsen naar de algemene term "allochtonen"? Dan heb ik toch vanalles gemist denk ik. Hoe zit dat met "jongeren"? Hadden ze mogen schrijven: het waren "jongeren" die de graven hebben geschonden? Of is die term ook al verboden als het over minderjarige "jongeren" gaat van niet-nader-te-beschrijven-origine? De daders werden in elk geval opgepakt, dùs weet men dat het "jongeren" zijn, en kent men hun voornamen. Als het nu zo'n probleem is dat die gasten Mohammed en Mustafa heten, waarom hebben ze dan de voornamen van de daders (die dus géén allochton waren hé Willockx?) niet gewoon gepubliceerd? Ik kan me best voorstellen dat de Freddy in zijn eigen bladje zou laten zetten dat Dolfke H. en Hermanneke G. samen met Alberreke S. betrapt werden op het schenden van graven. Zou zijn partijvoorzitter, Carolientje Guennez, daarvoor ook haar onschendbaarheid worden opgeheven zodat ze kon vervolgd worden? Ook al heeft ze nadien een apart krantje laten drukken waarin staat dat ze helem�*�*l niet zeker waren dat het over autochtone dadertjes ging..... de vraag stellen is ze beantwoorden (d.i. eenmaal je van het lachen bent bekomen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2008 om 08:59. |
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk dat je verwart met de zaak in Essene. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het was fouad Ahadir die in een interview met VRT beweerde dat het over Noord-afrikanen ging... de rassiest!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#135 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En is het trouwens strafbaar om te stellen dat "autochtonen" een of ander uitspookten, terwijl het dan in feite over "rasechte" allochtonen ging, geboren uit Marokkaanse gezinnen? (*) (*)= de tegenstelling van "autochtonen geboren uit vlaamse gezinnen", dixit willockx.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2008 om 10:24. |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit is nog geen rechtzetting. "indien inderdaad zou blijken dat de informatie verkeerd was, men dit zonder enig probleem zou rechtzetten" Terwijl ze op dit moment al zeer goed weten dat hun informatie verkeerd is. 2 Waar, wanneer is dit gebeurd? Het is ook afhankelijk van wat je er nog bijschrijft. |
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een beetje ridicuul van willockx om te eisen dat dit zou gebeuren voor de volgende gemeenteraad.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zou het ridicuul zijn om te eisen dat ze tenminste hun verontschuldigingen aanbieden voor de volgende gemeenteraad? |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik snap niet dat het régime zo dom kan zijn om dezelfde fout twee keer te maken |
|
|
|
|