![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord toont alleen maar aan hoe een homo-hatende bende die extreem-rechte partijen wel zijn. Vandaar de verwondering over Haider die het heel graag met ( jongere ) mannen deed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Meehuilen met de wolven in't bos of je bent "links"! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat laat ik voor uw rekening; Ik weet dat ik mijn eigen mening heb, dat ik me niet alles laat voorkauwen door de één of andere racist met een groot bakkes. U daarentegen doet dit wel. Maar kijk toch maar eens hoeveel blaaskens er al in uw zakken zitten.
Laatst gewijzigd door luvali : 4 november 2008 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
geen stof meer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar nogmaals we wijken af. Dit topic gaat eigenlijk over de dood van een mens, maar dat is iedereen hier blijkbaar al lang vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ze liegen en bedriegen, dat het een lieve lust is. zelfs de hun eigen regime pers moet het toegeven. maar dat zijn voor u de degelijke en rechtschapenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar nogmaals, het gaat hier eigenlijk over de dood van een mens, maar blijkbaar vindt u dat maar bijzaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mensen uitmaken voor rasist zonder dat u ze kent. Dat is geen haat? een deftige psy, dat heet u toch nodig wanneer ge bij Uw deftige politiekers geen gehoor hrbt over de haat deze mensen spuien ten opzichte van ANDERS denkenden. dus u heeft nog geen weet vanwat er gebeurt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan heb je ook nog iemand die mijn moord-theorie aanvalt , blijkbaar uit persoonlijke haat of antipathie jegens mij,in elk geval zonder argumenten. Mischien omdat ik het aangedurfd heb te stellen dat MISCHIEN de Mossad er achter zat. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() JIJ blijft maar afkomen met bijzonder smerige insinuaties (toevallig dezelfde waar forumspook mee afkwam toen hij op zijn bek ging). JIJ postte dermate hatelijke zever dat je ervoor verbannen werd. Zonder verklikken mijnentwege, overigens. Het was kennelijk zo erg dat een mod het spontaan wegknipte en jou op welverdiende forumvakantie stuurde. En waarom? Omdat ik erop wees dat je precies 0 aanwijzingen hebt voor jouw theorie. Haat en vooroordelen, beste piraat, dat zijn geen aanwijzingen. En ook omdat ik je betrapt heb op flagrante leugens, die je postte in een zielige poging jouw theorie te "staven". Tijd dat je de leugens terugneemt, je verontschuldigingen aanbiedt voor de smerige insinuaties, en leert leven met de feiten. De dag dat jij eens bewijzen aanbrengt voor jouw theorieën, dan spreken we wel verder. Het wordt hééééééééééééééééél lang wachten. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 november 2008 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1074 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nou nou...Ik zal het hier maar bij laten, het is toch allemaal boter aan de galg gesmeerd. RIP Haider. Laatst gewijzigd door piraat : 5 november 2008 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het niet helpen dat ik mij afvraag hoe lang u dat zult volhouden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 6 november 2008 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat van dat racisme, met een c mijn beste, daar moet ik die niet voor uitmaken, dat ze die naam gekregen hebben, daar hebben ze zelf voor gezorgd. het feit dat ge mij naar een psy wilt sturen, dat mijn beste is een persoonlijke belediging, wat blijkbaar heel normaal is bij jullie. Maar ik vergeef het je, ik ken je niet en je weet blijkbaar niet beter.Jullie doen verdorie niets anders dan mensen beledigen enz. Haat spuien? is voor jullie een dagdagelijkse bezigheid. Maar om nu tot de essentie van dit topic te komen, ik lees hier van jullie kant niets anders dan gelul en gezever om anderen te beschuldigen. Er is echter geen enkele, zogezegde extreem-rechtse, die hier al gewoon gepost heeft dat hij het erg vindt voor de familie van het slachtoffer. Zegt veel over jullie menselijkheid. Dit is de laatste keer dat ik woorden aan je vuil maak. Voor mij ben je vanaf nu een afgelopen zaak. Laatst gewijzigd door luvali : 6 november 2008 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 |
Banneling
|
![]() Wie is Jorg Haider dat die hier al weken de top tien aanvoert ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |