![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Ik blijft het veel ophef vinden voor een peanuts bedrag
![]() Raar dat iedereen zich blijft blind staren op die opslag, terwijl dat de discussie niet is. Laatst gewijzigd door Sfax : 17 november 2008 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat lijkt veel, maar op de landsbudgetten is dat een peanutsbedrag. Het is niet dat je, door d�*�*r op te gaan snijden, plots elders de grote gaten gaat kunnen vullen of dat je elders plots de grote projecten kan gaan doen. Je kan er ochgot 13�*14 arbeiders mee betalen in de privé. Zelfs al neem je de volledige 14M die voorzien is voor volgend jaar, dan nog ga je geen potten breken (en en dan negeer je even het feit dat een president ook geld kost). Veel blabla en weinig boemboem dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ook jij bent er tegen dacht ik dus gaan we deze discussie ook even met een "." eindigen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dag dat de belangrijkere zaken opgelost zijn, wil ik dat wel eens als een issue gaan bekijken. Laatst gewijzigd door Sfax : 17 november 2008 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hoeft u niet noodzakelijk te ontmoedigen, en u kunt rustig blijven stemmen voor wie u wilt, zelfs al is dat voor een omhooggevallen kwiet als De Croo. Wil van mij aannemen : uw dagelijks leven zal er geen zier op achteruitgaan als België en de monarchie ophouden te bestaan. Dat zal over afzienbare tijd het geval zijn (en dat weet u of voelt u minstens aan) maar wees niet bevreesd. Even terzijde : ik ben in de verste verte geen aanhangster van het VB of welkdanige andere politieke partij. U kunt het misschien eigenaardig vinden, maar het gros der vlaamsvoelenden is niet partijgebonden. U kunt ons zwartzakken of nationalisten noemen. Of zelfs nazisten en ander fraais. De waarheid is veel eenvoudiger : wij zijn mensen met gevoel voor onze (en uw) volksidentiteit. Vlaamsvoelend, dus. Het staat u vrij van daar tegen te zijn, maar het is nu eenmaal niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik niet. Ik wil de mensen die daar van houden hun koekendozenromantiek niet ontnemen. Voor mijn part mogen die blauwbloedigen tot het einde der tijden her en der lintjes gaan doorknippen, maar dan in een louter protocollaire functie en op kosten van degene die het lintje doorgeknipt wil. Zelfs met een beperkte dotatie voor de koning en de kroonprins zou ik nog kunnen leven. Al de rest moet maar gaan werken. Andere koningskinderen kunnen dat, dan kunnen de onze dat ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(nog liever een secretaris-generaal of een collectief bestuur maar soit) Citaat:
Bovendien kost die hele scheiding belachelijk veel geld en tenslotte: we blijven achter met een bijzonder rechts-populistisch Vlaanderen. Ik zal me verplicht voelen te emigreren en ik zal niet de enige zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als Vlaanderen onafhankelijk wil worden, zullen de inwoners van Brussel en de faciliteitengemeentes naar Europa stappen om een referendum af te dwingen. Aangezien ze daar de volstrekte meerderheid hebben, zullen ze niet kiezen voor een onafhankelijk Vlaanderen maar veeleer aansluiten bij Wallonië en/of Brussel.
Daar hebben jullie als Vlamingen dus niets in de pap te brokken. je kan die mensen niet dwingen bij Vlaanderen aan te sluiten, tenzij je geweld zou gebruiken.
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarop antwoord je trouwens niet hierop: Wat is dan het verschil met België?
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vlaanderen zal moeten doen wat Europa zegt. En als de meerderheid aan Franstalige inwoners weigert deel uit te maken van een onafhankelijk Vlaanderen, dan winnen ze zo'n eis tot referendum met de vingers in de neus. En dan verliest dat onafhankelijk Vlaanderen dus én Brussel én de faciliteitengemeenten. Dat is dus een stommiteit. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() solidarité van Fgtb haha , samen ten onder ja , door hun sabotage ( ja zelfs letterlijk wagens slecht ineenvijzen zoals bij mercedes) hebben ze 3500 man buitengekregen bij Vw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europa zal trouwens niet eens durven zich komen moeien in dat wespennest, want dan gaan er overal in Europa grenzen verschoven beginnen worden en houdt de EU zelf op te bestaan.Zij zullen zich gewoon houden aan de internationale traditie: de bestaande binnenlandse grenzen. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik op uw website zie wie uw vrienden zijn, is uw reactie op z'n minst een "fel gekleurde onevenwichtige visie" te noemen. U doet maar. Zolang er geen snelkookpotten bij te pas komen, valt er te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() [quote=Pelgrim;3807195]Daarin vergis je je dan. Volgens internationaal recht worden bestaande interne grenzen meestal gebruikt bij geval van staatkundige splitsing. Het Brussels gewest kan dus nog afscheiden, die randgemeenten niet. Referendum of geen referendum, Vlaanderen hoeft daar niet op in te gaan.
QUOTE] Gelooft u dat nu eigenlijk zelf? ![]() |
![]() |
![]() |