![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Europees Commissaris Kroes: "Yves Leterme liegt over Fortis"
Wie gelooft die man nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allee, toch iets dat 'em misschien zelf kan.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een leugen zou je in principe als politieker mogen opstappen..., of op zijn minst een parlementaire onderzoekscommissie waar je u een smooi kunt verantwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Maar mensen toch dit is gewoon miscommunicatie, hoogstens een inschattingsfout
![]()
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ja, aan onnozelaars hebben wij Vlamingen nog altijd geen tekort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Geen idee of dat allemaal vlaams nationalisten zijn. Ik denk van niet want anders hadden ze wel voor BdW gestemd zeker. Ik vermoed dat het ondertussen teleurgestelde vlamingen zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf nog verder gaan.
-75% van de Belang-kiezers zijn ook geen vlaams nationalisten. Dat zijn gewoon anti-politiek stemmers. Ondertussen weten ze zelfs niet meer waar ze tegen zijn. Dus zijn ze maar tegen alles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Denk niet dat het VB de enigste partij is die daardoor stemmen haalt. Er zijn andere partijen die niet vies zijn van antipolitiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is van heel het VB en haar stemmers alleen Annemans een nationalist. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Leterme in de kamer
'Wat het woordgebruik betreft dat mevrouw Kroes heeft gehanteerd ten aanzien van een eerste minister van een Europese lidstaat, - leugenaar - daarover zal ik haar de komende dagen onder vier ogen wel eens mijn mening vertellen.' Wat denkt dat rancuneus ventje wel? Staat hij boven Europa misschien? Hij is een eerste ministertje zonder macht en gezag want neimand gelooft hem nog en het wringt in alle opzichten. Nieuwe verkiezingen zijn nodig. We zullen zien hoeveel stemmen er nog overblijven van zijn 800.000. Hij zal dan wel,een toontje lager zingen. Wat een rancuneus klein ventje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoiets doe je in diplomatieke taal. Zoals Belgische ministers, de premier van Nederland voor Harry Potter gingen uitmaken ,zoiets doe je niet met collega's van een buurland Hoewel ik me niet verwant voel met zijn partij ,vind ik hem toch een van de weinigen van de regerings partijen die enig respect verdient. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 14 november 2008 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Tja, wat zou je een leugenaar dan wel moeten noemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben geen fan meer van Leterme, maar ik wil graag beide versies van de feiten horen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 14 november 2008 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Indien hij echt overtuigd was dat de commissie niet te bereiken was, zal hij nu 6 weken na datum moeten weten dat ze wel present en bereikbaar waren. En toch verkondigt hij doodleuk dat de commissie niet aanwezig of bereikbaar was. Mevrouw Kroes hoeft dat niet over haar heen te laten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Het Harry Potter schandaal is een ander verhaal en is er eentje van grote arrogantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij zo gewoon kunnen zeggen "Wij waren dat weekend wel aanwezig" zonder de kwalificatie "leugenaar" op te plakken. Maxima zou zeggen " het was een beetje dom om het niet goed te informeren" ![]() |
|
![]() |
![]() |