![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() chiro is toch een christelijke sekte niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() neen het ging over het gevonden kinderlijkje gedood door waarschijnlijk de mama die het achter heeft gelaten in het rivierenhof (park deurne) met de woorden ...het mag niet van mijn geloof.....
u hebt het over de chiro leidster die haar kind niet heeft gedood maar wel niet heeft geholpen na haar bevalling dus schuldigverzuim ... dit is geen moord ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Er is die brief over dat geloof ?...Wat mag er niet , van welk geloof ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() How low can you go, Circe? Dergelijk drama misbruiken om je hetze tegen moslims wat kracht bij te zetten. En dat zuiver op basis van speculatie, want bij mijn weten zijn de ouders en de afkomst van de baby nog altijd onbekend.
Overigens komen dergelijke drama's natuurlijk voor bij alle bevolkingsgroepen. Zoals deze zomer in Oostende of enkele weken geleden in Kessel-Lo. En wat je ook nog steeds niet schijnt te begrijpen is dat je stokpaardje als zou het meer bekend maken van de vondelingenschuif dergelijke drama's vermijden onzin is. Het gaat hier om radeloze vrouwen die in paniek en in erbarmelijke omstandigheden ergens alleen bevallen zodat de overlevingskansen van hun baby's sowieso al erg klein zijn. Gelukkig hebben we ook verstandige parlementariërs die werk maken van een wet die discreet bevallen moet toestaan. Maar zelfs dat zal zo'n drama's jammer genoeg nooit uitsluiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de sterke veroordeling van ongehuwde en zwangere vrouwen zijn vooral moslima's een kwetsbare groep, zwangerschap kan leiden tot verstoting, en zelfs moord.
Maar de meesten kiezen gewoon voor abortus bij ongewenste zwangerschappen of staan hun kind af ter adoptie. Ik heb hoe dan ook met de moeder van dat dode kindje in het Rivierenhof te doen; ze moet zich ontzettend ongelukkig en bang gevoeld hebben, mogelijk een hele jonge moeder, welk geloof kan me hierbij helemaal niet schelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |