![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() maw, door pc banking te gebruiken of foto's uit te printen, pak ik iemand anders zijn boterhammen af, en ik moet er nog voor betalen ook...
![]()
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het kost minder en werkt sneller zo. Nog steeds is er een tekort aan geschoolde en willige werknemers in tal van beroepen.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb echt geen zin om terug de akker met de spade te lijf te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een omgekeerd voorbeeld zal ik het even duidelijk maken. Laat ons wat jobs kreëren en een truukje uit de Middeleeuwen heruitvinden: aan alle toegangswegen van steden gaan we tolgeld heffen zoals toendertijd. Duizenden jobs, en zelfs een beetje veiligheid, omdat die poortwachters een beetje dieven kunnen terugsturen .... Maar ... dat zou dus niks komma niks opbrengen aan het welzijn van de gemeenschap.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
"Olé Pistolé" Laatst gewijzigd door pistoléke : 16 november 2008 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een maand later was die winkel verdwenen, en doken die gasten dan op in parijs bvb... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze maken ze daar allemaal ambtenaar. Laatst gewijzigd door Bobke : 16 november 2008 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Yup, cash rules ! Ik heb geen probleem als sommigen vrijwillig info willen geven aan de overheid, maar ik betaal liever cash zoveel mogelijk en zo lang mogelijk. Hoe minder de overheid weet hoe beter. Maar er is "nog" een nadeel dat niet enkel de overheid maar ook de bedrijven data verzamelen en ook zij zouden hierdoor meer data te pakken kunnen krijgen. En verzekeringen wellicht ook ... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() De privacy-problematiek die hier wordt aangekaart hoeft helemaal geen probleem te vormen: anoniem digitaal bankieren is theoretisch (en praktisch) mogelijk.
De mechanismes die daarachter steken zijn misschien wel wat technisch, maar hier valt vrij duidelijk uitgelegd te lezen hoe dat werkt.
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k bedoel: als al je geld electronisch is, heb je een serieus probleem als er eens wat gehacked wordt of als je op een of andere black list staat. Zie 'enemy of the state' en dat soort films. :/
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als de bank toegeeft aan een of andere ambtenaar om je rekening te blokkeren, dan kan je al het digitale cash dat je voor de blokkering afgehaald hebt nog uitgeven zonder dat die transacties traceerbaar zijn naar jezelf. Hetzelfde als nu het geval zou zijn met cash dus. Digitaal cash zoals voorgesteld wordt lost enkel de privacy-problematiek op, geldstromen worden hiermee ontraceerbaar. Maar ik zou me geen illusies maken, dit systeem zal nooit op de "witte" markt gelanceerd mogen worden, want het zou belastingspercentages berekenen potentieel wel heel moeilijk maken.
Laatst gewijzigd door netslet : 17 november 2008 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laatste begrijp ik niet. Intuïtief zou ik denk dat het zelfs eenvoudiger gaat?
![]() |
![]() |