![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ben je alvast zeker van je zevende halswervel .... enfin, tenzij je in de Tube zit natuurlijk. Zie je hoe snel het voor ONS ingeburgerd geraakt? THINK!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar naar mijn weten is nagenoeg geen ENKEL moslim voorstander van het aanpassen van feesten of wat dan ook. Dit is typisch iets om daarna met modder te gooien naar de modale moslim (circe, voordta je overweegt om het rode driehoekje in te drukken, ik heb mij niet op jou gericht, maar ben in het algemeen bezig)
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid nagenoeg alle moslims vragen niet dat er iets moet anagepast worden. Ik denk niet dat we moeten veralgemenen en moslims als kolonisten gaan zien; de modale moslim legt de ander hier echt niets op. Ik zou persoonlijk voorzichtig zijn om een link te maken met eind jaren dertig. ps: circe, voor alle duidelijkheid, ik beledig je niet, maar reageer enkel op wat je typt.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
als ik kijk naar de inhoud van je posting zie ik dat je spijtig enkel aan het polariseren bent en all moslims op een hoop aan het gooien bent. Spijtig. ps: ik ben je hier niet aan het beledigen, ik reageer enkel op de inhoud en toon van je posting.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 4 november 2008 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai wat ben je ineens braaf tegen me. Goed zo. Toch net zo leuk hé
![]() Maar je hebt misschien wel gelijk en gebeuren die dhimmitoestanden niet zozeer op vraag van de moslims, maar wordt het wel ingesteld om ze te paaien. Een houding die we hier trouwens links van het spectrum ook kunnen bemerken. Ik schreef het al geloof ik maar de vroegere groene Chantalleke OCMW Pauwels was ook voorstander van het "winterfeest" zodat toch maar "iedereen" kon meevieren... Ik heb haar echter nooit horen pleiten voor het afschaffen van het suikerfeest zodat iedereen van koekjesdag kon genieten. D�*t was dan weer behoud van eigen cultuur nietwaar? Engeland is een zeer goede temperatuurmeter voor de voortschrijdende dhimmitude, nadat gemeentepersoneel geen beker met knorretje meer mocht gebruiken was het dit jaar al zover dat niet-moslim personeel in bepaalde klinieken tijdens de ramadan niet mochten eten op hun bureel, of dat de gemeenteraad niet startte tot nadat de moslims gegeten hadden. Ook in Oxford werd de jaarlijkse kalender voor de studenten aangepast als ik me goed herinner. Vermelding van christelijke feestdagen werden gewoon geschrapt. Behoud van eigen cultuur schijnt dat te heten. U wist toch ook dat de Moren zich slechts mondjesmaat in het toenmalige Spaanse schiereiland vestigden? Kwamen overgestoken als landarbeiders... in kleine groepjes. Enige vorm van herkenning berust uiteraard zuiver op toeval.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Bij
http://www.spitsnieuws.nl/archives/r...rd_voor_m.html lees ik "De traditionele kerstboom in de stad wordt dit jaar vervangen door een groot "lantaarnspektakel". Deze moet het zonnestelsel voorstellen." Dat is leuk, nu kunnen zelfs aliens from outer space zich welkom voelen. En het is natuurlijk een smerige fascistische rotstreek: iedereen gaat nu denken dat het Kerstfeest is afgeschaft omdat de plaatselijke Moslims dat willen. Dat geeft haat en onverdraagzaamheid naar deze onderdrukte groep toe. Zitten er veel leden van de vreselijke BNP in die gemeenteraad en bestuur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu in onze maatschappijen we meer en meer de gebruiken van de islam onder onze voeten krijgen geschoven...gaat men de kristelijke symboliek stilaan laten verdwijnen? Ik las hier op een andere plaats dat er bvb in Ierland zo goed als geen islam te bekennen is omdat ze daar nog zo "katholiek" zijn. Laat hier dat "katholieke" uit het leefbeeld verdwijnen en wat denk je dat we dan nog veel meer in onze maatschappij zullen te zien krijgen? Religieuze overblijfselen uit de islam, ga je die ook hier dan buitenkrijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met zulk een politiek correcte 'weldenkenden' met het om ter platst op de buik gaan voor de islam heeft onze vrije westerse samenleving geen vijanden meer nodig. Dit heet zelfislamiseirng. Met zulk een bewindslui ziet de islam Europa vandaag de dag aan als en zacht eitje klaar om geslacht te worden. Inshallah.
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet niet of het waar is, maar het lijkt mij wel een sluwe tactiek om de laatste religieuze overblijfselen weg te krijgen. Wanneer men kerstmis zou hebben trachten van naam te veranderen met seculiere argumenten zou het er nooit doorgekomen zijn. Teveel fanatiek christenen op straat. U weet wel fanatieke christenen haten atheïsten en seculieren meer dan moslims. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 4 november 2008 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() U wordt bij dezen onmiddellijk bevorderd tot kardinaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 november 2008 om 22:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...53&postcount=1
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 5 november 2008 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 november 2008 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Die mensen die dezelfde politiek voeren of dezelfde ideeen hebben kan men in heel het westen terugvinden. Je hoeft echt niet ver te kijken, kijk bvb maar naar Nederland (vogelaar en co) of in ons land (vogels en co) en op dit forum....
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 5 november 2008 om 01:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() de meeste moslims vinden de kerstsfeer heel gezellig.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |