![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het "mannen zijn voogden" gedeelte staat nochtans in een hier toegestaan boek dat overal te verkrijgen is. Dat mankement aan hun hersenen staat in de ahadith, die ook overal te verkrijgen is. Wat me meer stoort is dat aan de hand van bovenstaande "opinies" in sommige landen de getuigenis van een vrouw maar telt voor de helft! nu DAT is dan discriminatie. Zoals ik hierboven nog heb toegevoegd: Als minister van Justitie Laurette Onkelinx er geen graten inziet dat in een hier te verkrijgen boek "de weg van de moslim" wordt gesteld dat homosexuelen van de hoogste toren naar beneden moeten worden gegooid, waarom is het dan zo'n zware rassiestische overtreding indien Duveltje stelt dat men homo's in een psychiatrische inrichting zou moeten stoppen? Waaruit besluit men dat de opinie van Duveltje véél erger is dan de opinie van Onkelinx?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
ik neem aan dat dat allang *geknipt* is.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Duveltje heeft zelf nog eens herhaald waarvoor hij die ban kreeg, samen met zijn diepste excuses en inzicht dat hij fout was natuurlijk. voor mij gaat het erom of deze foute opinie van Duveltje aanleiding mocht geven tot een ban met als reden "overtreding van AD/AR wet" met 8 strafpunten als gevolg, terwijl de minister van Justitie er geen graten inziet dat er boeken worden verspreid waarin staat dat men homo's van de hoogste torens moet kieperen tijdens een gratis les zweefvliegen. Wat heeft Duveltje gedaan waardoor de toorn van de mods groter is dan die van Lauretje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat heeft de moderatie van politics.be te maken met een beslissing van Onkelinx?
Oproepen homosexuelen van de hoogste toren naar beneden te gooien lijkt mij althans onaanvaardbaar.
|
|
|
#28 |
|
|
Ik ben het zowaar met Circe eens. Die uitspraak van Duveltje is geen verstandige uitspraak, maar ik vind ze niet "discriminerend". Het is een opinie die wel bij meer lieden leeft en die slechts weerlegd en dus veranderd kan worden als ze ook geuit wordt.
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
--------------- En DD: oppassen hé jongen! voor ge het weet zit ge bij de "verkeerde kant"!
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Het komt erop neer zoiets te zeggen als "homo's zijn gek".
Er werd gisteren nog een paar keer gezegd "joden zijn rijk" (maar wel tof). Dat tweede werd heus niet geknipt hoor. En in Amsterdam zijn fietsers agressief en lastig. |
|
|
|
|
|
#31 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Misschien moeten we, in navolging van duveltje382, een hetze starten tegen de moderatie omdat ze hele threads vol antisemitische zever van het laagste allooi laten staan ![]() Geen idee. Zolang je niet oproept om ze daarom van de daken te gooien is dit inderdaad een mening.
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Jij werd de voorbije weken ook enkele keren onterecht verbannen, maar jij opent daar toch niet om de haverklap een nieuw topic over? Een bloemlezing van de topics van duveltje382: Nu nog eens een andere vraag aan eerlijke moderators? Praten over Joden,Homo's,allochtonen? Eerlijk vraagje? Het forumregelement Weer onterechte strafpunten discriminatie van ouderen Kan ik blijven posten zoals ik al drie jaar doe? Wat met vrienden van de modjes Wat kan ik nog pikken moderatie Waarom? Waarschuwen Het duveltje stop hier met posten wegens moderatie Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe de moderatoren van dit forum het geduld kunnen blijven opbrengen. 'Trop is teveel', zei een groot staatsman ooit... |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Citaat:
Zo vroeg ik aan raf eens of hij geen andere avatar kon nemen want dat ik de zijne degoutant vond. Resultaat: strafpunten. Mag ik geen commentaar geven op iemands avatar? Of mijn mening geven op een provocerende avatar? |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
... en dan zagen dat de moderatie lange tenen heeft!
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
post NR 149
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 november 2008 om 11:48. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 2 november 2008 om 11:51. |
|||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het zal wel aan mij liggen, maar waar staat hier iets over racisme?
EDIT: of zie hierboven!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 november 2008 om 11:52. |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|