![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#483 |
|
![]() Volwassen mensen die gaan niet bleten bij de moderatie Piet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() Tegendradigaard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
|
![]() Citaat:
Maar het gaat ook om de intentie. Als je op het driehoekje drukt als je beledigd bent is okay. Als je zo vaak mogelijk op het driehoekje drukt om iemand geband te krijgen (uit rancune of persoonlijke vete) is niet okay. Dat is misbruik. Het ging vaak niet eens om beledigingen aan zijn adres. Als hij een bericht zag van een forummer dat aan iemand anders was gericht (ook al voelde die zich niet beledigd) dan nóg drukt hij op het driehoekje, bedankte vervolgens openlijk de moderatie en sprak de hoop uit dat er strafpunten waren uitgedeeld. Het lijkt me niet de bedoeling van het driehoekje, of ik moet me vergissen. Trouwens, je doet het zelf toch ook niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() Wolfgang Meister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als er hier iemand zou zijn die me constant beledigt, wel die mag ook verwachten dat ik op het rode driehoekje zal drukken, het omgekeerde zou pas raar zijn zeker???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
rare definitie van volwassen mensen, moet ik zeggen... dat je tegen een stootje moet kunnen, volledig mee eens, maar er mogen toch grenzen zijn, niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Combineer dat met bepaalden die zelfs als ie al lang weg is nog niet kunnen laten van na te trappen, ja dan moet je Hercule Poirot niet zijn om te weten hoe de dingen er aan toe gingen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
|
![]() Ik begrijp niet wat je zegt, beweer je nu dat ik stalk en scheld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
|
![]() Citaat:
Als ik jou in de gaten hou en voor élk woord wat je maar enigzins als 'verkeerd' zou kunnen betitelen (ook al heb je het niet eens tegen mij) op het driehoekje druk, dan is dat stalken en m.i. fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
|
![]() Citaat:
Alleszins, ik los mijn problemen altijd zelf op, ik dacht dat dat volwassen was. En als iemand zegt, ik heb problemen met iemand op een forum want die scheld me uit, dan denk ik: dat zijn problemen? Dan heeft die wel een heel simpel leven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals, voor mij hoefde hij niet weg te gaan, tot die periode mocht ik hem eigenlijk wel, maar ik mis hem ook niet. Iemand die er op uit is anderen te verlinken verspeelt mijn sympathie, zo simpel is het. Wie het ook is. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 3 november 2008 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik iemand "de meest laffe en arrogante forumfiguur ooit" noem, dan gaan er hier niet veel zijn die dat gaan laten passeren. Ik heb al voor veel minder strafpunten gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb me er altijd buiten gehouden maar had toch af en toe de indruk dat hij door sommigen geviseerd werd omdat hij en Belgicist en homo is. zijn reactie was er mss over waardoor er door anderen zich tegen hem gingen keren met alle gevolgen vandien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf was niet gewenst omdat : 1) hij een militante homo is 2) hij Belgisch gezind is 3) hij een militante VB-tegenstander is 4) maar zeer weinigen het in een discussie konden halen van hem zonder schelden.
![]() |