![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
moderator En waar lees jij beledgingen,of zoek je nu naar je gelijk zoals gewoonlijk? En pBtjes post ik hier niet zoals in het forumregelement vermeld staat
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je post een PB niet, maar gebruikt wel de inhoud ervan om te stoken! Je werd (imho terecht) gesanctioneerd voor oproep tot discriminatie, en zo stond dat ook voor iedereen te lezen op het forum. Dat een mod het verkeerdelijk over racisme had in een PB is een zaak tussen jou en deze mod, en dat had je dan per PB moeten uitklaren. JIJ hebt dat racisme-verhaal op het forum gepost, niet de mod. Citaat:
Mijn gelijk in deze kan overigens iedereen vaststellen, dat moet ik nergens nog gaan zoeken.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik eis dan ook een rezchtzetting van de moderatie ![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar de moderatie jou op het forum niet van racisme beschuldigde, kan en moet ze dat op het forum ook niet rechtzetten.
Had je de inhoud van de PB niet zelf op het forum geparafraseerd, dan wist niemand dat een mod het in de PB per vergissing over racisme ipv discriminatie had.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 november 2008 om 13:16. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
D�*t en d�*t alleen is wat het publiek hier te zien kreeg in verband met de terechtwijzing die je daar kreeg. Wat je al dan niet in een privé-bericht van de moderator te lezen kreen, is gewoon niet relevant. Dat is - zoals Firestone terecht opmerkte - tussen de moderator en jou. De strafpunten die je daar kreeg en de ban die eruit voortvloeide, waren dus wèl terecht. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat duveltje382 nog 'strafpunten vrij' is. zodat, mocht er (terecht) ingegrepen worden, het weer niet leid tot een veelbesproken ban. Blah.
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() fijn, we zijn steeds talrijker, en zullen uiteindelijk dit forum wegspoelen
![]() |
![]() |
#37 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Discriminatie valt waarschijnlijk onder de anti-racisme wetgeving. vandaar.
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 2 november 2008 om 14:34. |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() zoveel onzin in zo'n kort bericht wat dat laatste betreft, ik heb de link in je onderschrift eens gevolgd: het zal een kwestie zijn van véééééééél tijd me dunkt |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Discriminatie : een handeling stellen die mensen benadeelt uit reden van racisme, sexe,leeftijd, nepotisme ie. het verschil tussen beide is zeer gering : discriminatie is met name breder, je kan een "postje" geven aan een familielid bvb. (of een partijgenoot) en zo kandidaten van buiten je familie, je politieke partij benadelen. Bij discriminatie uit racistische motieven is het begruip "discriminatie" enger. Ergo : je kan beledigende racistische taal uitslaan zonder te discrimineren, ie. zonder een bepaalde persoon een praktisch nadeel te bezorgen. -- eisen dat men de juiste term gebruikt om je strafpunten ed. op te leggen is in dit geval louter muggenzifterij. Zoals de bewering oiverigens dat islamieten discrimineren geen racisme is, maar joden discrimineren wel (& wat zijn de Falusjah's ?)