Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2008, 11:17   #20421
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Zeer goeie post. Het zit er wel in dat ze de "sympathieke" Obama goed kunnen gebruiken om onpopulaire maatregelen te nemen.
Ik snap dat niet van die Obama. Volgens de believers was het toch 100% zeker dat Hillary Clinton president ging worden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 11:47   #20422
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Hier nog een artikel over fluoride en hoe het onder andere de pijnappelklier in de hersenen aantast. Fluoride zit in de meeste tandpastas die de mensen gebruiken. Ik ben er zeker van de 90% van de mensen hier hun tanden poetsen met tandpasta met fluoride. In sommige landen zit het ook in het drinkwater. Fluoride wordt verkocht als wondermiddel voor de tanden en beenderen, maar infeite is haar effect zeer tegengesteld en is het een puur vergif. Een interessante vaststelling is ook dat de pijnappelklier volgens sommige spirituele zaken bewerkstelligt voor het fysische individu. Descarters noemde de pijnappelklier bijvoorbeelde de zetel van de ziel.

Citaat:
“The single animal study of pineal function indicates that fluoride exposure results in altered melatonin production and altered timing of sexual maturity. Whether fluoride affects pineal function in humans remains to be demonstrated. The two studies of menarcheal age in humans show the possibility of earlier menarche in some individuals exposed to fluoride, but no definitive statement can be made. Recent information on the role of the pineal organ in humans suggests that any agent that affects pineal function could affect human health in a variety of ways, including effects on sexual maturation, calcium metabolism, parathyroid function, postmenopausal osteoporosis, cancer, and psychiatric disease.”
SOURCE: National Research Council. (2006). Fluoride in Drinking Water: A Scientific Review of EPA's Standards. National Academies Press, Washington D.C. p221-22.

"In conclusion, the human pineal gland contains the highest concentration of fluoride in the body. Fluoride is associated with depressed pineal melatonin synthesis by prepubertal gerbils and an accelerated onset of sexual maturation in the female gerbil. The results strengthen the hypothesis that the pineal has a role in the timing of the onset of puberty. Whether or not fluoride interferes with pineal function in humans requires further investigation."
SOURCE: Luke J. (1997). The Effect of Fluoride on the Physiology of the Pineal Gland. Ph.D. Thesis. University of Surrey, Guildford. p. 177.

http://www.fluoridealert.org/health/pineal/

Laatst gewijzigd door exodus : 12 november 2008 om 11:49.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 12:01   #20423
exodus

Standaard

En zie, ze roepen om een NWO als reactie op de financiele crisis die zij in de eerste plaats zelf gecreëerd hebben. Is het nu nog niet duidelijk genoeg. Dit zijn criminelen die de NWO aan het volk moeten verkopen ten dienste van hun elitaire meesters:

Citaat:
Gordon Brown calls for new world order to beat recession

Prime Minister Gordon Brown will today set out a five-point plan to create a "stronger and more just" world order in the wake of the worst financial crisis since the Great Depression.

Mr Brown will call on fellow world leaders to use the current worldwide economic downturn as an opportunity to thoroughly reform international financial institutions and create a new "truly global society" with Britain, the US and Europe providing leadership.

His call comes ahead of an emergency summit of world leaders and finance ministers from 20 major countries, the G20, in Washington next weekend.
http://www.telegraph.co.uk/finance/f...recession.html
Oud 12 november 2008, 14:17   #20424
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En zie, ze roepen om een NWO als reactie op de financiele crisis die zij in de eerste plaats zelf gecreëerd hebben.
hoe hebben ze die zelf gecreeerd?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 16:30   #20425
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
hoe hebben ze die zelf gecreeerd?
Als men zegt dat men wist dat het financieel systeem ging instorten dan reageert iedereen met "oh natuurlijk, iedereen kon dat zien". Als men vervolgens zegt dat de crisis niet spontaan is ontstaan maar met opzet is gecreëerd dan is het plots "hoe!?".
Al de "verkeerde" beslissingen die men nam die naderhand schijnheilig vergissingen werden genoemd zijn genomen omdat men precies wist welk effect ze zouden hebben.

Laatst gewijzigd door Akufen : 12 november 2008 om 16:30.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 16:41   #20426
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Al de "verkeerde" beslissingen die men nam die naderhand schijnheilig vergissingen werden genoemd zijn genomen omdat men precies wist welk effect ze zouden hebben.
En welke 'schijnheilige vergissingen' waren dat dan wel?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 23:12   #20427
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik snap dat niet van die Obama. Volgens de believers was het toch 100% zeker dat Hillary Clinton president ging worden?
Dat heb ik hier maar één 'believer' zien beweren.

Ik speculeerde dat aanvankelijk ook (zij het niet 100% zeker), uitgaande van het pact tussen de Bush en de Clinton-dynastie, maar dat was buiten Brzezinski en David Rockefeller gerekend. Zij hebben de intelligentere en geloofwaardigere keuze gemaakt.
Noch de Amerikaanse bevolking, noch de internationale gemeenschap zouden de op handen zijnde maatregelen even goed geslikt hebben met H.R.C., laat staan met McCain.
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 23:23   #20428
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als men zegt dat men wist dat het financieel systeem ging instorten dan reageert iedereen met "oh natuurlijk, iedereen kon dat zien". Als men vervolgens zegt dat de crisis niet spontaan is ontstaan maar met opzet is gecreëerd dan is het plots "hoe!?".
cut-the-crap, en antwoord eens op mijn vraag. Achteraf is het toch makkelijk om de opeenvolgende beslissingen en slechte strategien aan te tonen, stap per stap. Toon ze me eens. Toon nu eens dat ze "gecreeerd" zijn.

En toon dan ineens ook eens de waarschuwingen van "de conspirationisten" (excusez le mot, maar bij gebrek aan beter), liefst nog gedateerd.

ik heb de eerste blogs van financieel analisten die waarschuwden voor de crisis al in 2006 gelezen.

Laatst gewijzigd door Pieke : 12 november 2008 om 23:24.
Oud 13 november 2008, 00:32   #20429
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
cut-the-crap, en antwoord eens op mijn vraag. Achteraf is het toch makkelijk om de opeenvolgende beslissingen en slechte strategien aan te tonen, stap per stap. Toon ze me eens. Toon nu eens dat ze "gecreeerd" zijn.
Het gaat niet om aantonen dat ze gecreëerd zijn, er valt zelfs niets aan te tonen. Je moet jezelf alleen afvragen of diegenen die de verantwoordelijke beslissingen genomen hebben oprecht zijn wanneer ze zeggen dat ze zich vergist hebben in die beslissingen (of wanneer ze claimen dat ze "een fout in het systeem" hebben ontdekt).

Citaat:
En toon dan ineens ook eens de waarschuwingen van "de conspirationisten" (excusez le mot, maar bij gebrek aan beter), liefst nog gedateerd.
Daar heb ik het zelfs niet over gehad. Maar ik vind het wel raar dat het conspirationisten zijn in mijn geval, en in uw geval financieel analysten? Wat maakt het uberhaupt uit of er waarschuwingen waren of niet?

Ron Paul in 2003:

Citaat:
On Sept. 10, 2003, U.S. Rep. Ron Paul, R-Texas, testified before House Financial Services Committee, which was holding hearings regarding special privileges extended to government sponsored enterprises (GSEs). Think Fannie Mae and Freddie Mac. In his testimony. Paul criticized such privileges in general and warned of the potential for disaster posed by government involvement with Fannie and Freddie specifically.

Paul noted that according to the Congressional Budget Office, housing related GSEs received $13.6 billion in indirect federal subsidies in fiscal 2000 and had a line of credit with the United States Treasury exceeding $2 billion. That line of credit Paul said was an explicit promise by the Treasury to bail out GSE's in times of economic difficulty. (Sound familiar?)

http://www.minnpost.com/craigwestove...al_mess_coming
Citaat:
ik heb de eerste blogs van financieel analisten die waarschuwden voor de crisis al in 2006 gelezen.
En welke reden gaven zij op?
Oud 13 november 2008, 02:49   #20430
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Barack Obama: The 50 facts you might not know

He worked in a Baskin-Robbins ice cream shop as a teenager and now can't stand ice cream. Wat nu?

http://www.telegraph.co.uk/news/news...-not-know.html
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2008, 09:21   #20431
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Het gaat niet om aantonen dat ze gecreëerd zijn, er valt zelfs niets aan te tonen.
Je geeft dus in feite toe dat het een geloofskwestie is.

Eindelijk.
Oud 13 november 2008, 09:56   #20432
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat niet om aantonen dat ze gecreëerd zijn, er valt zelfs niets aan te tonen. Je moet jezelf alleen afvragen of diegenen die de verantwoordelijke beslissingen genomen hebben oprecht zijn wanneer ze zeggen dat ze zich vergist hebben in die beslissingen (of wanneer ze claimen dat ze "een fout in het systeem" hebben ontdekt).
nee. Mijn reactie was gericht op exodus, die claimt dat de huidige crisis gecreëerd is. Als ze gecreeerd is, dan hoef je jezelf al niet af te vragen of ze oprecht zijn of niet. Is ze niet gecreeerd, dan bewijst dat eigenlijk nog maar eens de incompetentie van de VS-overheid. Bewust of onbewust.

Citaat:
Daar heb ik het zelfs niet over gehad. Maar ik vind het wel raar dat het conspirationisten zijn in mijn geval, en in uw geval financieel analysten?
Niet in uw geval, tenzij ge exodus zijt. Mijn reactie was dan ook op zijn beweringen gericht. De intentie verschilt ook. conspirationisten zien er een doelgerichte actie in om tot een hoger doel te geraken. Als dat zo is, dan kan dat, stap per stap, aangetoond worden.

Citaat:
Wat maakt het uberhaupt uit of er waarschuwingen waren of niet?
volgens exodus waren er vele waarschuwingen

Citaat:
Ron Paul in 2003
Goed. Ron Paul schiet de staatsgarantie aan Fannie and Freddy af, en waarschuwt voor een house-bubble en een instorting. Reeds in 2003. Het is een kritiek op een ondoordachte overheidsinterventie. Is dit de enige?

Citaat:
En welke reden gaven zij op?
Een reden alsof het een intentie tot een groter goed is? Die stond daar niet in. Wel de waarschuwing om niet te investeren in huizen
Oud 13 november 2008, 13:47   #20433
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Een reden alsof het een intentie tot een groter goed is? Die stond daar niet in. Wel de waarschuwing om niet te investeren in huizen
Nee dat bedoel ik niet. Welke reden gaven zij op voor de komende crisis, ze moeten toch gezien hebben dat er iets verkeerd zat vooraleer ze konden voorspellen dat het mis ging lopen? Wat zat er mis? En wie heeft daar voor gezorgd?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je geeft dus in feite toe dat het een geloofskwestie is.

Eindelijk.
Een echt denkproces komt er toch niet aan te pas bij u heb ik zo de indruk?

Laatst gewijzigd door Akufen : 13 november 2008 om 13:54.
Oud 13 november 2008, 14:05   #20434
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

steve moyer heeft van zichzelf een overzichtje geschreven, hier op deze pagina.

http://www.ponderthis.net/featured-g...-ballgame-over
Oud 13 november 2008, 14:26   #20435
exodus

Standaard

Citaat:

Zij hebben de touwtjes in handen. In Amerika wordt dat zeer goed geïllustreerd met de Federal Reserve. In Amerika is de miserie begonnen en het heeft zich mondiaal uitgebreid. De elite heeft invloed of controle over de centrale banken. De federal reserve is op een zeer slinkse wijze opgericht door deze elitaire kliek. Dit wordt aangetoont door de feiten. Zij zijn o.a ook verantwoordelijk voor de crash van Wall Street in 1929. Er is heel wat literatuur over te vinden maar je moet het natuurlijk bekijken.
Oud 13 november 2008, 14:35   #20436
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zij hebben de touwtjes in handen. In Amerika wordt dat zeer goed geïllustreerd met de Federal Reserve. In Amerika is de miserie begonnen en het heeft zich mondiaal uitgebreid. De elite heeft invloed of controle over de centrale banken. De federal reserve is op een zeer slinkse wijze opgericht door deze elitaire kliek. Dit wordt aangetoont door de feiten. Zij zijn o.a ook verantwoordelijk voor de crash van Wall Street in 1929. Er is heel wat literatuur over te vinden maar je moet het natuurlijk bekijken.
een antwoord naast de kwestie exodus
Oud 13 november 2008, 14:42   #20437
exodus

Standaard

Citaat:
een antwoord naast de kwestie exodus
Dit is geen antwoord naast de kwestie. Je moet de motivaties en de intenties bekijken en hun houding van diegene die de Federal Reserve gewild hebben. Die zijn allesbehalve zuiver. Men kan het atijd op het gezogezegde falende systeem steken maar het systeem is opzettelijk opgezet en doen falen om hun controle te vergroten.

Kijk o.a naar de rol van de Rotschilds in de oprichting van Belgie. Wordt bijna nooit vermeld maar heeft de beslissende rol gespeeld, o.a met de manipulatie van geld die ook centrale banken doen. Het uiteindelijke doel is controle.

Uit de artikekelenreeks "tussen bank en troon" van Knack, een van de weinige keren van de echte waarheid doorsijpelt in de mainstream. Met dank aan wijlen Walter de Bock. Maar echt veel ruchtbaarheid is er nooit aan dit artikel gegeven, rara hoe zou dit komen.

http://www.knack.be/cmp/11/1416/4319...-article.html#

Citaat:
De kaarten zijn al te slecht verdeeld. België staat machteloos tegenover de Rothschilds. Het wordt buigen of barsten. De delegatie tekent dan ook dezelfde dag het contract voor een lening van 100 miljoen frank, in twee schijven van 50 miljoen, tegen een hoge rente van 5 %. Ook alle gestelde condities worden onderschreven.

1. Iedere betaling wordt door Rothschild geschorst als er oorlog ontstaat en België zich niet neerlegt bij het Verdrag van de XXIV Artikelen en de besluiten van de Conferentie van Londen;

2. Als waarborg voor de lening eisen de Rothschilds alle staatsinkomsten waarop zij dus voortaan een optie hebben indien de lening niet wordt terugbetaald;

3. Het leencontract bevat bovendien een artikel waarbij wordt bepaald dat de Rothschilds in de toekomst het monopolie behouden voor alle verdere Belgische staatsleningen.

Men kon moeilijk een vollediger controle over de financiën van een jong land denken. België zou voortaan leven bij de gratie van de Rothschilds. Voor wat hoort wat.

Laatst gewijzigd door exodus : 13 november 2008 om 14:44.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2008, 14:55   #20438
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet de motivaties en de intenties bekijken en hun houding van diegene die de Federal Reserve gewild hebben. Die zijn allesbehalve zuiver.
En die motivaties en intenties ken jij omdat .... : (gelieve in te vullen)
Oud 13 november 2008, 15:09   #20439
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En die motivaties en intenties ken jij omdat .... : (gelieve in te vullen)
Het antwoord is al in boventste post gegeven. Omdat het aan hun acties te zien is.

Citaat:
Men kon moeilijk een vollediger controle over de financiën van een jong land denken. België zou voortaan leven bij de gratie van de Rothschilds. Voor wat hoort wat.
Dit is nu een illustratie uit het verleden van de rotschilds maar de dag van vandaag werkt het nod altijd zo en de rotshilds zijn nog altijd grote spelers.

De rotschilds spreken vandaag de dag nog altijd af met de wereldleiders maar dit wordt bijna niet gemediatiseerd.
Oud 13 november 2008, 15:16   #20440
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
En Bin Laden zou gepakt worden.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be