Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2008, 00:44   #1061
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
lees antoon zijn antwoord, en ge zult weten waarom men er tegen is. maar blaaskens kunnen ze u ook gemakelijk wijsmaken. over en uit.

Mijn antwoord toont alleen maar aan hoe een homo-hatende bende die extreem-rechte partijen wel zijn.

Vandaar de verwondering over Haider die het heel graag met ( jongere ) mannen deed.
Oud 4 november 2008, 02:15   #1062
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
daaraan ziet men terug het onozele gehalte van de linkse kerk..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
“In onze samenleving is er een enorme toename van het aantal homo’s. Ik geloof niet dat homoseksualiteit in de meeste gevallen een natuurlijke geaardheid is; ik denk dat het vooral een gevolg is van het dramatisch aantal echtscheidingen in de samenleving. (…) Na een echtscheiding hertrouwen de mannen van 40 of 50 jaar meestel met vrouwen van 30 of jonger. Gevolg: er ontstaat een tekort aan vrouwen van 20 �* 30 jaar. Omdat de oudere – en rijkere – mannen de huwelijksmarkt van de jonge mannen plunderen, worden deze laatsten als het ware gedwongen om het met elkaar te doen.”
(Alexandra Colen)

"Heteroseksualiteit is de norm, homoseksualiteit een afwijking. Homo’s moeten getolereerd worden, maar ze verdienen niet dezelfde rechten" (Filip Dewinter).
Zo zie je eens hoe vlug je als "links" wordt gebrandmerkt door de blokkerkes...
Meehuilen met de wolven in't bos of je bent "links"!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2008, 09:53   #1063
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Zo zie je eens hoe vlug je als "links" wordt gebrandmerkt door de blokkerkes...
Meehuilen met de wolven in't bos of je bent "links"!
zo ziet u maar hoe vlug men rechts gezet wordt. mee huilen met de wolven enz.;....
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2008, 10:48   #1064
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
extravagante nichten die de modeschouw willen stelen.
...moeten veel spek met eieren eten

drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2008, 12:21   #1065
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2008, 16:12   #1066
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
lees antoon zijn antwoord, en ge zult weten waarom men er tegen is. maar blaaskens kunnen ze u ook gemakelijk wijsmaken. over en uit.
Dat laat ik voor uw rekening; Ik weet dat ik mijn eigen mening heb, dat ik me niet alles laat voorkauwen door de één of andere racist met een groot bakkes. U daarentegen doet dit wel. Maar kijk toch maar eens hoeveel blaaskens er al in uw zakken zitten.

Laatst gewijzigd door luvali : 4 november 2008 om 16:17.
luvali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2008, 23:11   #1067
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luvali Bekijk bericht
Dat laat ik voor uw rekening; Ik weet dat ik mijn eigen mening heb, dat ik me niet alles laat voorkauwen door de één of andere racist met een groot bakkes. U daarentegen doet dit wel. Maar kijk toch maar eens hoeveel blaaskens er al in uw zakken zitten.
allee daar gaan we weer rasist , groot bakkes enz.
geen stof meer?
Oud 5 november 2008, 09:22   #1068
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
allee daar gaan we weer rasist , groot bakkes enz.
geen stof meer?
jawel. Is enkel mijn mening over de top van een bepaalde politieke, nou ja politieke eigenlijk meer potsierlijke, partij hier in Vlaanderen.
Maar nogmaals we wijken af. Dit topic gaat eigenlijk over de dood van een mens, maar dat is iedereen hier blijkbaar al lang vergeten.
Oud 5 november 2008, 11:11   #1069
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
jawel. Is enkel mijn mening over de top van een bepaalde politieke, nou ja politieke eigenlijk meer potsierlijke, partij hier in Vlaanderen.
Maar nogmaals we wijken af. Dit topic gaat eigenlijk over de dood van een mens, maar dat is iedereen hier blijkbaar al lang vergeten.
wel ja, ik vind die andere toppolitiekers van die andere partijen nu eens deftige bedriegers en potsierlijke karikaturen.
ze liegen en bedriegen, dat het een lieve lust is. zelfs de hun eigen regime pers moet het toegeven. maar dat zijn voor u de degelijke en rechtschapenen.
Oud 5 november 2008, 11:30   #1070
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
wel ja, ik vind die andere toppolitiekers van die andere partijen nu eens deftige bedriegers en potsierlijke karikaturen.
ze liegen en bedriegen, dat het een lieve lust is. zelfs de hun eigen regime pers moet het toegeven. maar dat zijn voor u de degelijke en rechtschapenen.
dat maakt u er van. dat is volledig voor uw rekening. Volgens mij moet de eerste eerlijke politicus nog geboren worden. Het grote verschil is die, volgens u toppolitici van andere partijen, roepen niet op tot haat. Toch frappant dat u uit de woorden: "een bepaalde, politieke eigenlijk meer potsierlijke, partij.", direct denkt te weten over dewelke het gaat. Is het u dan ook al opgevallen?
Maar nogmaals, het gaat hier eigenlijk over de dood van een mens, maar blijkbaar vindt u dat maar bijzaak.
Oud 5 november 2008, 11:47   #1071
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
dat maakt u er van. dat is volledig voor uw rekening. Volgens mij moet de eerste eerlijke politicus nog geboren worden. Het grote verschil is die, volgens u toppolitici van andere partijen, roepen niet op tot haat. Toch frappant dat u uit de woorden: "een bepaalde, politieke eigenlijk meer potsierlijke, partij.", direct denkt te weten over dewelke het gaat. Is het u dan ook al opgevallen?
Maar nogmaals, het gaat hier eigenlijk over de dood van een mens, maar blijkbaar vindt u dat maar bijzaak.
oproepen om de mestkever met ALLE middelen te bestrijden. dat is niet oproepen tot haat??????????????
mensen uitmaken voor rasist zonder dat u ze kent. Dat is geen haat?
een deftige psy, dat heet u toch nodig wanneer ge bij Uw deftige politiekers geen gehoor hrbt over de haat deze mensen spuien ten opzichte van ANDERS denkenden.
dus u heeft nog geen weet vanwat er gebeurt is.
Oud 5 november 2008, 18:04   #1072
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Je hebt gelijk hoor. Maar het is en blijft een feit dat homohaat een peiler is bij het extreem-rechts gedachtengoed, vandaar mijn verwondering wanneer fascisten zo tolerant doen over het feit dat die Haïder het met jongens deed.
Wat mij stoort, is dat tegenstanders van Haider op dit forum , die gewoonlijk eerder sympatie voor homo's hebben, of er zelf zijn, nu plotseling deze geaardheid als een verzwarende omstandigheid aanslepen, en proberen af te dwalen van het feit dat de man mischien vermoord werd...
En dan heb je ook nog iemand die mijn moord-theorie aanvalt , blijkbaar uit persoonlijke haat of antipathie jegens mij,in elk geval zonder argumenten. Mischien omdat ik het aangedurfd heb te stellen dat MISCHIEN de Mossad er achter zat. En DAT !...Is blijkbaar heiligschennis voor deze persoon. Waarom eigenlijk ? Hum hum...interressante vraag...
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2008, 20:04   #1073
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
...
En dan heb je ook nog iemand die mijn moord-theorie aanvalt , blijkbaar uit persoonlijke haat of antipathie jegens mij,in elk geval zonder argumenten. Mischien omdat ik het aangedurfd heb te stellen dat MISCHIEN de Mossad er achter zat. En DAT !...Is blijkbaar heiligschennis voor deze persoon. Waarom eigenlijk ? Hum hum...interressante vraag...
Wat een oeverloze zever.

JIJ blijft maar afkomen met bijzonder smerige insinuaties (toevallig dezelfde waar forumspook mee afkwam toen hij op zijn bek ging).
JIJ postte dermate hatelijke zever dat je ervoor verbannen werd.
Zonder verklikken mijnentwege, overigens. Het was kennelijk zo erg dat een mod het spontaan wegknipte en jou op welverdiende forumvakantie stuurde.

En waarom? Omdat ik erop wees dat je precies 0 aanwijzingen hebt voor jouw theorie. Haat en vooroordelen, beste piraat, dat zijn geen aanwijzingen. En ook omdat ik je betrapt heb op flagrante leugens, die je postte in een zielige poging jouw theorie te "staven".

Tijd dat je de leugens terugneemt, je verontschuldigingen aanbiedt voor de smerige insinuaties, en leert leven met de feiten.

De dag dat jij eens bewijzen aanbrengt voor jouw theorieën, dan spreken we wel verder. Het wordt hééééééééééééééééél lang wachten.

Laatst gewijzigd door Firestone : 5 november 2008 om 20:11.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2008, 23:13   #1074
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Wat een oeverloze zever.

JIJ blijft maar afkomen met bijzonder smerige insinuaties (toevallig dezelfde waar forumspook mee afkwam toen hij op zijn bek ging).
Zonder verklikken mijnentwege, overigens. Het was kennelijk zo erg dat een mod het spontaan wegknipte en jou op welverdiende forumvakantie stuurde.

En waarom? Omdat ik erop wees dat je precies 0 aanwijzingen hebt voor jouw theorie. Haat en vooroordelen, beste piraat, dat zijn geen aanwijzingen. En ook omdat ik je betrapt heb op flagrante leugens, die je postte in een zielige poging jouw theorie te "staven".

Tijd dat je de leugens terugneemt, je verontschuldigingen aanbiedt voor de smerige insinuaties, en leert leven met de feiten.

De dag dat jij eens bewijzen aanbrengt voor jouw theorieën, dan spreken we wel verder. Het wordt hééééééééééééééééél lang wachten.
Hoho, wie we daar hebben ! Let wel dat ik jou niet bij naam genoemd heb Maar ja...wie het schoentje past, trekke het aan...
Nou nou...Ik zal het hier maar bij laten, het is toch allemaal boter aan de galg gesmeerd.
RIP Haider.

Laatst gewijzigd door piraat : 5 november 2008 om 23:17.
Oud 6 november 2008, 00:40   #1075
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Hoho, wie we daar hebben ! Let wel dat ik jou niet bij naam genoemd heb Maar ja...wie het schoentje past, trekke het aan...
Nou nou...Ik zal het hier maar bij laten, het is toch allemaal boter aan de galg gesmeerd.
RIP Haider.
Serieus?

Ik kan het niet helpen dat ik mij afvraag hoe lang u dat zult volhouden.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 6 november 2008 om 00:40.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 01:17   #1076
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Serieus?

Ik kan het niet helpen dat ik mij afvraag hoe lang u dat zult volhouden.
Oud 6 november 2008, 03:24   #1077
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Wat een oeverloze zever.

En voor "forumspook" was 't "carlgustaaf".
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 08:41   #1078
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
oproepen om de mestkever met ALLE middelen te bestrijden. dat is niet oproepen tot haat??????????????
mensen uitmaken voor rasist zonder dat u ze kent. Dat is geen haat?
een deftige psy, dat heet u toch nodig wanneer ge bij Uw deftige politiekers geen gehoor hrbt over de haat deze mensen spuien ten opzichte van ANDERS denkenden.
dus u heeft nog geen weet vanwat er gebeurt is.
Ik roep nergens op om de, door u zo genoemde, mestkevers, ik heb dat woord zelfs nog nooit gebruikt, met alle middelen te bestrijden. Waar haalt U dat nu weer.
Dat van dat racisme, met een c mijn beste, daar moet ik die niet voor uitmaken, dat ze die naam gekregen hebben, daar hebben ze zelf voor gezorgd.
het feit dat ge mij naar een psy wilt sturen, dat mijn beste is een persoonlijke belediging, wat blijkbaar heel normaal is bij jullie. Maar ik vergeef het je, ik ken je niet en je weet blijkbaar niet beter.Jullie doen verdorie niets anders dan mensen beledigen enz. Haat spuien? is voor jullie een dagdagelijkse bezigheid.
Maar om nu tot de essentie van dit topic te komen, ik lees hier van jullie kant niets anders dan gelul en gezever om anderen te beschuldigen.
Er is echter geen enkele, zogezegde extreem-rechtse, die hier al gewoon gepost heeft dat hij het erg vindt voor de familie van het slachtoffer. Zegt veel over jullie menselijkheid.
Dit is de laatste keer dat ik woorden aan je vuil maak. Voor mij ben je vanaf nu een afgelopen zaak.

Laatst gewijzigd door luvali : 6 november 2008 om 08:59.
Oud 6 november 2008, 09:12   #1079
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Wie is Jorg Haider dat die hier al weken de top tien aanvoert ?
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 09:14   #1080
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En voor "forumspook" was 't "carlgustaaf".
Bron ? Bewijzen ? Niks zeker ? Oeverloos gezever dus...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be