![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U mag vijftien miljoen keer klacht neerleggen wegens laster en eerroof, omdat iemand u "klein en dik" genoemd heeft, los van het feit dat u al dan niet klein en dik bent. Het zal u vijftien miljoen keer veel geld kosten, vermits geen enkele rechtbank u hierin gelijk zal geven. Méér nog : u riskeert telkens aan het kortste eind te trekken inzake elke mogelijke tegeneis. Probeert u het eens, als u niet aan de drang kunt weerstaan om alsmaar uw gelijk te halen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() -
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 november 2008 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Grappig dat net U dit zegt. Ik wil mijn vraag aan U toch nog eens herhalen :
( zie bericht 271 : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=271 ) Citaat:
( zie bericht 274 ) Citaat:
![]() Citaat:
"Les transferts son't comme un médicament qui gardent les Wallons dans une situation comateuze et ca ne sert a rien. On veut bien etre solidaire, mais dans une facon que la wallonie arrive a se redresser sur le plan economique." Dus ... Niet de walen maar de transferts worden aangeduid als de reden van een comateuze toestand, en wat is er verkeerd aan die comateuze toestand ? dat die Wallonie niet vooruit helpt. Verder wil de nva solidair zijn met de walen en hoopt dat ze zich economisch zullen kunnen herpakken. Walenbashing van de nva ? komaan he man, dat meen je toch niet ? Citaat:
Walenbashing van de nva ? ik dacht het niet Citaat:
... is er amper economische beterschap ... structureel afhankelijk worden van geldstromen die de eigen dynamiek belemmeren ... Daar wordt de modale Waal helemaal niet beter van ... Als solidaire partij, is de N-VA bereid om de transfers niet in één klap af te schaffen ... De Walen en de Vlamingen kunnen er enkel beter van worden.... Walenbashing ? dit is opbouwende kritiek en een poging om tot goede oplossingen voor BEIDE kanten van het land te komen. Ik moet de eerste waalse politicus nog horen die zich de vraag stelt hoe Vlaanderen er economisch op vooruit kan gaan en TOCH door de vlamingen voor vlamingenbasher wordt uitgemaakt. Laat staan dat ze hem zouden willen verzuipen. Volgende poging : Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter De Winter heeft niks met de nva te maken, hij zit zelfs in een ANDERE partij. ( is deze link voor U voldoende of wil je bijkomende gegevens die staven dat De Winter geen deel uitmaakt van de nva ? ) Walenbashing ? Ik zie dat er echt niet in hoor, Misschien kunnen we nu eindelijk eens beginnen uitgaan van de waarheid ? Met name dat de nva een gematigde partij van vlaamsnationalisten is die het goed voorhebben met zowel vlaanderen als wallonië en beide volkeren erop vooruit willen zien gaan ? Of je kan volharden in de boosheid en trachten bewijzen te vinden voor je stelling dat nva bestaat uit walenbashers, walenhaters en fascistoide groepsegoisten. ( veel succes als je wil proberen, ik ben benieuwd ) mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 15 november 2008 om 16:21. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1. foto's van niet-nva'ers hebben niks maar dan ook niks te maken met nva, en zijn dus offtopic foto's. 2. foto's van nva'ers die je postte, wel ik zou dat als volgt op willen reageren : a. Ik ga er even van uit dat De Winter een fascist is, daar ga ik niet dieper op in, ik denk dat je't met die premisse wel eens zal zijn. ( verbeter me als ik me vergis ) b. Ik heb een foto waar Cathy Berx samen met De Winter op staat, en dit tijdens, voor of na een debat.( http://60gp.ovh.net/~novacivi/blog/a...s/IMG_0512.jpg ) c. Uit a+b volgt dat Cathy Berx een fasciste is. Immers ze staat voor een officieel debat samen op een foto met een fascist. ( en ja, de anderen op de foto zijn ook fascisten omdat ze op die foto staan ) Nu heb ik een vraagje voor u , lijkt deze redenering van mij u niet compleet van de pot gerukt te zijn ? Zou het kunnen dat dit een erg slecht argument is ? Zo ja, waarom gebruikt u dan hetzelfde argument als hetgene ik net gebruikte ? Vlak voor, na of tijdens een debat op een foto staan met iemand lijkt me geen voldoende argument om de persoon op de foto van een bepaald gedachtegoed te verdenken. Citaat:
1. Je zegt zelf al dat het "misschien" geen directe belediging is. 2. Die uitspraak is niet van nva'ers en dus offtopic als je tracht nva op die basis iets aan te wrijven. Citaat:
Interessant ? ja Irrelevant in deze discussie ? helaas ook ja Als dit al belgen viseert, dan viseert het de overheid die een ontoereikende wetgeving zou hebben. En wie zou daar schuld aan hebben ? VLD , SPA , PS , MR , CDH , CDV. Waarom ? zij vormen dus die overheid. Geen nva , geen vb, ... mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 15 november 2008 om 16:25. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FA vind vast wel een Wiki-item over "twist opponent's argument to falsely destroy it"...
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 15 november 2008 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Meer nog , u gebruikt dezelfde "propaganda" technieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zijn alle partijprogramma's en alle politieke speeches laster en eerroof. Aanvallen van de vakbonden op het patronaat kunnen dan ook niet meer, kritiek op het migratiestandpunt van het VB al evenmin. En iemand ongevraagd betitelen als "separatist" is dus volgens onze Angel not done.
![]() |
#311 | |
|
![]() Citaat:
Pech voor u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=IHRYdgBi1GU Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 november 2008 om 19:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() Nochtans beweerde u in een poll hier op dit forum dat u wel op het VB zou stemmen. Vergeten?
Laatst gewijzigd door system : 15 november 2008 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
|
![]() Citaat:
Dat wordt erg vervelend na een aantal maal. Wordt u deze discussie niet moe? U blijft dit maar proberen... Nog èèn keer voor u: Ik zou erop stemmen als ik mocht =/= ik heb erop gestemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2. Welke woorden zijn weggelaten in de "analogie" door de sterretjes ? Wil je insinueren dat daar iets ergers stond dan er oorspronkelijk in 't echt stond ? 3. Van wiens hand is de "analogie" ? Zeker niet van nva'ers lijkt me. 4. Mij lijkt deze "analogie" sterk overdreven, De Wever gaat heus niet zover om de Waal met een bacterie te vergelijken, laat staan dat die uitgeroeid moet worden, De Wever vergelijkt de waal met een mens die hulp nodig heeft ( de patient ) en in een ander citaat dat je zelf eerder aanhaaldde stelt hij dat die patiënt geholpen moet worden en dat hij die nog wil helpen ook nog. In dit citaat zegt hij enkel dat het erop lijkt dat die patient een beetje van slechte wil is. Is dat zo grof ? - De patiënt is een beetje van slechte wil versus - De Wever en zijn partij moeten verzopen worden in de oceaan Wees nu eens eerlijk Fallen Angel, je kan toch heus niet zeggen dat de nva aan walenbashing doet ? Zij houden zich eigenlijk nog heel beschaafd, en jij kan een intentieproces proberen te maken als je wil, maar als je dat puur doet op basis van je eigen mening en verder geen nuttige gegevens kan aanhalen om die mening deftig te staven dan ben je vrij onredelijk bezig hoor. Stel , ik beweer het volgende : A. Serge heeft kritiek op vlaamsnationalisten B. Jose Happart is tegen de vlamingen C. jij steunt Serge Daaruit concluderen we : 1. Serge lijkt op Jose daar ze gedeeltelijk dezelfde groep viseren, Jose is een fascist want hij is anti vlaams racist en dus is Serge dat ook 2. jij verdedigt hier Serge, en dus ben jij een fascist, want zie 1. Vind jij dit een ernstige redenering die ik hier opbouw ? Neen ? Nochtans doe jij toch hetzelfde met de nva ? Of niet soms ? mvg. sint ignacius
Laatst gewijzigd door UFSIA : 16 november 2008 om 02:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Dat is alleen maar een belediging wanneer u dat als dusdanig wenst op te nemen omdat het in je kraam past. De praktijk leert ons dat decennia van transfers blijkbaar geen zoden aan de dijk brengen. Meer zelfs, er is enige tijd geleden een soort marshallplan op tafel gegooid door Di Rupo. Blijkbaar is dus ook de PS van mening dat La Wallonie het niet redt zonder een bijkomend marshallplan. Een bevestiging dus van de bodemloze put, en volgens u dus een belediging van de PS aan het adres van de Walen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hopelijk zal Europa deze deze wantoestanden veroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zijn mensen als Fallen Angel, Azert, Hans1 en consoorten die, dank God dat ze bestaan, mij geleerd hebben dat er belangrijkere en nuttigere bezigheden zijn dan hier op het forum dagelijks ellenlange posts te schrijven voor irrationele dommekloten.
Dank !
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |